فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
فرش چرم و پوست

فرش چرم و پوست 

خواهرم داشت میرفت سر خونه و زندگیش و تقریبا جهیزیه کاملی خریداری کرده بود. خونه متوسطی داشتن نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک. وسایلی که خریده بود و دکوراسیونی که قصد داشت داخل خونه پیاده سازی کنه همه به سبک لوکس و مدرن بود. خیلی فکر کردم که چه هدیه ای میتونه براش مناسب و در عین حال زیبا و قابل استفاده در دکور منزلش باشه که یه دفعه یاد فرش خاص و زیبایی افتادم که خونه یکی از دوستام دیده بودم.

خرید بهترین دکوری

فرش چرم و پوست

 

فرش چرم و پوستی که خونه دوستم دیده بودم از پوست اسب بود و بسیار زیبا. همسر دوستمفرش فروش هست. بهتره برای خرید فرش چرم و پوست به فروشگاه فرش همسر دوستم سری بزنم.

وارد فروشگاه که شدم تابلو فرش های نفیسی هم دیدم که زیباییشون منو یه کم قلقلک داد کهتابلو فرش بخرم. اما نه! فرش چرم و پوست خاص تر بود. خلاصه خریدم رو انجام دادم و به خونه برگشتم. مادرم گفت:

فرش چرم و پوست چه فرشیه؟

فرش چرم و پوست

مدل های فرش چرم و پوست

این فرش به عنوان زیرانداز برای نشستن مناسب نیست اما برای دکور و تزئین هم میشه روی دیوار ازش استفاده کرد و هم در کف خانه پهن کرد اما این محدودیتش چیزی از ارزش نفیس بودن این کالا کم نمیکنه چرا که بیشترین کارآیی رو از نظر تزئین داره. با این فرش میشه طراوت و تازگی رو به همراه سنت به خونه آورد و از حضورش لذت برد.

شستشوی فرش چرم و پوست به چه صورته؟

این سوال مادرم، سوال اصلی خودمم از فروشنده بود. بالاخره هرچقدرم یه کالایی جنبه تزئینی داشته باشه باز هم کثیف میشه حتی همین فرش چرم و پوست . اما این خصوصیت رو داره که نسبت به بقیه فرش ها دیرتر و کمتر چرک بشه به ویژه اگر دیوار کوب باشه. برای نظافتش اول باید با جاروبرقی خاک و غبار روی فرش رو از بین برد بعد از اون چند قطره سرکه سفید رو داخل یه لیتر آب ریخته و با یه دستمال، فرش رو تمیز کرد.

نظافت آسون و راحت این فرش به عنوان یکی از ویژگی های خوب و مهمش به شمار میاد.

تشخیص فرش چرم و پوست اصل

فرش چرم و پوست

مادرم گفت مطمئنی این فرش اصل هست؟ گفتم خریدی که انجام دادم با توضیحاتی که فروشنده داد مطابقت داشت و از اصل بودنش مطمئن شدم. اول اینکه اگه فرش از چرم طبیعی تولید شده باشه قیمت بالاتری نسبت به فرش با چرم مصنوعی داره. حالا اگه فرش از چرم طبیعی باشه در برابر حرارت زیاد مثل یه عایق عمل میکنه و فقط بوی موی سوخته ازش بلند میشه. اگه پشت فرش، نخ به صورت توری موجود باشه یعنی چرم مصنوعی هست.

قیمت و متراژ فرش چرم و پوست

مسلما به خاطر وجود بخش دستباف در فرش و همینطور چرم طبیعی، قیمت فرش بالاست اما باز هم به درجه بندی و کیفیت چرم به کار رفته در اون و میزان کاری که تولیدش برده بستگی داره. اگه به دنبال یه زیبایی خاص توی خونتون هستین خرید فرش چرم و پوست گزینه خوبیه. این فرش در اندازه های ۲ متری ، ۴ متری ، ۶ متری ، ۹ متری و ۱۲ متری در بازار موجوده و با توجه به بودجه ای که دارین و همینطور ابعاد منزلتون می تونین این فرش زیبا رو خریداری کنین. البته از اونجایی که قراره تقریبا هزینه بالایی بپردازین به اصل بودنش توجه داشته باشین.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی