فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰

فرش نقش و تاثیر زیادی در زیبایی و تکمیل دکوراسیون داخلی خانه دارد و انتخاب فرش مناسب یکی از مهم ترین کارهایی است که برای داشتن خانه ای شیک و خاص باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. با قطعیت می توان گفت که فرش ها از ضروری ترین وسایل برای چیدمان و دکوراسیون خانه هستند که اگر با دقت و متناسب با فضای خانه انتخاب شوند به خانه جلوه ای زیبا و منحصر به فرد می دهند.

در گذشته، خانواده های ایرانی از فرش به عنوان کفپوشی استفاده می کردند که سراسر اتاق را می پوشاند و جنبه ی دکوراتیو فرشکمتر و یا شاید اصلا در نظر گرفته نمی شد اما با مدرن شدن زندگی ایرانی و استفاده از مبلمان مدرن در خانه ها و خصوصا با ورودفرش های ماشینی زیبا و با کیفیت که قیمت مناسبی هم دارند، فرش کردن خانه به روش سنتی ایده ی جالبی به نظر نمی رسد.

بنابراین بهتر است قبل از خرید فرش مناسب با یکی از انواع پرفروش فرش ماشینی آشنا شوید که به فرش مدرن معروف است و طرفداران زیادی هم دارد.

 با فرش مدرن و انواع آن آشنا شوید

انواع فرش های‌ مدرن که چند سالی است وارد بازار فرش ماشینی ایران شده‌اند، فرش‌هایی هستندکه با طرح‌های ساده و اغلب هندسی هستند و با تنوع رنگ کمتر شناخته می‌شوند. فرش‌های مدرن با نام‌های مختلفی از جمله فرش فانتزی ، فریز، ، فرش شگی،فرش شنل و … در بازار تولید و عرضه می شوند و شاید بتوان گفت که مهم‌ترین نکته در هنگام خرید آن‌ها دقت در تناسب این فرش‌ها با دکوراسیون منزل و فضایی است قرار است فرش در آن پهن شود و همینطور جنس الیافی است که در بافت هر کدام از آنها به کار می رود.

همانطور که اشاره کردیم، یکی از شیک ترین و مدرن ترین فرش های مدرن، فرش شنل است که با نام فرش بلژیکی هم شناخته می شود و معمولا به عنوان فرش تزئینی در خانه مورد استفاده قرار می گیرد. فرش شنل که به تازگی جای خود را در خانه های ایرانی باز کرده، در طرح ها، رنگ ها و اشکال فانتزی و تنوع بسیار زیاد می تواند جوابگوی بیشتر سلیقه ها در طراحی فضاهای داخلی مدرن باشد.

درباره فرش فانتزی شنل بیشتر بدانیم

فرش‌ شنل پرزهای بسیار کوتاهی دارد و در تولید آن از دو نوع پلی استر فیلامنت به عنوان نخ خاب و نخ شنل به عنوان نخ کف فرشاستفاده می شود.  فرش شنل بیشتر به صورت گل برجسته و با تراکم های مختلفی در بازار تولید و عرضه می شود و زیبایی و خاص بودن این محصول هم به دلیل وجود همین شیارهای تو خالی بین طرح ها و یا گل هاست. این شیارهای خالی در کف فرش شنل به دلیل بافته نشدن نخ خاب ایجاد می شود و با همان پود مخصوص این فرش که شنل نام دارد، بافته می شود. رنگ های به کار رفته در فرش شنل  استفاده از این الیاف در بافت فرش شنل، نرمی و لطافت خاصی به آن می بخشد. فرش فانتزی شنل دارای ویژگی هایی از جمله ضد لک و چروک، ضد حساسیت و آلرژی، قابل شستشو، دارای مقاوت زیاد، بدون پرز و… می باشد. علاوه بر این، فرش شنل فانتزی، استحکام زیادی دارد و در برابر نور خورشید و مواد شیمیایی مقاوم است.

پشت فرش فانتزی شنل لاتکس وجود دارد که به چسبیدن فرش به موزاییک و سرامیک کمک می کند. دلیل استفاده از لاتکس پشتفرش شنل برای افزایش دوام و ماندگاری و سر نخوردن فرش روی زمین به دلیل سبک بودن آن است. لاتکس مثل یک چسب، فرش را روی زمین ثابت می کند و از حرکت کردن و سر خوردن فرش روی سطوح جلوگیری می کند.

چرا فرش شنل در بین خریداران فرش محبوب است؟

طرح و رنگ های زیبا و متنوع، لطافت و سبکی و قیمت مناسب از دلایل افزایش محبوبیت فرش شنل در سال های اخیر محسوب می شود. خصوصا اینکه سبک طراحی فرش های مدرن و فرش فانتزی و قیمت نسبتا پایین آنها به خوبی با دکوراسیون امروزی و مدرنسازگار است. همانطور که می دانید، طرح و نقشه فرش ها به سرعت و بر اساس مد روز تغییر می کنند و اگر جزء کسانی هستید که به چیدمان خانه بر اساس معیارهای جدید طراحی دکوراسیون اهمیت می دهند، پیشنهاد می کنیم برای انتخاب فرشی که علاوه بر زیبایی و کیفیت بتوانید بدون تقبل ضرر مالی آن را با فرش جدیدی جایگزین کنید به سراغ فرش های مدرن و فانتزی بروید. در ضمن با وجود فروشگاه های اینترنتی و آنلاین فرش که امکان خرید فرش به صورت نقد و اقساط را به مشتریان خود می دهند، شرایطی فراهم شده تا خریداران بتوانند بدون دغدغه و نیاز به مراجعه ی حضوری، خرید اینترنتی فرش را نجربه کنند و بدون پرداخت هزینه حمل و نقل فرش، آن را درب منزل خود دریافت کنند.

فرش فانتزی شنل در طراحی دکوراسیون خانه

با توجه به ویژگی هایی که به آن اشاره کردیم، فرش شنل برای استفاده در فضاهایی مثل اتاق خواب، اتاق نشیمن مناسب است.  حس آرامشی که فرش شنل با نرمی و لطافت خود به همراه می آورد از دیگر مزایایی است که نمی توان به راحتی از آن چشم پوشی کرد. هم چنین می توانید از فرش شنل کودک برای طراحی زیبای دکوراسیون اتاق کودک استفاده کنید چون همانطور که اشاره کردیم،فرش شنل ضدحساسیت و آلرژی است و مهم تر اینکه پرز نمی دهد و به سلامت کودک آسیبی نمی رساند و با طرح و نقش و رنگ های متنوعی که برای کودکان طراحی شده اند، زیبایی و جلوه خاصی به  اتاق کودک می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی