فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰

این موضوع قابل چشم پوشی نیست که طراحی داخلی هر ساله روند مثبتی دارد و طراحان در این زمینه سعی می کنند تا بهترین‌های خود را ارائه دهند. در سال جاری طراحان داخلی با الهام گرفتن از نقات قوت دکوراسیون ۲۰۱۸ طراحی‌هایی چشمگیر ارائه داده اند و تلاش کردند تا با پررنگ کردن ویژگی‌هایی از دکوراسیون ، زیبایی آن را بیشتر نشان دهند از این رو دکوراسیون ۲۰۱۹ نکات برجسته و قابل توجه ای دارد.

  1. استفاده از بتون در طراحی داخلی

طراحی داخلی

شاید به نظر جالب برسد که در سال‌های اخیر استفاده از بتون نه تنها برای ساخت و ساز بلکه برای دکوراسیون داخلی و تزئینات نیز کاربردهای فراوانی داشته است. ایجاد ظاهری تمیز، ساده و هندسی از ویژگی‌های وسایل تزئینی بتونی است که به نظر می رسد تا دو سال آینده نیز محبوبیت فزاینده ای در طراحی داخلی داشته باشد. طراحی میز ناهار خوری بتونی ممکن است کمی غیر متعارف به نظر برسد اما فصل جدیدی از زیبایی و خلاقیت را در دکوراسیون داخلی ایجاد می کند.

  1. نقش سینک‌ها در طراحی داخلی

یکی از طراحی‌های خلاقانه در دکوراسیون داخلی که به کار گیری آن مدتی است شروع شده، استفاده از عناصر نوستالوژی در دکوراسیون می باشد. البته این موضوع چیز جدیدی نیست اما طراحی‌هایی جدید و متفاوتی از آن بازآفرینی شده است. یکی از این طراحی‌ها به سینک‌های ظرفشویی یا روشویی باز می گردد که در خانه‌های مدرن، حسی قدیمی و روستایی ایجاد می کند.

  1. رنگ زرد سوزان در دکوراسیون

طراحی داخلی

یکی از رنگ‌های دیگری که طراحان به آن توجه ویژه ای داشتند رنگ زرد است. قبلا این سبک از طراحی‌ها دیده شده که شاید خیلی مورد توجه قرار نگرفته بود اما قدرت این رنگ، طراحان را واداشته تا با کاربرد دوباره آن در دکوراسیون موجب ایجاد حس اعتماد به نفس، هیجان و نشاط در فضا شوند.

  1. ایده‌های قدیمی

بسیاری از طرح‌های قدیمی از جمله پارچه‌های مخمل، اشکال هندسی، سطوح گلدار و … که در دکوراسیون‌هایی شاید حدود ۷۰ سال پیش استفاده می شد دوباره مورد توجه قرار گرفته اند. استفاده درست از ویژگی دکوراسیون‌های قدیمی مانند رنگ‌های گرم، شکل‌های انتزاعی، طراحی‌های سنتی و شلوغ نه تنها زیبایی فضا را از بین نمی برد بلکه حسی شگفت انگیز نیز در فضا ایجا می کند. 

  1. کاغذ دیواری

استفاده از کاغذ دیواری، سال‌های زیادی است که رواج دارد اما در دوره ای این سبک از دکوراسیون قدیمی و از مد افتاده شناخته شد. اما امروزه مجدد کاغذ دیواری‌ها با طرح‌هایی متفاوت و جدید کاربردهای زیادی پیدا کردند و به صورت متفاوت در دکوراسیون به کار برده می شوند و استفاده از آن‌ها در سقف و یا یک دیوار به خصوص در منزل و یا محل کار بسیار به چشم می آید.

  1. ترکیب رنگ‌های مات و براق در طراحی داخلی

به کارگیری ترکیبی از رنگ‌ها با طیف براق و مات در کنار یکدیگر در طراحی داخلی می تواند ظاهر متفاوتی در دکوراسیون ایجاد می کند. این ویژگی براق بودن؛ قسمت‌هایی از دکوراسیون را که بخواهیم برجسته می کند و از طرفی با وجود رنگ‌های مات، آرامش در فضا باقی می ماند.

  1. تخت‌های سایبان دار

این طراحی‌ها به دوره‌های زمانی دهه ۸۰ باز می گردد اما همچنان بین مردم در طراحی‌های داخلی خانه به عنوان سبک کلاسیک‌تر کاربرد دارد. کم کم حس تجملات گرایی و سبک سنتی این تخت‌ها از بین رفته و نمونه‌هایی ساده‌تر طراحی شده اند که ممکن است در سال ۲۰۱۹ این طراحی‌ها با استقبال بیشتری روبه‌رو شوند.

  1. تزئینات حاشیه ای

طراحی داخلی

شاید استفاده از تزئینات در دکوراسیون اغراق به نظر برسد اما طراحی‌های جدید به طرز ماهرانه ای به این ویژگی پرداخته اند و با ایجاد ایده‌هایی جدید در تزئینات تعریف جدیدی از آن‌ها بیان کرده اند. این تزئینات بیش از حد افراطی و پر حجم نیستند بلکه فقط به عنوان چاشنی دکوراسیون استفاده می شوند.

  1. آشپزخانه‌های دو رنگ

تا مدت‌ها هماهنگی رنگ در طراحی داخلی از الویت‌ها محسوب می شد اما امروزه این چهارچوب‌ها از بین رفته و بستر بزرگی برای ایده‌های جدید ایجاد کرده است. یکی از دکوراسیون‌های مهم هر خانه ای آشپزخانه است که دیگر لازم نیست تمام کابینت‌ها یک رنگ انتخاب شوند.

  1. سینک‌های سنگی در طراحی داخلی جذابیت دارند

استفاده از سینک‌های سنگی از طراحی‌های جدیدی است که با استقبال زیادی مواجه شده و توانسته زیبایی خود را به خوبی در دکوراسیون به نمایش بگذارد. این طراحی‌ها جذابیتی ارگانیک دارد و از طرفی حسی قدیمی در فضا ایجاد می کند. طراحان داخلی بر این باورند این سبک در دکوراسیون داخلی ۲۰۱۹ بسیار مورد استقبال قرار می گیرند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی