فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

۵۲ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

همیشه ما آدم ها دنبال تنوع، زیبایی و کیفیت هستیم. همین تنوع طلبی باعث میشه تا دنیای ما مدام دستخوش تغییرات بشه و پیشرفت کنه. یکی از همین پیشرفت ها در صنعت فرش ماشینی هست که خیلی خوب خودش رو نشون داد. فرش نسل جدید یا به نوعی فرش کلاریس این روزها با ورودش به بازار حسابی غوغا به پا کرده چرا که بعد از مدت ها یه فرش ماشینی جدید میتونه مهمون خونه ها بشه.

حتما اگر شما هم طرح و رنگ های بی نظیر این فرش رو دیده و قصد خرید فرش کلاریس رو داشته باشین، دوست دارین در موردش بشنوین و بدونین چه تفاوتی با بقیه  مدل های فرش ماشینی داره. مثل بقیه فرش ها، فرش ماشینی کلاریس هم با دستگاه های بافندگی ۷۰۰ شانه، با تراکم ۳۳۰۰ بافته میشه. الیافی که در بافت اون به کار میره از جنس پلی اوژن هست. حالا که فرش به رنگ سفید بافته شد در مرحله بعدی درج تصویر میاد وسط. به کمک دستگاه های جدیدی که راه اندازی شدن، رنگ های موجود در تصویر به عمق و ریشه فرش تزریق میشه و در نهایت یه فرش زیبا تولید میشه.

  • ۰
  • ۰

همیشه خرید اسباب و وسایلی که در خانه جزئی از واجبات به حساب می آیند و نقش مهمی دارند، بیشترین دغدغه و نگرانی را برای ما ایجاد می کنند . فرش ، مبلمان، لوستر، پرده و میز ناهارخوری نقش زیادی در لوکس نشان دادن خانه دارند. از طرفی وقتی بحث از دکوراسیون و چیدمان می شود خیلی از طراحان داخلی از نقش پررنگی که فرش ها در خانه دارند صحبت می کنند اما اینکه بودجه بیشتری را صرف خرید کدام یک از آن ها کنیم کار را سخت تر و پیچیده تر می کند.

  • ۰
  • ۰
تابلو فرش ماشینی

دقیقا از نامش پیداست. تابلو فرش یعنی نقش و نگاری که از فرش بافته شده. فرش هایی در ابعاد و اندازه های ۷۰×۵۰ ، ۱۰۰×۵۰  و ۱۰۰×۷۰  که توسط دستگاه های بافندگی یا به صورت دستباف بافته میشن و اثری هنری و زیبا رو به تصویر میکشن. از زمان های قدیم، تابلو فرش دستباف به عنوان یه وسیله ارزشمند شناخته میشد که در قالب وان یکاد و آیه های قرآنی بود و بعضا در طرح های منظره هم دیده میشد.

  • ۰
  • ۰
قیمت فرش ماشینی

موقع خرید فرش ، اولین کاری که میکنیم اینه که یه نگاه به جیبمون بندازیم و ببینیم چقدر میتونیم هزینه کنیم. درسته که همه دوست دارن بهترین و شیک ترین و جدیدترین فرش رو بخرن اما موضوع مهم، اوضاع مالی و اون مقدار پولی هست که باید پرداخت بشه. فرش ماشینی و فرش دستباف در انواع و اقسام مختلف توی بازار موجوده که قیمت هر کدوم به یه سری عوامل بستگی داره.

فرش دستبافت که به عنوان هنر و صنایع دستی به نام ایران شناخته شده، قیمتش با توجه به اصالتش کاملا مشخصه. قیمت ارزونی نداره، چرا که الیاف و نخ های به کار رفته در اون از پشم های کاملا طبیعی هست که به صورت طبیعی هم رنگرزی میشه و بعد از اون با زحمت فراوان دست و در مدت طولانی، رج به رج تار و پود به هم بافته میشه و آماده پهن شدن و خودنمایی در کف منازل هست. اگر از نظر مالی و پرداخت هزینه، مشکلی ندارین،خرید فرش دستبافت به شما توصیه میشه.

خریدی که پول شما نه تنها از بین نمیره بلکه روز به روز که روی فرش دستبافتون قدم برمیدارین به ارزش پولی که پرداخت کردین اضافه میشه و هر زمان که بخواین، این امکان رو دارین که فرشتون رو با قیمت بالاتری بفروشین.

  • ۰
  • ۰
فرش ترک

بیشتر زوج‌های جوانی که این روزها در حال تهیه جهیزیه بوده و یا افرادی که در فکر تغییر دکوراسیون منزل خود هستند به دنبال انتخاب و خرید وسایلی با رنگ‌های روشن و شاد و داشتن خانه‌ای با سبک مدرن و فانتزی می‌باشند. یکی از موارد مهم در دکوراسیون داخلی، خرید فرش مناسب است.

خانه ای بزرگ و آرامش بخش با فرش ترکیه ای!

شاید خرید فرش با رنگ روشن مثل فرش ترک در نگاه اول انتخاب درستی به نظر نرسد چرا که مدام کثیف می‌شود و نیاز به شستشو دارد اما در پاسخ به این طرز فکر باید بگوییم که همیشه هم نباید دلایلی این چنینی بر سلیقه شما غالب شده و مجبور شوید رنگ‌هایی تیره انتخاب کنید.

پایه و اساس دکوراسیون اروپایی و مدرن، بر رنگ‌های روشن بنا شده که این موضوع علاوه بر تاثیر مثبت بر روحیه و آرامش افراد حاضر در محیط، به بزرگتر نشان دادن فضا هم کمک می‌کند. این نکته را نیز فراموش نکنید که رنگ‌های خنثی و روشن را به راحتی می‌توان با هر رنگی هماهنگ ساخت.

  • ۰
  • ۰
فرش لوکس

فرش لوکس

در اینکه هر مدل طرح و رنگی از فرش را برای خانه یا اتاق خواب یا هر مکان دیگری انتخاب کنیم شیک و لوکس خواهد بود شکی نیست، در واقع خود واژه فرش با لوکس و زیبا بودن همراه است. انواعی از فرش ها هستند که با نام فرش ماشینی لوکس شناخته شده اند که مدل های جذاب و متنوعی دارند و برحسب نیاز می توانید یکی از آن مدل ها را انتخاب کنید.

طبق نظر کارشناسان فروش فرش ، خرید فرش لوکس بیشتر باید برای فضای پذیرایی در نظر گرفته شود. هم به لحاظ زیبایی و هم اینکه قیمت فرش لوکس نسبتا بالا می باشد پس باید برای مکان هایی که کانون توجه است و اهمیت زیادی برای ما دارند در نظر گرفته شود. البته شما می توانید با خرید اینترنتی فرش لوکس از قیمت های مناسب تری بهره مند شوید.

  • ۰
  • ۰

شهرت فرش ماشینی کاشان بر هیچ کس پوشیده نیست. شهری که سوابق مطرح و درخشانی در تولید فرش داره و به سبب همین سابقه، صدای معروفیتش تا هزاران کیلومتر دورتر از سرزمین ایران هم رسیده. درسته که ایران توی صنایع دستی حرف اول رو میزنه و خیلی از شهرها ، بافنده ها و تولید کننده های ماهری توی صنعت فرش داره اما کاشان تونسته اولین جایگاه رو به خودش اختصاص بده و یکه تاز صنعت فرش ایران به خصوص فرش ماشینی کاشان باشه.

  • ۰
  • ۰
فرش ماشینی فانتزی

قبلا گفته بودیم که هر سبک دکوراسیونی که داشته باشیم باید مطابق با آن و دیگر وسایل، فرش را انتخاب کنیم در ضمن اگر که میخواهیم دکوراسیونی شیک و مدرن داشته باشیم باید از نقش فرش ها در خانه غافل نشویم چون آن ها میتوانند به محیط بی انرژی، نشاط و روح ببخشند. امروز میخواهیم راجع به فرش فانتزی که در سال های اخیر توانسته جایگاه ویژه ای در بین خانه و زندگی ما ایرانیان پیدا کند صحبت کنیم و با انواع آشنا شویم.

در تولید این نوع از فرش ها بیشتر از رنگ های شاد مثل سرخابی ، قرمز ، بنفش و … استفاده می شود. همین رنگ های روشن میتواند دگرگونی زیادی را در فضایی که این نوع از فرش ها را برایش در نظر گرفته ایم ایجاد کند.

معمولا خرید فرش فانتزی برای اتاق خواب و دیگر فضاهایی که رفت و آمد در آنجا کمتر است و یا برای فضایی مثل آشپزخانه انجام می شود که در بازار به اسم فرش مخصوص آشپزخانه و فرش ماشینی فانتزی اتاق خواب شناخته شده است و در سایزهای مختلف و رنگ بندی متنوع موجود می باشد. فرش فانتزی ترکیه ای یا همان فرش فانتزی ترک هم از نمونه ای دیگری از این فرش ها هستند که به علت طرح های زیبایی که دارد بسیار محبوب شده است.

  • ۰
  • ۰
جنس فرش ماشینی

جنس فرش ماشینی خوب 

انتخاب طرح و رنگ مناسب برای فرش از میان این همه تنوع و مدل کار سخت و پیچیده ای است ، بعضی وقت ها ممکنه از خودمون بپرسیم آیا خرید فرش واقعا این همه ارزش دارد که تا این اندازه به زحمت بیوفتی؟ باید بگم بله وجود فرش در خانه و زندگی ما ارزش زیادی دارند حتی اگر یک لحظه خانه را بدون فرش تصور کنیم متوجه نقش پررنگ آن در دکوراسیون داخلی خواهیم شد.

حالا باید با توجه به اطلاعاتی که راجع به سبک و سیاق خانه هایمان داریم، نوع جنسی که میخوایم خریداری کنیم رو شناسایی و انتخاب کنیم .در بین فرش ماشینی ، فرش اکرولیک سابقه ای درخشان و نسبتا طولانی دارد و ویژگی های مثبت اون باعث شده در طی این سال ها ایرانی ها از آن در خونه هاشون استفاده کنن. نکته ای که در خصوص این فرش ها باید بدونیم این هست که تنها ایرادی که میشه نسبت به این فرش ها گرفت میزان پرزدهی اونه که بعد از مدت زمان کوتاهی خودش از بین میره.

  • ۰
  • ۰
فرش ماشینی شگی

شما هم از دکوراسیون منزلتون خسته شدین؟ به دنبال تنوع میگردین؟ شما هم قصد تعویض و خرید فرش جدید رو دارین؟ پس با ما همراه باشید.

فرش پرزبلند چیه؟

در دسته بندی فرش مدرن ، فرش جدیدی که در سال های اخیر به بازار اومده فرش پرزبلند یا فرش شگی هست. همونطور که از اسمش پیداست پرزهای بلند به کار رفته در این کفپوش، اون رو تبدیل به یه فرش خاص کرده. ارتفاع نخ خواب در بافت فرش پرزبلند به ۵ تا ۶ سانتی متر میرسه در صورتی که ارتفاع نخ خواب در فرش های دیگه نهایت به ۱۱ میلی متر میرسه. همین ویژگی، راحتی رو در این فرش مدرن ایجاد کرده و بهترین گزینه برای استفاده در اتاق خواب منزلتونه.