فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰

مدل فرش کلاسیک

تاحالا شده قبل از خریداتون غیر از سلیقه و قیمت به چیزای دیگه هم فکر کنین؟ مثلا اینکه چی برای کجا مناسبه؟ یا فقط از روی سلیقه کالاتون رو انتخاب میکنین؟

اگه قصد خرید فرش رو دارین عجله نکنین. کمی فکر، قبل از اقدام به خرید و پرداخت هزینه بد نیست. فرش شما یکی از مهم ترین مواردی هست که توی خونتون خودنمایی میکنه و حسابی به چشم میاد پس لازمه که توی انتخابتون وسواس به خرج بدین.

فرش چند متری؟

مدل فرش کلاسیک

تصور اکثر خریدارا این هست که فرش باید کل فضا رو پر کنه اما قوانین دکوراسیون های داخلی این رو نمیگه.

فضای اطراف فرش شما باید کمی خالی باشه تا وسایل دکوری، میز تلویزیون، پایه‌های عقبی مبل و … توی اون فضای خالی قرار بگیرن. پس این فرضیه که باید برای مثلا اتاق ۱۲ متری، یه فرش ۱۲ متری هم بخرین رو فراموش کنین.

چه سبک فرشی برای خونه شما مناسب تره؟

مدل فرش کلاسیک

 

جدا از سلیقتون که چه فرشی به چشمتون خوش میاد، باید به سبک دکوراسیون منزل خودتون هم توجه کنین. به طور مثال اگه مبلمان و پرده‌های شما طرح کلاسیک داره، نباید از فرش طرح مدرن و فرش فانتزی و استفاده کنین چرا که هارمونی خونه شما رو به هم میریزه، یا برعکس اگه سبک خونه فانتزی دارین نباید از مدل فرش کلاسیک استفاده کنین.

اما همین فرش کلاسیک هم با زیبایی و ویژگی‌های خاصی که داره اگه توی یه فضایی قرار بگیره که همه فضای رو پر کنه با توجه به طرح و نقشای پر محتوایی که داره باعث شلوغیه هرچه بیشتر دکوراسیون و فضا میشه.

پس فرش کلاسیک رو هم در انواع و نمونه‌های خود، برای دکوراسیون‌های شلوغ انتخاب نکنین.

چه رنگی از مدل فرش کلاسیک بهتره؟

مدل فرش کلاسیک

بیشتر بخوانید: چگونه عمر فرش ماشینی را زیاد کنیم ؟

برای فرش کلاسیک ، رنگی گرم‌تر و تیره‌تر از باقی وسایل انتخاب کنین. یعنی رنگ فرش شما یه رنگ غالب باشه و بافت درشت‌تری نسبت به پرده و مبلمان داشته باشه تا زودتر از بقیه وسایل به چشم بیاد. برای خرید فرش کلاسیک، رنگ‌های لاکی، زرشکی و قرمز انتخاب کنین. هرچی رنگ فرشتون تیره‌تر باشه به سبک کلاسیک نزدیک‌تره.

یه خونه ساده با رنگای روشن رو میتونین با یه فرش کلاسیک رنگ تیره، جذاب تر و خاص تر نشون بدین.

فرش سنتی یا فرش کلاسیک طرح هاش رو از فرشای اصیل دستباف میگیره مثل طرح افشان ، طرح بته جقه ، طرح خشتی ، طرح شاه عباسی و … . و اما کلکسیون فرش کلاسیک کامل، و با تنوع رنگی بالاست که شامل کلکسیون کامل تندیس ، شاهکار آریایی ، افسانه ، ایران ، فاخته ، کرمان ، ریزماهی و … هست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی