فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

۲۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فرش اتاق کودک 

فرش کودک ، انتخابی که باعث دگرگونی اتاق فرزندانتان خواهد شد
کودکان نیز برای رشد ذهنی و فکری خود نیازمند فضایی مناسب و ایده آل می باشند ، هم چنین خانواده هایی که قصد فراهم آوردن فضایی عالی و بی نظیر برای فرزندانشان را دارند باید تغییرات اساسی را برای کودکان اعمال کنند.
امروزه با اضافه شدن مدل های متنوع دکوراسیون ها و وسایل کاربردی اتاق کودکان همچئن کمد ، تخت خواب ، اسباب بازی تغییرات زیادی کرده است.
یکی از مناسب ترین و بهترین ایده ها برای تزیین اتاق کودکان و شکل دادن به فضایی که هم محل استراحت آن هاست هم محل بازی و سرگرمی آن ها استفاده از فرش می باشد ، طراحی وتزیین دکوراسیون اتاق کودک کاری دلپذیر و دلنشین است در واقع بهترین گزینه برای پوشاندن کف اتاق خرید یک قالیچه برای شکل گیری بهترخواهد بود.
فرش اتاق کودک یکی از مدل های جدید طراحی دکوراسیون داخلی برای کودک می باشد که طرفداران زیادی دارد استفاده از این نوع فرش های ماشینی به هیچ عنوان قدیمی نشده و حس طراوات و زیبایی را برای سالیان سال تقدیم شما و فرزندان عزیزتان خواهد کرد به علاوه ایجاد فضایی که متناسب با سن و جنسیت او باشد شادابی زیادی را به کودک خواهد داد.
اگر کودکتان در سن و سالی است که میتواند مشخص کند چه چیزی را دوست دارد بهتر است او را هم در اتخابتان دخالت دهید مطمین باشید فرزندتان بهترین همراه در خرید فرش اتاقش خواهد بود اما اگر کودکتان به سنی نرسیده که انتخاب کند کلیه ی اختیارات بر عهده ی خودتان خواهد بود به قول معروف ریش و قیچی دست شما است.

  • ۰
  • ۰
گلیم فرش

یکی از زیر مجموعه‌های فرش ایرانی، گلیم فرش است. خرید فرش گلیم این روزا کم طرفدار نداره اما بذارید بریم به دوره‌های قدیم. زمانی‌که گلیم رو به‌جای زیرانداز، سجاده، خورجین، پشتی، سفره، چادرشب، چادر زنان و … یا یه کم بریم عقب‌تر، جایی‌که از این محصول به عنوان پرده برای مساجد و خونه استفاده میشد.

  • ۰
  • ۰
فرش فانتزی

فرش فانتزی در دکوراسیون 

بعضی مواقع انتخاب و خرید یک فرش فانتزی زیبا و مناسب برای دکوراسیون می تواند سخت و چالش برانگیز باشد معمولا بسیاری از افرادی که هنوز برای خرید فرش به بازار نرفته اند خبر دارند که با چه انتخاب های گسترده ای روبه رو خواهند شد. مسلما اصلی ترین وسیله ای که باعث شکل دادن و شکل گرفتن فضای منزل  می شود ، فرش است که به نوعی تکمیل کننده فضا هم میباشد ، پس برای انتخاب این نوع کالا باید دقت لازم و البته زمان کافی داشته باشید.تصمیم برای انتخاب فرش مناسب برای منزل نیازمند اطلاعاتی است که فرآیند خرید را هموارتر سازد.قبل ازخرید فرش موردنظر خود باید ابتدا هدف و نیاز خود را مسخص کنید و سپس به شکل و ظاهر فرش و کارایی آن فکر کنید در واقع هر وسیله ای که برای خانه خریداری می کنید باید با هم هماهنگ باشند حتی اگر بهترین و گران ترین وسایل را هم خریداری کنید اگر با هم تناسب و همخوانی نداشته باشند ضرر بزرگی را متحمل شده اید.

  • ۰
  • ۰
فرش ماشینی

فرش ماشینی 

این روزها با توجه به تغییرات مداوم در قیمت‌ها و ثابت نبودن آن، خرید کردن کار عالقانه‌ای نیست اما شاید شما به طور مثال یکی از افرادی بوده که در حال خرید جهیزیه هستید و زمان زیادی ندارید تا برای ثابت شدن قیمت‌ها منتظر بمانید.

از طرفی استرس این موضوع که شاید بعد از ثابت شدن بازار، قیمت‌ها بیشتر از یک ساعت قبل شود هم شما را ترغیب کند که هرچه سریع‌تر خرید خود را انجام دهید.

اما نگذارید این استرس و عجله باعث شود تا شما خریدی نادرست انجام دهید و بعدا پشیمان شوید.

پس با ما همراه باشید تا شما را در خرید یکی از همین وسایلی که قیمتش در بازار این روزها به میزان قابل توجهی بالا رفته است و جزو یکی از اساسی‌ترین خریدهاست یاری کنیم.

بله درست است. خرید فرش!

  • ۰
  • ۰
فرش

 همیشه به دنبال کشف راز و رمز توی هرچیزی بودم. این بار هم رفتم به سراغ کشف این موضوع که چرا همیشه از وقتی که وارد خونه میشم کسل‌تر و خسته‌تر میشم و ته مونده انرژیم رو هم از دست میدم! آره خودشه!!!

گذشت اون روزایی که همه به دنبال دکوراسیون‌های قدیمی با وجود وسایل عتیقه بودن.

مدت‌ها بود که منم از سبک دکوراسیون خونه خسته شده بودم و دوست داشتم مثل اکثر خونه‌های امروزی، یه فضای شیک و مدرن داشته باشیم.

یه روز نشستم و شروع کردم به بررسی وسایلی که به نظرم لازم بود تا عوض بشن برای اینکه سبک خونه مدرن‌تر جلوه بده. تا رسیدم به مبل و فرش که دوست داشتم یه فرش فانتزی ایرانی و یه دست مبل خوشگل و خوش رنگ بخرم.

از اونجایی که خرید فرش هزینه کمی نمی‌بره و لزومی هم نداره زود به زود عوض بشه پس بهتر بود که عجله نکنم و قبل از خرید همه چیز رو بررسی کنم و در نظر بگیرم تا یه انتخاب درست و مناسب داشته باشم. مواردی که در موردش تحقیق کردم و به نتیجه نهایی رسیدم رو برای شما هم میگم، شاید به کار شما هم اومد:

  • ۰
  • ۰
فرش ماشینی

فرش ماشینی

شاید برایتان جالب باشد بدانید که محیط زندگی شما تاثیر زیادی در آرامش روح و روان شما دارد. خانه یکی از مهم‌ترین محیط‌ هایی است که دکوراسیون و چیدمان آن نقش پررنگی در زندگی شما دارد.

انتخاب یک فرش ماشینی  مناسب فضا، یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌ها برای روح دادن و گرما بخشیدن به خانۀ شماست. شاید الان پیش خودتان بگویید که با این اوضاع نابه‌سامان اقتصادی وضعیت دلار و این گرانی چه کسی می‌تواند فرش بخرد؟

اصلا لازم نیست که چندین میلیون خرج کنید و حتما فرش دستباف بخرید. امروزه فرش‌ ماشینی با انواع اقسام طرح و رنگ‌های متنوع و شکل‌های رنگارنگ تمام نیاز شما به زیبایی و نشاط یک فرش را برطرف می‌کنند. با خرید فرش ماشینی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و به جای یک فرش چندین فرش بخرید. یکی از اصطلاحاتی که در مورد فرش زیاد به کار می‌رود، شانۀ فرش است. اما شانۀ فرش دقیقا به چه اشاره میکند؟

تراکم عرضی گره‌های بافته شده در یک فرش ماشینی را “شانه” آن فرش گویند. شانه فرش بر حسب متر محاسبه می گردد. مثلا وقتی به فرش ۷۰۰ شانه یا فرش  ۱۰۰۰ شانه اشاره می‌کنیم، منظورمان این است که در یک متر از عرض فرش  ۷۰۰ گره و در فرش ۷۰۰ شانه و ۱۰۰۰ گره در فرش ۱۰۰۰ شانه وجود دارد.

 

  • ۰
  • ۰
فرش جهیزیه

 فرش جهیزیه

فرش جهیزیه  به عنوان یک کالای اساسی و یکی از ملزومات خانه‌ها و دکوراسیون است اما همه شما می‌دانید که این وسیله، عموما قیمت نسبتا بالایی دارد آن هم در آشفته بازار این روزها که گرانی دلار بیداد می‌کند و تاثیر خود را بر روی قیمت تمامی کالاها گذاشته است و این نگرانی را بیشتر از همه برای عروس خانم‌هایی که در حال خرید  فرش جهیزیه هستند بوجود آورده است که آیا می‌توانند با این گرانی‌ها یک جهیزیه مناسب خریداری کنند یا نه؟

از این رو برای همه خریداران، پیدا کردن فرصت‌های استثنایی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فروشگاه فرش مرداس، این فرصت طلایی را به مناسبت تولد یکسالگی فرش مرداس  تا ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۷ فراهم آورده است تا شادی موفقیت یک ساله خود در حوزه فروش انواع فرش ماشینی و فرش دستباف را با شما سهیم باشد.

منزل خود را با محصولات متنوع و فراوان موجود در فروشگاه فرش مرداس، به خانه‌ای چشم نواز تبدیل کنید.

  • ۰
  • ۰
فرش لوکس

فرش لوکس ویتنج

فرش وینتج یه فرش ارزشمندی است که میتوانید را به عنوان یه هنر زیر خاکی در خانه داشته باشیم.

فرش  دستباف هر نوعی که باشه باز هم زیبایی خاص خودش و داره!

فرش لوکس دستباف  از قدیم تا به امروز زیبایی بی مثالی داشته و دارد ، با گذشت زمان نه تنها این زیبایی ها کم نشده بلکه سال به سال هم ارزشش بیشتر و بیشنر شده . در واقع همه ی ما به نوعی یا این فرش ها آشنا هستیم به خصوص زمانی که بچه بودیم تو خونه های پدربزرگ ها و مادربزرگ ها این فرش ها زیاد به چشممان خورده .

فرش لوکس

بیشتر بخوانید :فرش دستباف آینه‌ای تمام‌نما از فرهنگ و اصالت ایرانی

  • ۰
  • ۰

فرش پیکاسو

فرش پیکاسو نسل جدید 

کسی نیست که دلش نخواد یه خونه جذاب و خاص داشته باشه. اما همه فکر میکنن لازمه خاص بودن، هزینه‌های گزافه. این‌طوری نیست اشتباه نکنین. مثلا شما می‌تونید با یه خرید فرش پیکاسو، آثار هنری پیکاسو رو به خونه خودتون ببرید.

چطوری ممکنه؟ این سوال منم بود وقتی که رفتم به یه فروشگاه فرش و داشتم دنبال یه فرش جدید  خاص میگشتم که فروشنده گفت با نسل جدید فرش پیکاسو  نقاشیای پیکاسو رو به قیمت پایین‌تر توی منزلتون داشته باشین.

 

  • ۰
  • ۰
فرش 1200 شانه

فرش کاشان

اولین شهری که درهاش به روی فرش ماشینی باز شد، کاشان بود که با دانش و صنعتش شروع به تولید فرش کاشان  کرد و سهم بزرگی از این هنر و صنعت رو از آن خودش کرد تا جایی‌که تونست در یونسکو به ثبت برسه. فرش ماشینی ۷۰۰ شانه و فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه از بین محصولات کارخانه فرش کاشان به محبوبیت بالایی رسید.

شاید خیلیا براشون جالب باشه و دوست داشته باشن بدونن فرش ماشینی از چه زمانی به تولید رسید.

اولین کارخونه سال ۱۳۱۳ برای ریسندگی شروع به کار کرد و به دنبال اون کارخونه‌های زیادی در زمینه تولید و بافت فرش  شروع به کار کردن. پایتخت فرش ماشینی در ایران بیشتر از ۷۰۰ مرکز و کارخونه بافندگی فرش داره که لیست اسامی کارخانه‌های فرش کاشانرو اگه سرچ کنین خودتون متوجه تعددشون میشید.

چرا فرش کاشان رو باید بخرید؟

فرشای تولیدی کاشان شامل ویژگی‌های زیادی هست. شما میدونید چه ویژگی‌هایی داره؟

ما بهتون میگیم. توی نمونه‌های فرش کاشان میشه به حاشیه‌های سرمه‌ای، زمینه لاکی، ترنجای لوزی و بیضی، لچک و … اشاره کرد. وجود یه ترنج مرکزی و تعدادی دیگه از ترنجای کوچیکتر که با یه سری شاخ و برگای زیبا به هم وصل شدن، از ویژگی‌های مهم و اصیل فرشای این شهره.

در فرش کاشان میتونین حاشیه‌هایی با نقش و طرحای بزرگ ببینین و اشکال هندسی و گیاهایی مثل گل نیلوفر، گل رز، گل سرخ و … روی فرش شما نمایانه و زیبایی بی‌نظیری به این محصول میده.

از طرحای معروف این فرش میشه به فرش کاشان طرح افشان، فرش کاشان طرح باغ ارم، فرش کاشان طرح اهورا، فرش کاشان طرح رز، فرش کاشان عرب و … اشاره‌ای داشت.

اما از این بین، فرش کاشان طرح ریز ماهی و فرش کاشان طرح افشان جزو پرفروش‌ترین و پر طرفدارترین نمونه‌هاست.

 

فرش کاشان

 

بیشتر بخوانید : خرید فرش ماشینی را جدی بگیرید