فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
گلیم فرش ماشینی

ابتدایی ترین و با سابقه ترین زیر انداز ایرانی رو گلیم فرش میدونن که از دیرباز تا کنون همچنان در بازار فرشمیدرخشه. اوایل، نمونه های فرش دستباف گلیم روی بورس بود اما با گذشت زمان و فعال شدن دستگاه های بافندگی و ماشین هایی که با سرعت بیشتر و زحمت کمتری فرش رو تولید میکنن، گلیم فرش ماشینی هم به میون اومد.

گلیم فرش ماشینی چه ویژگی داره؟

گلیم فرش ماشینی

مدل های گلیم فرش

حتما میدونین که گلیم فرش ماشینی ، فرشی رسمی نیست. ظاهر و گره های موجود در این فرش جوری هست که این کفپوش رو برای فضاهایی غیر از اتاق پذیرایی و مهمان خانه مناسب میکنه. پرز این فرش از قالی و بقیه فرش ها کمتره و ظاهر براق تری هم داره که دلیل این موضوع، به کار رفتن نخ BCF در این فرشه. گره های زده شده در تار و پود فرش گلیم ، خیلی محکم و در هم پیچیده نیست بنا بر این مقاومت و استحکام کمتری نسبت به باقی فرش ها داره.

نظافت گلیم فرش ماشینی 

گلیم فرش ها چون سطح صاف و بدون پرزی دارن و هیچ برجستگی در روی این فرش دیده نمیشه؛ شستشوی راحتی داره همچنین جارو کردن سطح این کفپوش هم خیلی کار زمان بری نیست چون گرد و خاک به سختی در بین پرز این فرش نفود میکنه.

چرا گلیم فرش ماشینی بخریم؟

گلیم فرش ماشینی

بیشتر بخوانید: نقش گلیم فرش در دکوراسیون کلاسیک و مدرن

فرش گلیم به صورت ۴۰۰ شانه با تراکم ۱۰۰۰ بافته میشه. ارتفاع نخ خواب در این فرش که نهایت ۸ رنگ داره چیزی در حدود ۲ الی ۳ میلی متر هست که کمتر از دیگر قالی هاست. این خصوصیت باعث میشه تا فرش گلیم گزینه مناسبی برای آشپزخانه به حساب بیاد چون میزان کم بودن پرز اون باعث میشه هیچ ذره و خرده مواد غذایی نتونه بین اون پنهون بشه و همیشه کوچکترین خرده آشغالی به چشم بیاد. ابعاد ۲ متری، ۴ متری، ۶ متری، ۹ متر و ۱۲ متر از گلیم فرش بافته میشه و قیمت های استثنایی و بی نظیر این کالا، به نظر خریدی معقول و به دور از گرونی در بازار این روزهای فرش رو برای خریدار رقم میزنه.

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس با داشتن بیشترین تنوع از مدل های گلیم فرش ماشینی با قیمت درب کارخانه، ارسال رایگان برای خریدهای بالای ۲۰۰ هزار تومان، فروش اقساطی فرش با کارمزد فقط ۱ درصد، ضمانتنامه اصالت و کیفیت کالا، مشاوره رایگان قبل از خرید و امکان مشاهده تمامی مدل ها و رنگ های موجود بر روی سایت خود، همراه همیشگی شما عزیزان در خریدهایتان خواهد بود و دیگر نیازی نیست مسافتی طولانی را برای انتخاب فرش به مغازه بروید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی