فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
مدل فرش

فرش به دکوراسیون، شخصیت و نشاط میده! انتخاب رنگ و مدل فرش مسئله ای هست که باید اون رو جدی بگیریم و ساده از کنارش رد نشیم چرا که یه انتخاب خوب میتونه روی فضای مورد نظرمون تاثیر زیادی بذاره و اون رو زیباتر نشون بده، همانطور که میدونین پروسه خرید فرش میتونه زمان بر و پرهزینه باشه اما مهمتر از اون، نحوه ست شدن و هماهنگ ساختن فرش با مبلمان و سایر وسایل خونه هست.

در این قسمت سوالاتی پیش میاد که ممکنه ذهن شما را به خودش درگیر کنه که میخوایم با هم این سوالات رو بررسی کنیم و به اونا جواب بدیم.

۱- برای مبلمان قهوه ای با کوسن های ترکیبی از رنگ کرم، و پرده های کرم و قهوه ای با دیوارهای روشن چه فرشی میتونه مناسب باشه؟

مدل فرش

اگر که وسایل (مبلمان، پرده و کفپوش) شما هم این ترکیب رنگی رو داره میتونین فرشی رو انتخاب کنین که با رنگ کوسن ها ست بشه. مثلا خرید فرش کرم میتونه جز اولویت ها قرار بگیره، چون اکثرا فرش ماشینی به صورت ۸ رنگ و ۱۰ رنگ بافته میشن خیلی از رنگ ها رو به صورت ترکیبی درون خودشون جا دادن. بر فرض، فرش ۱۲۰۰ شانه با رنگ زمینه کرم به خوبی میتونه با این مدل فضاها همخونی و هماهنگی داشته باشه.

۲- برای مبلمان مدرن با رنگبندی زرشکی با دسته های چوبی از چه رنگ فرشی میتونم استفاده کنم؟

مدل فرش

مشاوره رایگان

بهترین انتخاب برای فضاهایی که با وسایل مدرن دیزاین شده، مدل فرش مدرن خواهد بود. در واقع برای این دکوراسیون ها باید از طرح های خلوت و ساده استفاده کنین. فرش مدرن با ترکیب رنگی کرم و زرشکی میتونه گزینه مناسبی برای این وسایل باشه، خوشبختانه اگر مبلمان و وسایل مدرن دارین باید بگم دستتون برا انتخاب خیلی بازه چون این فرش ها تنوع زیادی دارن البته میتونین با استفاده از گل ها و گیاهان طبیعی جذابیت بیشتری رو توی این فضاها به وجود بیارین.

۳- به نظرتون برای مبلمان سفید کدوم مدل فرش میتونه مناسب باشه؟

مدل فرش

بیشتر بخوانید: ناگفته هایی درباره فرش

از اونجایی که سفید، رنگ مثبت و آرومی هست میتونه در کنار فرش سرمه ای آرامش زیادی رو به فضا منتقل کنه. دقت کنین، باید در انتخاب رنگ سرمه ای خیلی محتاط باشیم چون زیاده روی در این رنگ میتونه فضا رو بی انرژی و خسته کننده نشون بده.

۴- رنگ کفپوش های خونه اگر تیره باشن برای اینکه فضای پذیرایی خیلی کوچک نشه از چه نوع فرشی با چه رنگ بندی میتونیم استفاده کنیم؟

فرش یا قالی که انتخاب میکنین باید تناسب و همخونی با کفپوش های خونه هم داشته باشه، اگر که کف اتاق تیره هست فرشی روشن روی اون میتونه جلوه خاصی داشته باشه، همچنین فرش رنگ روشن علاوه بر زیبایی باعث میشه فضای خونه بزرگتر و دلبازتر به نظر بیاد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی