فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰

اصولا انتخاب لوازم برقی کار ساده ای نیست چون هم باید از نظر ظاهر زیبایی کافی داشته باشد و هم از نظر کیفیت و تکنولوژی در رتبه خوبی قرار گرفته باشد. یکی از لوازم اساسی و کاربردی هر خانه ای یخچال آن است. یخچال‌ها در سایز‌های متنوع و با ویژگی‌های خاص تولید می شوند که هر کدام متناسب با فضای شما پاسخگوی نیازتان خواهند بود در این زمینه حتی یخچال قابل حمل نیز طراحی شده است که به خوبی بتواند پاسخگوی نیاز افراد باشد. اما قبل از اقدام برای خرید یخچال برای دکوراسیون آشپزخانه لازم است بعضی نکات مهم را بدانید و آشنایی نسبی با انواع این وسیله پیدا کنید.

خرید یخچال تک درب

یخچال‌های تک درب معمولا از طرح‌های قدیمی یخچال‌ها هستند. هنگامی که درب این یخچال را باز کنید با محفظه کوچک جا یخی در بالای آن مواجه می شوید که برای انجماد مواد از آن‌ها استفاده می شود البته نمونه‌های بدون جا یخی آن نیز موجود است که برای هتل‌ها کاربرد دارد. امروزه این یخچال‌ها بیشتر برای اداره‌ها، هتل‌ها و فضاهای کوچک استفاده می شود.

یخچال‌ دو درب

این مدل از یخچال‌ها از انواع رایج این وسیله اند که به خوبی پاسخگوی نیاز خانواده‌ها هستند. آن ها به دو صورت طراحی شده اند که در یکی از آن‌ها قسمت فریزر در پایین قرار دارد و در نمونه دیگر فریزر در قسمت بالا قرار دارد.خرید یخچال دو درب، کاملا سلیقه ای است اما عموم مردم ترجیح می دهند فریزر در بالا و دید کامل باشد و میوه‌ها در جا میوه ای پایین یخچال قرار گیرد مگر اینکه فریزر به صورت کشویی در پایین قرار گیرد. در نمونه‌های مختلف آن، ابعاد فریزر و یخچال متفاوت است و در بعضی مدل‌ها تقریبا فضای برابری دارند و بعضی دیگر از مدل های آن، فریزر کوچکتری دارند.

یخچال‌ سه درب

خرید یخچال

یخچال‌های سه درب یا یخچال‌های درب فرانسوی از دو درب در قسمت بالایی به عنوان یخچال و قسمت پایینی آن‌ها هم که به صورت کشویی است به فریزر اختصاص دارد. در بعضی از این نمونه یخچال‌ها، قسمت یخچال به صورت یک تکه در نظر گرفته شده است که به همین دلیل برای قرار دادن مواد غذایی با عرض زیاد مانند کیک‌های تولد بسیار مناسب است. قسمت‌های پایینی آن به صورت کشوهایی طبقه بندی شده برای نگهداری مواد غذایی تعبیه شده است که دسترسی آسانی دارد. همین طور قسمت فریزر عریض آن‌ها به شما اجازه می دهد تا مواد غذایی عریض و بزرگ را بدون تکه کردن بتوانید داخل فریزر قرار دهید.

یخچال‌ چهار درب

خرید یخچال

یخچال‌های چهار درب کاملا مشابه یخچال‌های فرانسوی هستند با این تفاوت که در قسمت فریزر آن‌ها به جای کشو از دو درب استفاده شده است. در این مدل، قسمت فریزر مانند یخچال طبقه بندی شده است که دیگر نمی توانید مواد غذایی عریض مانند یک ماهی بزرگ را به طور کامل و درسته در فریزر قرار دهید.

خرید یخچال دو قلو

این مدل از یخچال‌ها برای خانواده‌های پر جمعیت بسیار مناسب است چون فضای جداگانه و زیادی برای یخچال و فریزر دارد. تنها عیبی که به آن‌ها وارد است فضای زیادیست که اشغال می کنند و به همین دلیل برای آشپزخانه‌های بزرگ مناسب هستند ولی با ورود یخچال‌های ساید بای ساید کمی از محبوبیت این یخچال‌ها کاسته شده است. اماخرید یخچال و فریزر جدا این امکان را می دهد که آن‌ها را جداگانه جا به جا کنید و در دکوراسیون قرار دهید. این یخچال‌ها این امکان را به شما می دهند تا به طور مساوی از فضای یخچال و فریزر استفاده کنید.

یخچال‌ ساید بای ساید

یخچال‌های ساید بای ساید نسل جدیدی هستند که جزء پر فروش‌ترین و پر طرفدار‌ترین‌ها محسوب می شوند. در طراحی آن‌ها از ایده یخچال‌های دو قلو استفاده شده با این تفاوت که تقسیم بندی متفاوتی در فضای یخچال ایجاد کرده اند. چیزی که شاید در خرید یخچال ساید،کمی شما را دچار تردید کند ابعاد و حجم بزرگ آن‌هاست خصوصا هنگام جا به جایی. مزیت اصلی این یخچال‌ها استفاده از طراحی‌های ویژه مانند قرار دادن دریچه ای کوچک روی درب یخچال یا قرار دادن مخزن آب‌سردکن روی درب فریزر برای دسترسی راحت و صرفه جویی در مصرف انرژی است.

یخچال‌ پیشخوانی

خرید یخچال

این مدل از یخچال‌ها ابعاد کوچکی دارند و برای قرار گرفتن در کابینت‌ها یا میزهای پذیرایی طراحی شده اند و تنها موادی مانند نوشیدنی‌ها یا آبمیوه‌ها در آن‌ها نگهداری می شود. در بعضی از دکوراسیون‌ها در صورت وجود فضای کافی در کنار تخت خواب می توان از آن‌ها استفاده کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی