فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰

فرش ترک یکی از پرطرف‌دارترین فرش‌های بازارِ این روزها است. سابقه و پیشینه درخشان کشور ترکیه در تولید فرش‌ با طرح‌های زیبا، یکی از دلایل رشد محبوبیت و استقبال از فرش ترک است. ترکیه از دیرباز با ایران و قفقاز در تولید فرش‌های مختلف رقابت داشته و بی‌انصافی است اگر بگوییم در این کارزار موفق عمل نکرده است. نقش‌ها و طرح‌های فرش ترک بسیار چشم‌نواز و دیدنی است. علاوه بر نقشه، رنگ‌هایی که در این نوع از فرش به کار گرفته می شود نیز زیبایی آرامش‌بخشی دارد.

ویژگی‌های فرش ترک چیست؟

فرش ترک، طیف رنگی روشن و آرامش‌بخشی دارد: آبی کم‌رنگ، کرم، صورتی ، خاکستری و به طور کلی تمام طیف‌های رنگی خنثی را دربردارد. این ویژگی باعث می‌شود در انتخاب فرش ترک برای منزل،‌ دست‌تان کاملا باز باشد. خانه‌های امروزی، معمولا متراژ وسیعی ندارند و برای بزرگ‌تر نشان دادن فضای اتاق پذیرایی و سایر بخش‌های منزل نیاز به انتخاب رنگی دارید که محیط را بازتر و بزرگ‌تر نشان بدهد. رنگ‌های روشن‌تر مانند طیف رنگی موجود در فرش ترک، این کار را به خوبی صورت می‌دهند و از دل‌گیر شدن فضای تنگِ خانه‌های امروزی تا حد زیادی کم می‌کنند.

یکی دیگر از مهم‌ترین نکات در طراحی دکوراسیون منزل، توجه به هارمونی فاکتورهای طراحی با یکدیگر است. فرش به عنوان پایه و اساس دکوراسیون منزل باید با دقت زیادی انتخاب بشود. هماهنگی پرده‌ها، مبلمان و فرش با هم باعث می‌شود، خانه‌ای جذاب و دوست‌داشتنی داشته باشید. اما برای رسیدن به این هدف لازم است تا با قوانین انتخاب فرش به خوبی آشنا بشوید. همان‌طور که پیش‌تر هم عنوان شد، خانه‌های امروزی معمولا چندان بزرگ نیستند، اگر هم بزرگ باشند، بیشتر از طراحی مدرن و امروزی برخوردارند. بنابراین باید از فرش‌های فانتزی و مدرن استفاده بشود. فرش‌های ترک دارای طراحی، نقش و نگار و رنگ‌بندی مناسبی برای فضاهای جدید و امروزی هستند. نقوش فرش ترک بیشتر گردان، گل و برگ‌های طبیعی هستند. خیلی از افراد دوست ندارند که رنگ‌ها و طرح‌های موجود در مبلمان و پرده و… تحت‌الشعاع طرح‌ و نقشه شلوغ فرش قرار بگیرد. بنابراین باید به سراغ فرش ترکبروند و از سادگی و خلوت بودن نقشه آن لذت ببرند.

وجود طرح‌های شلوغ، اسلیمی و رنگ‌های تند و باانرژی باعث محدود شدن انتخاب‌ها برای سایر وسایل منزل می‌شوند. پس اگر منزلی مدرن دارید و از سبک و سیاق امروزی پیروی می‌کنید، دور فرش‌های ایرانی پرنقشه و رنگ‌های تند را یک خط قرمز پررنگ بکشید. رنگ‌های خنثی، علاوه بر اینکه فضا را بازتر نشان می‌دهند، دست شما را در تغییر مبلمان و پرده نیز باز می‌گذارند و با هر بار تغییر پرده و…، نیازی به تعویض فرش پیش نخواهد آمد.

فرش ترک مورد استقبال کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی قرار دارد و کیفیت آن نیز بسیار بالا و قابل‌توجه است. پس نباید نگران خراب و کثیف شدن آن باشید. این فرش‌ها از نخ چندلای آکرولیکِ باکیفیت تولید می‌شوند و به سادگی قابل تمیز کردن با روش‌های مختلف پاک‌سازی هستند. فرش ترک لیز نمی‌خورد و چندان نازک نیست، بنابراین برای قرار گرفتن روی انواع کف‌پوش‌ها انتخاب مناسبی به شمار می‌رود. حضور فرش ترک در بازارهای ایرانی نیز با استقبال خوبی رو به رو بوده است و اگر قانع شده‌اید تا برای منزل خود از این نوع فرش استفاده کنید، انتخاب‌های زیادی پیش روی‌تان خواهد بود. ضمن اینکه، به روش‌های پرداخت مختلف آنلاین و حضوری می‌توانید به فرش دلخواه خود در کم‌ترین زمان ممکن دسترسی پیدا کنید. با انتخاب‌های مناسب، خانه‌ای گرم و زیبا خواهید داشت که در آن آرامش مانند طرح‌های زیبای فرش، گل می‌دهد.

انواع فرش ترک را بهتر بشناسید

کارخانجات ترکیه با بهره‌گیری از بهترین تجهیزات و دانش بالایی که در زمینه مُد دارند، تولیدات فو‌ق‌العاده زیبایی به بازارهای مختلف عرضه می‌کنند. نمونه قابل ملاحظه‌ای از این شرکت‌ها، فرش مرینوس ترکیه است که در کنار مبلمان و ابزار خواب به تولید فرش ترک فانتزی، انواع فرش ترک جدید نیز می‌پردازد.

تولیدات فرش ترک در زمینه‌ها و مصارف متنوع صورت می‌گیرد. برای همین طیف گسترده‌ای از مشتریان را پوشش می‌دهد. فرقی نمی‌کند که زوجی جوان هستید و می‌خواهید با انتخاب فرش ترک مرینوس، دکوراسیونی مدرن داشته باشید یا تازه پدر و مادر شده‌اید و دوست دارید با نهایت سلیقه از میان مدل‌های مختلف فرش ترک کودک برای فرزند دلبندتان، اتاقی زیبا فراهم کنید، در هر حال، مدل‌ها، طرح‌ها و قیمت فرش ترک، دست شما را برای انتخاب بازِ باز خواهد گذاشت.

علاوه بر مزایایی که برای فرش‌های ترکیه نام برده شد، خرید و تحویل این نوع فرش نیز بسیار ساده است. زیرا نمایندگی فروش اینترنتی فرش ترک مرینوس در ایران کار را برای خریداران وطنی بسیار ساده کرده است. کافی است به وبسایت نمایندگی‌های این شرکت و سایر شرکت‌های ترکی مشابه سر بزنید و ضمن انتخاب و بررسی ویژگی‌های فرش مورد علاقه خود از قیمت انواع فرش ترک شنل، فرش ترک کودک و… باخبر بشوید. شهر مشهد نیز از دیرباز به عنوان قطب تولید فرش در کشور مطرح بوده است. این‌روزها بازار الکترونیک فرش مشهد با کمک تجربه چندین ساله متخصصان این شهر اقدام به ارائه خدمات مختلف اینترنتی کرده است. علاوه بر آن نمایندگی‌های مختلف فرش ترکیه در مشهد باعث می‌شود که در هنگام خرید این سبک از فرش نیم‌نگاهی به این قطب معروف در تولید فرش داشته باشید.

انتخاب فرش ترک برای قسمت‌های مختلف منزل ممکن است. طرح‌های جالب، هزینه مناسب و سادگی موجود در این فرش‌ها یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای خانه‌های این روزها است. طراحان دکوراسیون داخلی و تمام افراد خوش‌سلیقه می دانند که اگر فرشهر محیط به دقت انتخاب نشود، جلوه ظاهری محیط به شدت تحت‌الشعاع قرار خواهد گرفت. عکس این موضوع نیز صادق است. یعنی گاهی‌اوقات، انتخاب فرشی مناسب می‌تواند جلوه سایر اسباب و اثاثیه را به شدت بیشتر کند.

در آخر باید گفت که اگر به دنبال طراحی ساده و مدرن هستید، اگر زوجی جوان هستید که هنوز قدرت خرید فرش دستباف ندارید اما دلتان می‌خواهد که فرش‌هایی شیک و ساده داشته باشید، اگر کودک زیبای‌تان تازه چهار دست و پا رفتن را تجربه می‌کند و در یک کلام اگر فردی خوش‌سلیقه هستید، حتما سراغی از انواع فرش ترک در بازارهای حضوری و اینترنتی بگیرید که ضرر نخواهید کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی