فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
فرش شنل

فرش مدرن در خونه فانتزی و شیک

خیلی از خانوم های تازه عروس که در حال تهیه جهیزیه هستن و یا بعضا افرادی که به دنبال تغییر دکوراسیون در منزل می باشن به فکر دکوراسیون مدرن و اروپایی افتاده و وسایلی میخرن که توی این سبک دکوراسیون جایی داشته باشن. فرش هم یکی از وسایل مهم در دکوراسیون خونه های ایرانی بوده که نمونه های زیادی برای دکوراسیون مدرن؛ و پهن کردنش در یه خونه شیک و فانتزی داره مثل فرش شنل .

فرش شنل ماشینی رو میشناسین؟

فرش شنل ماشینی

مدل فرش شنل

فرش شنل ماشینی یا فرش بلژیکی یه فرش مدرن بوده با طرح های زیبا و رنگ هایی شاد و جذاب بافته میشه. فرش مدرن شنل ، به صورت ۵۰۰ شانه با تراکم ۱۵۰۰ تولید میشه. شانه پایین فرش موجب ضخامت و استحکام اون میشه. اما طرح های برجسته در فرش بلژیکی ؛ برای خونه هایی که برای نشستن، از مبل خیلی کم استفاده میکنن و یا اصلا استفاده نمیکنن و روی فرش میشینن مناسب نیست. از فرش براق شنل برای اتاق خواب، اتاق کودک و آشپزخانه؛ بیشتر از هر فضایی دیگه ای میشه استفاده کرد.

فرش بلژیکی چه ویژگی هایی داره؟

کمی از ویژگی های این فرش مثل شانه و تراکم و خصوصیات ظاهریش رو گفتیم. این فرش به دلیل نوع نخ شنل و پلی استر که در بافت تار و پودش به کار رفته ویژگی خاصی داره و اون هم براق بودنشه. فرشی براق با رنگ های زنده که بیشتر از هر فرش دیگه ای به چشم میاد و میون دکوراسیون خونه مدرن شما حسابی میدرخشه.

ارتفاع نخ خواب در این فرش مدرن ماشینی ۳ تا ۴ میلی متر هست. یه مورد مهم در فرش مدرن شنل اینه که به خاطر نخ پلی استری که در بافتش استفاده شده، در برابر حرارت مقاوم نبوده و خیلی زود آسیب میبینه. پس قبل ازخرید فرش شنل حتما ویژگی هاش رو مطالعه کنید و بررسی کنین که باید در چه فضایی استفاده بشه که علاوه بر نشون دادن مزیت ها و زیباییش، آسیبی نبینه.

رقابت فرش شنل ماشینی با فرش سنتی

فرش شنل ماشینی

بیشتر بخوانید: ویژگی های بارز فرش فانتزی شنل که باید بدانیم

فرش ماشینی با طرح های سنتی و کلاسیک رونق گرفت و جایگاه خودش رو به دست آورد اما پیشرفت تکنولوژی، این یکنواختی طرح و نقشه رو از بین برد و پای تنوع رو به عرصه فرش ماشینی باز کرد. فرش مدرن نمونه ای از فرش ماشینیه که مدت زیادی از تولیدش نمیگذره. اما اینکه چطوری این فرش ها تونسته به رقابت با فرش سنتی بپردازه دلیلش طرح های جدید و رنگ های شادیه که با هر دکوراسیونی به راحتی هماهنگ میشه.

انواع طرح گل، اشکال هندسی و … از این فرش در اندازه های ۲ تا ۱۲ متری در بازار موجوده و با قیمت های مناسب قابل خریداری هستن.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی