فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰

استفاده از واژه فانتزی برای فرش تا حدودی عجیب است. فانتزی به معنای خیال، ذوق و وهم است. پس اگر بیشتر به مفهوم و معنی آن توجه کنیم، متوجه ارتباط ظریف این نام‌گذاری با فرش‌ های فانتزی موجود در بازار می‌شویم. فرش ‌های فانتزی انواع تازه‌ای از فرش ‌های ماشینی و … هستند که با طرح‌ها و جنس‌های مختلفی وارد بازار و صنعت فرش شده‌اند. شاید در گذشته تصور داشتن فرشی تمام رنگی در خانه یا اتاق خود کمی دور و عحیب به نظر می‌رسید اما این روزها هر مدل، نقشه و جنسی که بخواهید در فروشگاه‌های مختلف در دسترس شما است. از نظر ابعاد هم فرش ماشینی فانتزی، شما را با گستره وسیع و متنوعی از انتخاب‌ها مواجه می‌سازد.قیمت فرش فانتزی بنا به اندازه‌ها، جنس و کارخانه  تولیدی آن متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی قیمت این سبک از فرش‌ها آنچنان گران نیست.

فرش فانتزی مناسب چه خریدارانی است؟

پاسخ به این پرسش بسیار ساده است. همه خریداران و مشتریان بالقوه و بالفعل بازار فرش می‌توانند از جمله خریداران فرش فانتزیباشند. قیمت فرش فانتزی ایرانی، سطوح مختلفی دارد. زیرا انواع متنوعی از این نوع فرش در کارخانجات تولید می‌شود. فرش شگی،فرش شنل، فرش فانتزی طرح پوست و چرم و… از مدل‌های مختلف فرش فانتزی است.

الیافی که برای تولید و بافت فرش‌های فانتزی مورد استفاده قرار می‌گیرند معمولا از جنس پلی‌استر هستند، تابیدگی نخ در این فرش‌ها بالا است به همین خاطر دوام و استحکام خوب و بالایی دارند. چندین سال است که در بازار کالاهای ایرانی، رقیبی سرسخت و باکیفیت حضور پیدا کرده است. حتما شما هم برای خرید کالاهای مختلف در بازار مدام از فروشندگان می‌شنوید که فلان جنس، جنس ترک است و… . پای ترک‌ها به بازار فرش هم باز شده است. قیمت فرش فانتزی ترک نسبت به نمونه ایرانی آن چندان متفاوت نیست و برخی نمایندگی‌های مجاز اجناس ترک در حال فروش و عرضه محصولات خوبی در بازار فرش فانتزی هستند. قیمت فرش فانتزی ایرانی با قیمت فرش فانتزی ترک در رقابت است. واقعیت این است که اگر چه محصولات و منسوجات ترکیه ای بسیار زیبا و باکیفیت هستند اما هم‌تای ایرانی آن هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

قیمت فرش های فانتزی اتاق خواب و به طور کلی قیمت فرش فانتزی مدرن بسیار مقرون به صرفه است. ابعاد و متراژ منازل امروزی ما بسیار کم شده و فضاهای زیادی در اختیار نداریم بنابراین فرش‌های مختلف از جمله فرش فانتزی مدرن در ابعاد کوچک‌تر طرفداران بیشتری دارند. یکی از فرش‌های محبوب این بازار، فرش فانتزی ۶ متری است. قیمت فرش فانتزی ۶ متری زیاد نیست و با صرف هزینه‌ای مناسب و اندک می‌توانید هر رنگ و مدلی که دوست دارید را به منزل خود اضافه کنید.

با توجه به اینکه قیمت فرش فانتزی مدرن نسبت به فرش دستباف بسیار کمتر است، خیلی راحت می‌توانید تنوع را وارد منازل خود کنید و اگر قصد تغییر دکوراسیون دارید برای خرید فرشی تازه اقدام نمایید. مناسب بودن قیمت‌ها، تنوع رنگ‌ها و مدل‌ها دست شما را برای تعویض فرش فانتزی منزل کاملا باز می گذارد.  پس حتی قیمت فرش فانتزی ۱۲ متری و سایر ابعاد هم مقرون به صرفه خواهد بود.

فرش فانتزی چه نقشی در طراحی محیط‌های گوناگون دارد؟

همان‌طور که قبلا هم گفته شد، فرش فانتزی انواع مختلفی دارد. مثلا یکی از انواع آن، فرش‌های شگی است. فرش شگی که نوعی فرش پرزبلند است در رنگ‌ها و ابعاد متنوعی عرضه می‌شود. خرید فرش پرزبلند شگی به شما کمک می‌کند تا دکوراسیونی مدرن و جذاب داشته باشید.  فرش‌های شگی جلوی شومینه، به عنوان پادری یا قرار گرفتن در کنار مبلمان اسپورت بسیار دیدنی می‌شوند.

اما اگر به دنبال خرید فرش فانتزی اتاق خواب هستید، گزینه‌های دیگری مانند فرش شنل نیز پیش روی شما خواهد بود. فرش شنلبه نسبت و در مقایسه، انتخاب مناسب‌تری برای فرش اتاق خواب است. زیرا پرزهای کوتاه‌تری دارد و الیاف ضدحساسیت آن برای تضمین سلامت شما در اتاق خواب بهتر است. اتاق خواب معمولا ابعاد خیلی بزرگی ندارد به همین خاطر برای خرید فرش فانتزی باید به سراغ فرش‌های ۴ متری و … بروید. قیمت فرش ۴متری نیز بنا به برند و کیفیتی که هر کارخانه دارد، کمی متفاوت است.

اگر از برندها و کارخانجاتی خرید کنید که ضمن استفاده از الیاف مرغوب، خدمات گوناگونی را به مشتریان ارائه می‌دهند، امکان دارد که هزینه خرید فرش فانتزی برای‌تان گران‌تر از برندهایی تمام بشود که از الیافی با پرزدهی و ایجاد حساسیت در تولید استفاده می‌کنند.

در دنیا نیز فرش مدرن طرفداران زیادی دارد. فرش‌های فانتزی که در کارخانجات اروپایی تولید می‌شوند دارای ویژگی‌های جالب توجهی هم هستند که احتمالا کم‌کم این ویژگی‌ها به ایران نیز وارد خواهند شد. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های فرش‌های مدرن جدید، ضد آب بودن آنها است. شخصی‌سازی دقیق محصولات برای مشتری نیز از جمله موارد چشم‌گیری است که تولیدکنندگان غربی برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند.

شخصی‌سازی به این معنا است که تولیدکننده بنا به سفارش شخص مشتری، محصولی با جنس و طرح مورد علاقه او صرفا برای او و در حجم درخواستی مشتری تولید می‌کند. با وجود چنین امکانی، هر کس می‌تواند هر آنچه در ذهن و خیال خود دارد به کارخانه سفارش بدهد و با دقت و ظرافت نتیحه را دریافت کند. در این جا است که به معنای فرش فانتزی کاملا جامه عمل پوشانده می‌شود.

در بازار فعلی نیز نمود استفاده از فناوری‌های جدید در بافت و تولید فرش‌های مدرن به خوبی به چشم می‌آید. مثلا فرش‌های ۳ بعدیبا طرح‌های عحیب خود نشان‌گر تلفیق خلاقیت و تکنولوژی هستند. تنوع طرح‌ها و حتی شکل فرش‌های فانتزی (مثلا تولید فرش به شکل گُل) باعث شده تا دست افراد در اجرای طراحی‌های خاص برای دکوراسیون منزل‌شان باز باشد.

فروش فرش مدرن و فانتزی در کجا صورت می‌گیرد؟

این روزها، بازارهای حقیقی و مجازی مختلفی برای فروش انواع فرش فانتزی و ماشینی برپا شده است. رونق این بازارها ناشی از رقابت تولیدکنندگان پرشماری است که در حیطه صنعت فرش بسیار خوب عمل می‌کنند و حتی پای ایران را به بازارهای کشورهای همسایه نیز باز کرده‌اند. بسیاری از تولیدات فرش ماشینی ایران به کشورهایی نظیر عراق و افعانستان صادر می‌شود و در رقابت با ترکیه، تولیدکنندگان ایرانی جدا خوب عمل می‌کنند.

اگر قصد خرید فرش مدرن  و فانتزی دارید، بد نیست که شیوه خرید اینترنتی را تجربه کنید و با روش‌های جدید بازار در دنیای جدید آشنا بشوید. فروشگاه‌های آنلاین معتبری چون فروشگاه اینترنتی فرش مرداس به خوبی انتظار شما را از فروشگاهی مجازی برآورده می‌کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی