فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰

فرش فانتزی اصطلاح جدید و بامزه‌ای است که چند سالی است وارد بازار فرش ایرانی شده و توجه‌های زیادی را به خود معطوف کرده است. فانتزی در لغت به معنای خیال و خیال‌پردازی است از همین رو نامی کاملا مناسب برای فرش‌های مدرنی است که این روزها از سوی برندهای مطرح و مختلف فرش مانند فرش فانتزی ساوین و… تولید می‌شوند. در توضیح بیشتر این هماهنگی نام و فرش‌های مدرن باید به نقشه و رنگ‌های متنوع آنها اشاره کنیم. فرش‌های فانتزی، طرح‌هایی به شدت متنوع و جالب دارند. هر تصویری که بخواهید یا هر طرحی را که دوست داشته باشید، به سادگی در میان فرش‌های فانتزی پیدا می‌کنید. در واقع، طراحان فرش فانتزی با تکیه بر خلاقیت خود و قوه تخیل، طرح‌هایی برای فرش‌ها در نظر می‌گیرند که تمام خیال و خواسته مشتریان را محقق می‌سازد.

فرش‌های مدرن با کیفیت عالی و در قیمت‌های متنوع به تمام نیازهای مشتریان پاسخ می‌دهند. فرقی نمی‌کند که به دنبال خرید فرش فانتزی اتاق خواب هستید یا می‌خواهید برای اتاق کودک و نشیمن خود، فرشی مناسب خریداری کنید، در هر حال گزینه‌های مختلفی پیش روی شما است و می‌توانید از میان رنگ‌ها و طرح‌های مختلف فرش فانتزی به مورد مناسب دست پیدا کنید.

فرش فانتزی چه ویژگی‌هایی دارد؟

فرش‌های فانتزی موجود در بازار مانند فرش فانتزی زمردی مشهد، از جنس الیاف پلی‌استر هستند و ویژگی‌های قابل توجهی مانند: ضد لک و ضد حساسیت بودن دارند. به همین خاطر، اگر به دنبال خرید فرش مخصوص آشپزخانه هستید، به خوبی می‌توانید از میانفرش‌های فانتزیِ با کیفیت موجود در بازار، گزینه مورد نظر را خریدرای کنید. ضد لک بودن فرش‌های فانتزی ماشینی، باعث می‌شود که نگرانی شما از بابت نظافت و ظاهر فرشی که مدام در مسیر تردد و رفت‌وآمد است و در جایی مانند آشپزخانه قرار گرفته است، راحت بشود.

علاوه بر ضد لک بودن، ضد حساسیت بودن نیز گزینه بسیار مهم و جالبی است که بیشتر فرش‌های فانتزی ارائه می‌کنند. این نوع ازفرش‌های مدرن، پرزدهی زیادی ندارند و موادی که در آنها به کار می‌رود فاقد بو و عناصر شیمیایی آزاردهنده است.  در نتیجه برای افرادی که حساس هستند و بیماری‌های تنفسی دارند، مشکلی ایجاد نمی‌کند. کودکان نیز بدنی بسیار لطیف و حساس دارند و وجود چنین فرشی در منزل تا حدود زیادی می‌تواند باعث تضمین سلامت افراد خانه باشد.

جایگاه فرش فانتزی در طراحی داخلی چیست؟


فرش فانتزی


حتما شما هم با ما درباره تغییر ساختار و طراحی منازل امروزی هم‌عقیده هستید: این روزها به ندرت کسی ساکن خانه‌های حیاط‌دار و بزرگ است. بیشتر افراد در آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند و استفاده از انواع کف‌پوش‌های سنگی، چوبی و… باعث شده است که نیاز بهفرش‌ با متراژ خیلی زیاد چندان ضروری نباشد. از همین رو، تولیدکنندگان فرش فانتزی با درک این نیاز بازار و مشتریان، اقدام به تولید ابعاد کوچک‌تر فرش نیز کرده‌اند. علاوه بر برندهای خوب ایرانی که در تولید فرش فانتزی واقعا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند،فرش فانتزی ترکیه نیز در بازار فرش بسیار موفق عمل می‌کند و در فروش فرش مدرن از پیشتازان بازار است.

فرش فانتزی ترکیه‌ای از الیاف بسیار مرغوبی تولید می‌شود. ابعاد این تولیدات نیز بسیار متنوع است و در ابعاد مختلف ۹ متری، ۶ متری و… عرضه می‌گردد. همان‌طور که قبلا هم اشاره شد، خانه‌های امروزی کوچک است و فضای محدودی دارد به همین خاطر است که مشتریان بیشتر به دنبال فرش‌های فانتزی ۶ متری و کوچک‌تر هستند. قیمت فرش فانتزی ۶ متری بسته به برند و جنسی که در بافت آن به کار رفته، متغیر است اما به طور کلی، برای خریداری با بودجه متوسط و حتی متوسط رو به پایین، چندان گران تمام نمی‌شود.

فرش‌های فانتزی را از کجا بخریم؟

بنا به نوع نیازی که در زمینه فرش دارید، باید موارد مختلفی را در خرید لحاظ کنید. مثلا اگر می‌خواهید برای اتاق پذیرایی از فرش‌های فانتزی استفاده بکنید باید حواس‌تان به هماهنگی رنگ‌ فرش با سایر عناصر و اسباب‌های موجود در محیط باشد. فرش‌های فانتزیبیشتر در رنگ‌های شاد وبراق تولید می‌شوند. به همین خاطر می‌توانند در دکوراسیونی که از رنگ‌های خنثی برای مبلمان و دیوارها استفاده شده، بدرخشند. خرید فرش فانتزی تک‌ رنگ به محیط کمک می‌کند تا جذابیت بیشتری داشته باشد و فضا را تغییر بدهد. برای مثال، خانه‌ای را تصور کنید که دارای مبلمان طوسی است و دیوارهای خانه نیز رنگ سفید دارد. در چنین فضایی، یک فرش فانتزی بنفش می‌تواند جلوه فوق‌العاده‌ای ایجاد کند.

خبر خوش دیگر این است که فرش‌های فانتزی فقط به شکل‌های کلیشه‌ای و در قالب مستطیل و گرد ارائه نمی‌شوند. شما می‌توانید فرش فانتزی خود را از میان طرح‌های متنوعی مانند: گلبرگ با لبه‌های کنگره‌دار و… انتخاب بفرمایید. فرش‌های فانتزی هم به رنگ‌های شاد و هم به رنگ‌های خنثی تولید می‌شوند. اگر طرف‌دار رنگ‌های خیلی براقی چون: سرخابی، بنفش و… نیستید، انتخاب فرش‌هایی فانتزی با رنگ‌های خنثی و ملایم نیز برای‌تان مقدور خواهد بود.

فروش فرش مدرن علاوه بر مراکز معتبری چون فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فرش مدرن تهران و…، به صورت اینترنتی هم ممکن است. واقعا جالب است که برای خرید فرش، نیازی به خروج از خانه حتی به اندازه یک قدم هم نداشته باشید. تصور کنید برای خرید فرش فانتزی دیگر لازم نیست، وقت و زمان زیادی صرف کنید. خرید اینترنتی فرش کار همه ما را راحت کرده است. کافی است به فروشگاه‌های معتبر آنلاین مانند فروشگاه فرش مرداس سری بزنید و با مشاهده مدل‌ها و دسته‌بندی‌های دقیق و مختلف به انتخاب ایده‌آل خود برسید. فروش فرش مدرن در این فروشگاه‌های آنلاین به شما اجازه می دهد از امکانات بی‌نظیری بهره ببرید. مثلا خیلی آسان می‌توانید فرش را از فروشگاه مجازیِ اینترنتی خریداری کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

هیچ نگرانی بابت پرداخت نداشته باشید. زیرا نیاز نیست که وجه را اینترنتی پرداخت بفرمایید. البته این گزینه نیز برای کاربران علاقه‌مند به پرداخت اینترنتی مقدور است اما برای کسانی که هنوز اعتماد کامل به این سبک از خرید ندارند، امکان پرداخت در محل در نظر گرفته شده است.

فروشگاه‌های فرش اینترنتی معتبر دارای نشان‌های رسمی و دولتی از وزارت صنعت و معدن و… هستند. بنابراین هیچ دلیلی برای نگرانی از کیفیت و امنیت خرید وجود ندارد. صرفه‌جویی در وقت و انرژی یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهایی است که خرید اینترنتی فرش فانتزی و سایر انواع فرش برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی