فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
فرش ماشینی کودک

اگرچه این روزها فروش هرگونه کالایی غیر از مواد خوراکی به دلیل نوسانات قیمت دلار، در حال گذراندن روزهایی خاکستری هستند و در رکود به سر می‌برند اما باز هم نمی‌شود از خرید بعضی لوازم چشم‌پوشی کرد. یکی از این لوازم، فرش کودک است.

شاید بشود از خرید فرش کودک در جهت تعویض فرش قبلی اتاق فرزند خود صرف نظر و آن را به زمان بهتری که شرایط اقتصادی به ثبات رسید موکول کرد اما اگر خانواده‌ای در حال خرید سیسمونی و رفتن به استقبال نوزاد خود بوده و یا اگر پدر و مادری منتظر راه افتادن فرزند خود هستند، باید به فکر خرید و پهن کردن یک فرش کودک مناسب به جهت حفظ سلامت و ایمنی او باشند.

دکوراسیون اتاق کودک

فرش کودک ماشینی

بسیاری از پدر و مادرها در گذشته به تاثیری که دکوراسیون مختص اتاق کودک در روحیه و ذهنیت فرزندشان داشت توجهی نمی‌کردند و اتاق فرزندان نسبت به دیگر اتاق خواب‌ها هیچ وجه تمایزی به غیر از حضور چند عدد عروسک یا اسباب بازی نداشت. اما امروزه این تفاوت را در اکثر منازلی که کودک دارند به سبب بالا رفتن علم و آگاهی خانواده‌ها در روند تربیتی فرزندان با حضور عوامل مختلف می‌توان مشاهده کرد.

فرش هم یکی از این عوامل مهم و تاثیرگذار است چه در سلامت جسمی و چه در روحیه و شادابی. به خصوص انواعفرش فانتزی که طرفداران فراوانی پیدا کرده و جایگاه خوبی در دکوراسیون منازل ایرانی به دست آورده و فرش کودک هم یکی از همین فرش های فانتزی می‌باشد.

انتخاب نادرست فرش و به خطر افتادن سلامتی کودک

اینکه تنها یک فرش عروسکی و یا فرش با طرح کارتونی برای اتاق کودک بخریم کافی نیست. کودک شما قرار است در روز، بارها و بارها علاوه بر اینکه تصویر فرش را می‌بیند بر روی آن نیز حرکت کند و با آن تماس زیادی داشته باشد پس نباید با انتخابی نادرست و عجولانه، سلامت فرزند خود را به خطر بیاندازید چرا که پوست کودکان بسیار حساس بوده و در صورت حرکت بر روی فرشی با الیاف نامرغوب، حساسیت پوستی در آنها به وجود می‌آید، پرز فرش در ریه و مجاری تنفسی کودک وارد می‌شود و یا ذرات مواد غذایی، مو و آلودگی به فرش جذب شده و بچه‌ها اسباب بازی‌های خود را بر روی آن قرار می‌دهند و در دهانش می‌گذارند.

 بهترین جنس برای فرش اتاق کودک چیست؟

فرش کودک ماشینی

دنیایی از طرح و رنگ‌های متنوع فرش ، برای سازگاری با روحیه کودکان تولید می‌شود. پس قبل از آن که دغدغه انتخاب طرح و رنگ و هماهنگی آن با دکوراسیون اتاق فرزندتان را داشته باشید، به فکر جنس فرش باشید. فرش کودک جزئی از دسته بندی فرش های فانتزی است و در میان انواع فرش فانتزی ، نمونه‌های فرش پرز بلند نیز دیده می‌شود.

توجه داشته باشید که فرش پرز بلند برای استفاده در اتاق کودک گزینه مناسبی نیست زیرا میان پرزهای آن محل خوبی برای تجمع آلودگی و رشد میکروب می‌باشد. فرشی بخرید که بافت متراکم و فشرده داشته باشد و همچنین استحکام و مقاومت آن بالا باشد زیرا برای حفظ سلامت فرزند خود باید در فواصل زمانی کوتاه، فرش را نظافت کرده و مورد شستشو قرار دهید و اگر جنس مرغوبی خریداری نکرده باشید خیلی سریع ظاهر خود را از دست می‌دهد.

بهتر است فرش با الیاف اکرولیک، پلی پروپیلن هیت ست شده و یا کلاریس با تراکم بالا برای اتاق کودکتان خریداری کنید.

بهترین رنگ و طرح برای فرش اتاق کودک کدام است؟

انتخاب طرح و رنگ فرش کودک با در نظر گرفتن دکوراسیون اتاق، سلیقه و جنسیت کودک صورت می‌گیرد. برای فرش کودک پسرانه ، رنگ‌های سرد مانند خاکستری (فیلی)، زرشکی، آبی و برای فرش کودک دخترانه ، رنگ‌های گرم مانند صورتی، قرمز و بنفش را بیشتر در نظر داشته باشید.

نکته بعدی انتخاب طرح فرش کودکانه است. درست است که فرش عروسکی و فرش های با طرح شخصیت‌های کارتونی در بازار فراوان است اما این روزها، برخی تولید کننده‌ها با کمک گرفتن از کارشناسان خبره و روانشناسان کودک، اقدام به تولید فرش کودک با طرح‌های آموزشی و سرگرم کننده مانند حروف، اعداد، منظومه شمسی، بازی فکری و … کرده‌اند که بسیار زیبا بوده و در خلاقیت کودکان هم نقش بسزایی خواهد داشت.

نحوه خرید آسان فرش کودک

فروشگاه آنلاین فرش مرداس با ارائه زیباترین و متنوع‌ترین فرش های فانتزی و کودک، این امکان را برای خریداران به وجود آورده است که به راحتی در هر زمان و مکانی تنها با چند کلیک اقدام به خرید فرش مورد نظر خود کنند. خرید اقساط با کارمزد ۱ درصد، ارسال رایگان کالا به سراسر کشور، پرداخت وجه در محل، تضمین فروش با قیمت درب کارخانه و همچنین ضمانت نامه و شناسنامه معتبر بر روی فرش که نشان دهنده اصالت و کیفیت کالا است از خدمات این فروشگاه اینترنتی می‌باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی