فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰


فرش فانتزی یکی از پرطرفدارترین فرش ها می باشد که طرفداران خاص خود را دارد. امروزه فرش های فانتزی جایگاه به خصوصی در خانه های مردم دارد و فرش فانتزی علاوه بر جلوه، ویژگی های مدرن بودن را نیز به خانه شما می دهد. علاقه مندان به دکوراسیون داخلی می توانند با این طرح های فانتزی محیط خانه‌ی خود را زینت بخشند.

 طرح های فرش فانتزی

فرش های فانتزی دارای طرح ها و نقش های گوناگونی است که رنگ های متنوع و جذاب آن یکی دیگر از دلایل پرفروش بودن و جذابیت های این مدل فرش است. فرش های فانتزی ۲ بعدی و ۳ بعدی برای تمامی اتاق ها از جمله سالن پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب ها مورد استفاده است. تمامی زیبایی های اتاق خواب شما با فرش فانتزی بستگی به ایده هایی دارد که در ذهن خود دارید سعی کنید سادگی را شرط اصلی خود در طراحی دکوراسیون خانه خود بدانید.

بزرگ ترین تولیکنندگان فرش در ایران و دنیا فرش های فانتزی را جزو تولیدات اصلی خود می دانند و علاوه بر تولید فرش سنتی و مدرن، فرش فانتزی نیز تولید می کنند. خریدن فرش برای خانه کمی سخت است مخصوصا که برای اتاق خواب باشد و شما را گیج می کند و به اعتقاد خیلی ها در اتاق خواب به دلیل قرار داشتن تخت در این محیط و پوشاندن فضای زیادی از اتاق لازم به خرید فرش برای اتاق خواب نمی باشد. در هر صورت انداختن فرش فانتزی کوچک زیبا باعث می شود دکوراسیون اتاق خواب شما کامل شود.

نکاتی در مورد استفاده از فرش فانتزی

نکاتی مهمی که در پهن کردن فرش اتاق خواب فانتزی باید بدانیم این است که برای پهن کردن درست فرش اتاق خواب، یا باید تخت کاملا روی فرش باشد و یا کاملا روی زمین باشد. یعنی اینکه نصف قالیچه زیر تخت باشد و نصف دیگر خالی باشد که باعث خواهد شد طراحی داخلی اتاق را از بین ببرد. این درست است که قسمت زیادی از فرش را تخت اشغال می کند، اما اتاقی که قالیچه یکوچکی دارد و قسمتی از آن با فرش پوشیده نشده حالتی عادی در آن وجود ندارد. یک سری از افراد هم علاقه دارند کل فضای اتاق را فرش بپوشاند می توانند یک سمت اتاق را تخت قرار دهند، به طوری که کاملا روی زمین باشد و قسمت دیگر را نیز فرش پهن کنند، در این صورت نباید تخت وسط اتاق گذاشته شود. اما اگر خواستید تخت وسط اتاق باشد ، سعی کنید فرشی تهیه کنید که حداقل به صورت قرینه مقداری از آن از اطاف تخت بیرون زده باشد. داشتن طراحی دکوراسیون زیبا و بی نظیر در گرو انتخاب کردن ایده آل یکفرش فانتزی مناسب است. اگر شما هم می خواهید در زیباترین دکوراسیون را داشته باشید سعی کنید در خرید فرش اتاق خوابخود نهایت سخت گیری را انجام دهید و حساسیت لازم را انجام دهید. هر آنچه که امروزه طراحان دکوراسیون در طراحی خانه در نظر می گیرند سادگی و استفاده از وسایل مدرن است. در ادامه این مطلب نمونه هایی از مدل فرش فانتزی اتاق خواب را با طرح های مختلف مشاهده خواهید کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی