فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰

می توان گفت پرده‌ها یکی از اجزای تکمیل کننده در دکوراسیون هستند و از آنجایی که در اغلب خانه‌ها برای تزئین دیوارها به جز پرده، کاغذ دیواری و تابلو ایده دیگری وجود ندارد آن‌ها به عنوان تزئینات اصلی و اساسی پنجره‌ها یا همان دیوارها به خوبی دیده می شوند و فرصت خوبی ایجاد می کنند تا فضایی جدید با توجه به تغییرات دکوراسیونتان داشته باشید. در واقع تنها با عوض کردن پرده‌ها، نمای کلی خانه عوض می شود چون آن‌ها تزئینات عمودی دکوراسیون هستند و در بدو ورود، در ارتفاع مستقیمی نسبت به چشم قرار می گیرند و ناخودآگاه جلوی چشمانتان ظاهر می شوند که به همین دلیل جلب توجه بیشتری می کنند.

ویژگی‌های ظاهری پارچه پرده ای

  • پارچه پرده باید از نظر ظاهری با ویژگی‌های اصلی دکوراسیون همخوانی داشته باشد و بتواند نکات اصلی و زیبای دکوراسیون را برجسته کند. به همین دلیل باید رنگ غالب دکوراسیون و رنگ‌های مکمل آن را پیدا کنید و در هنگام خرید پارچه آن‌ها را در الویت قرار دهید. نمونه های زیادی از پارچه مناسب دوحت پرده در صنعتنساجی موجود است و دست شما در انتخاب پارچه باز می باشد.
  • لازم نیست پرده به طور کاملا مشابه با پارچه مبلمان یا طرح کوسن‌ها انتخاب شود همین که سایه ای از رنگ و طرح اجزای دکوراسیون در پرده دیده شود کفایت می کند.
  • استفاده از سایه و روشن یا رنگ‌های مکمل، از راه‌های هماهنگ کردن پرده با سایر اجزاست.
  • اگر می خواهید تغییری اساسی داشته باشید می توانید از پارچه ای یکسان برای پرده و کوسن‌ها مبلمان استفاده کنید یا آن‌ها را با رومیزی و حاشیه‌های فرشتان هماهنگ کنید البته این چیدمان در صورتی زیبا می شود که از افراط پرهیز کنید.

مانع ورود نور نشوید!

پارچه پرده

  • یکی از نکاتی که برای انتخاب مناسب ترین پارچه پرده باید در نظر بگیرید قدرت عبور نور و پوشانندگی آن است. با زندگی در آپارتمان‌های امروزی فرصتی برای بازی کودکان در حیاط و حضور در معرض نور آفتاب باقی نمانده است بنابراین لازم است برای حفظ سلامتی افراد خانواده، پرده‌ها طوری انتخاب شود که نور به داخل خانه راه پیدا کند.
  • در اغلب خانه‌ها برای این که هم نور کافی در خانه وجود داشته باشد و هم حریم شخصی افراد حفظ شود از دو پرده استفاده می کنند و اصطلاحا به پرده دوم والان می گویند. معمولا پارچه پرده دوم از جنس کلفت‌تری انتخاب می شود و در صورت لزوم می تواند فضای خانه را محفوظ‌تر کند هر چند که امروزه تنها جنبه تزئینی پیدا کرده است. این کاربرد تزئینی، والان‌ها را به پارچه‌های لوکس و کار شده تبدیل کرده است و اکثرا حاشیه‌های براق و یراق آرات دست دوز دارند. انتخاب والان‌ها با این شکل و شمایل تنها برای اتاق‌های پذیرایی و نشیمن مناسب است چون در قسمت‌های دیگر حسی اغراق آمیز و شلوغ ایجاد می کند.

جنس پارچه مناسب برای پرده

پارچه‌های زیادی برای پرده وجود دارد از انواع نخی و حریر گرفته تا مخمل و کتان و این موضوع کاملا سلیقه ای است و هیچ قانونی ندارد. بسته به دکوراسیون و سبک سلیقه تان می توانید پارچه‌های مختلفی را انتخاب کنید اما با این حال هر پارچه ای حسی متفاوت در فضا ایجاد می کند.

پارچه پرده

مثلا پارچه پرده با جنس مخملی نمایی لوکس و مجلل دارند و در هر فضایی که استفاده شوند حس کلاسیک و رسمی‌تر ایجاد می کنند.

  • در حالی که پارچه‌های توری و مشبک حال و هوای خودمانی دارند و چون نور را به خوبی عبور می دهند باعث صمیمیت و گرمای بیشتری می شوند.
  • پرده‌های حریر یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای پرده اتاق پذیرایی و یا سایر قسمت‌های خانه است چون در حالی که ضخامت زیادی ندارد اما همچنان حالتی و شیک و ظریف در دکوراسیون پدید می آورد و در ‌ترکیب با سایر اجزای دکوراسیون حس آن‌ها را در فضا تجدید می کند.
  • انتخاب پرده‌های حریر رنگی و ساده برای اتاق خواب و پرده‌های سفید یا کرم برای اتاق پذیرایی بسیار مناسب است.  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی