فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
خرید فرش

با مدرن شدن و به روز شدن فضای داخلی خونه ها استفاده از وسایل تزیینی و لوکس در منازل بیشتر از گذشته رونق گرفته. در بین این وسایل خرید فرش زیبا و مناسب برای فضاهای مختلف خانه، هم در زیبا نشون دادن دکوراسیون و هم در پوشاندن کف، نقش خیلی مهم و اساسی داره، اما بهتره بدونین همونطور که انتخاب به جا و درست فرش در زیبایی اهمیت زیادی داره انتخاب نادرست اون هم باعث زشت نشون دادن محیط میشه. برای همین باید در خرید اون دقت زیادی داشته باشید.

۱- چرا فرش میخرین؟

خرید فرش

هدف شما از خرید فرش چیست؟ آیا برای زیبایی و دکوراسیون خانه اقدام به خرید فرش کردین؟ یا اینکه برای پوشاندن کفپوش ها و گرم نگه داشتن خونه به دنبال راه حلی هستین؟

ممکنه به هر ۳ مورد بالا فکر کرده باشین پس در قدم اول باید مشخص کنین هدف از خرید و تهیه فرش چی هست بعد اقدام به خرید کفپوشی کنین که هم زیبا باشه و هم بتونه گرمای خونه رو تضمین کنه.

۲- اندازه فرش ، عاملی که تاثیر زیادی در زیبایی داره!

خرید فرش

بزرگی و کوچکی فرشی که میخوایم بخریم کاملا به فضای نشیمن بستگی داره. اگر فضای بزرگی در اختیارتون هست باید خوشحال باشین چون دستتون برای تعیین اندازه فرش بازه. در عوض برای فضاهای کوچکی که میخواین فرش بخرین باید دقت و تمرکز زیادی داشته باشین چون اگه فرشتون بزرگ باشه نمیتونه جلوه زیبایی به خونه بده. سعی کنین برای این خانه ها بیشتر از قالیچه های رنگی که بتونه فضا رو از چیزی که هست بزرگتر نشون بده استفاده کنین.

۳- به رنگ فرش توجه کنین، رنگ ها به همه چیز معنی می دهند!

رنگ، مدل و سبک فرش باید با وسایل خونه هماهنگ باشه. توجه کنین فرش جدید که میخرین به روز و زیبا باشه و البته با رنگ بندی جذاب. چون رنگ تاثیر زیادی هم بر روحیه ما و هم بر روحیه اعضای خونمون داره البته فراموش نکنین فرشتون قابلیت هماهنگی با چندین مدل دکوراسیون رو داشته باشه تا اگر مبلمان و پرده ها رو عوض کردین مجبور نباشین فرشارو هم عوض کنین و هزینه زیادی بپردازین.

۴- سبک فرش

در زمان خرید فرش بهترین کار اینه که سبک دکوراسیون رو در نظر بگیرین. فرش های اسپرت و مدرن که سادگی زیادی دارن برای دکوراسیون های مدرن مناسب هستن اما فرش کلاسیک با طرح ایرانی هماهنگی زیادی با دکوراسیون و سبک چیدمان خونه های سنتی داره پس به این مسئله توجه زیادی داشته باشین. یادتون باشه هماهنگ بودن مبلمان با فرش ها در زیبایی فضای داخلی تاثیر زیادی داره.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی