فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
فرش فانتزی ماشینی

فرش فانتزی ماشینی

اگر خونه شما یه دکوراسیون سنتی و کلاسیک داره لزومی نداره همه اتاق ها و آشپزخانه رو هم به شکل سنتی بچینین چون تنوع برایزندگی و شادابی روحیه لازمه. اگر قادر به تعویض و ایجاد تغییر در سبک دکوراسیون منزل هستین که خوبه اما اگر نه، پس با پرداخت کمترین هزینه، تغییرات لازم برای ایجاد تنوع و دور شدن از فضای یکنواخت و کسالت بار رو انجام بدین.

یکی از وسایلی که میتونه با تعویض ویا خرید تازه ای از اون، منزل شما رو دستخوش تغییرات کنه فرش هست. خرید یه فرش فانتزی برای دکوراسیون جدید و مدرن توصیه میشه.

فرش فانتزی ماشینی برای چه فضایی بهتره؟

فرش فانتزی ماشینی

مدل های فرش فانتزی

اکثر خانوم های خونه ترجیح میدن فرش فانتزی رو در اتاق خواب پهن کنن اما این دلیلی بر استفاده نکردن از فرش طرح فانتزی در بقیه فضاهای خونه نمیشه. آشپزخانه هم جای مناسبی برای استفاده از یه نمونه فرش فانتزی میتونه باشه.

این فرش که در رنگ و نقش و حتی نحوه بافت،بسیار متفاوت تر از فرش های کلاسیک و سنتی ظاهر شدن برای منازل تازه عروس بسیار کاربرد داشته و مورد استفاده نسل جوان قرار میگیره.

انواع فرش فانتزی ماشینی 

فرش فانتزی ماشینی

وقتی صحبت از فرش فانتزی میشه درسته که بحث ظاهر شاد و جذاب با اشکال هندسی متفاوت مطرح هست اما همه اینا توی یه فرش خلاصه نمیشه. فرش کودک ، فرش گبه و فرش طرح فانتزی از دسته بندی این مدل از زیرانداز و کفپوش هستن که با بافت های مختلف و طرح های متفاوت نسب به همدیگه به بازار وارد میشن.

فرش کودک که کاملا مشخص و شناخته شده هست . طرح و نقش های کودکانه که بر روی فرش نقش بسته و جذابیت رو به اتاق کودکتون به ارمغان میاره و در دوره زمونه امروزی که خانواده ها به تفاوت بین اتاق کودک با بقیه اتاق ها اهمیت میدن، طرفدارای زیادی پیدا کرده.

فرش گبه هم که به عنوان یه فرش عشایری در اندازه های مختلف و با طرح های سنتی بافته میشه یه فرش فانتزی به حساب میاد. نکته حائز اهمیت در فرش گبه اینه که طرح و نقش های سنتی باعث جدا شدن این فرش از گروه فانتزی نمیشه.

با خصوصیات فرش فانتزی ماشینی آشنا بشین

فرش فانتزی ماشینی

بیشتر بخوانید: زیباترین فرش فانتزی

فرش ماشینی فانتزی در اندازه های ۲ متری، ۴ متری و ۶ متری و با نمونه های فرش گرد و پادری تولید میشه، یهفرش ۵۰۰ شانه با ضخامت زیاد و تراکم ۱۰۰۰ که گره های اون خاص بوده و با دست قابل لمس میباشن. فرش فانتزی با ۶ رنگ و نخ از جنس فریز و پلی پروپیلن بافته میشه و ارتفاع نخ خواب در اون به ۹ میلی متر میدسه. فرش فانتزی آشپزخانه و فرش فانتزی اتاق خواب در قیمت های متوسط و مناسب قابل خرید بوده. همچنین از این فرش در محل کار و شرکت ها هم میشه استفاده کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی