فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
فرش مدرن

گاهی اوقات بعضی کارهای ساده مثل خرید فرش جدید میتونه تموم اون چیزی باشه که یه دکوراسیون برای شیک و جذاب به نظر رسیدنش نیاز داره. جاذبه و زیبایی که یه فرش میتونه به خونه بده شاید هیچ وسیله دیگه ای نتونه این زیبایی رو فراهم کنه. فرش های قدیمی از نظر رنگ بندی و طرح با فرش های جدید، زمین تا آسمون تفاوت دارن، اکثرا این نوع فرش ها رو تو خونه های قدیمی دیدیم و به نوعی اونا از همون اول سمبل قدرت، شکوه و زیبایی بودن.

فرش مدرن جدید برای دکوراسیون مدرن

فرش مدرن

طرح های جدید فرش

امروزه با مدرن شدن خونه ها و دکوراسیون ها، فرش ها هم ظاهر مدرن بودن به خودشون گرفتن. اغلب پا به هر خونه ای که میزاریم حداقل یه قالیچه یا حتی فرش پادری با طرح مدرن می بینیم. البته بعضی وقتا به کاربردن یه تخته فرش سنتی هم میتونه در دکوراسیون مدرن جذابیت داشته باشه و خودنمایی کنه. ولی خب باید بدونین که این نوع فضاها برای هماهنگی بیشتر نیاز به فرش فانتزی و فرش مدرن جدید دارن تا زیباییشون مشخص بشه. خوبی فرش مدرن اینه که برای هر نوع مکانی میتونه جذاب باشه. این نوع فرش ها طرح ها و رنگ های مختلفی دارن، مدل های جدیدی که ممکنه هیج کجا ندیده باشین.

انواع فرش مدرن جدید عبارتند از : فرش مدرن فانتزی ، فرش مدرن ترک ، فرش مدرن ماشینی ، فرش ترک فانتزیکه میتونین از اونا در هر نقطه ای که دلتون بخواهد استفاده کنین.

فرش کلاریس ، فرش فانتزی و فرش مدرن جدید

 فرش مدرن

بیشتر بخوانید : فرش کلاریس ، رقیبی جدید برای انواع فرش ماشینی

فرش کلاریس که چند وقتی میشه پا به بازار گذاشته و به نوعی همه رو شگفت زده کرده، طرح های زیبای مدرن و سنتی اون در جای جای خونه قابل استفاده هست و بسیار زیبا و جذاب هستن. ایده جالبی که در تولید این فرش ها به کار گرفته شده این هست که که طرح های سنتی به صورت ماشینی و چاپی بافته شدن به همین خاطر هر نوع طرحی که شما بخواین امکان تولید اون وجود داره، هم چنین به دلیل لطافت و نرمی که دارن در بیشتر مکان ها قابل استفاده هست به خصوص اتاق کودک.

فرش کلاریس کودک ، فرش کلاریس فانتزی ، فرش کلاریس سنتی از انواع این فرش ها هستن. البته کسانی که به شانه و تراکم فرش اهمیت زیادی میدن باید بدونن که این فرش ها ۷۰۰ شانه و با تراکم ۳۳۰۰ بوده و بدون محدودیت رنگ تولید میشن.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی