فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰


اجازه بدهید یک راست به سراغ اصل مطلب برویم و پرده از اشتباهی مصطلح برداریم. واقعیت این است که بسیاری از افراد به اشتباه فکر می‌کنند که فرش کاشانبرند یا شرکتی خاص است. در حالی‌که این طور نیست و کاشان به عنوان زادگاه فرش ماشینی ایران دارای شهرک‌های صنعتی زیادی است که هر یک مجموعه‌های تولیدی و کارخانه‌های فراوانی را در خود جای داده‌اند.

این شرکت‌های متعدد و مختلف، تحت عنوان برندهای گوناگون به بافت و تولید انواع فرش‌های ماشینی مشغول هستند. پس فراموش نکنید که کارخانه‌ای مستقل و منحصربفرد با عنوان کارخانه فرش کاشان وجود ندارد بلکه بیش از ۷۰۰ کارخانه فرش در شهرک‌های صنعتی مختلف کاشان و آران بیدگل وجود دارند. نمونه‌ای از این شهرک‌های موفق در صنعت، شهرک صنعتی راوند است که در آن کارخانه‌های فرش ماشینی کاشان فعالیت می‌کنند.

برندهای کاشانی در بازار فرش ماشینی به شدت موفق عمل کرده‌اند. علت این موفقیت و بهره‌وری بالا، تجربه و هنری است که در طی سالیان به رشد صنعت فرش در این ناحیه از کشور کمک کرده است. برای نمونه فرش قیطران کاشان از برندهایی است که اعتبار و شهرت خوبی میان بازاریان و مشتریان مختلف دارد.

علت رشد و رونق فرش کاشان چیست؟

هر کسب و کاری برای رشد و موفقیت نیاز به مؤلفه‌های گوناگونی دارد. یکی از این مؤلفه‌های مهم شکل‌گیری بازار رقابتی پویا است. خوشبختانه شهر کاشان بستر بسیار مناسبی برای رقابت برندها و شرکت‌های فرش ماشینی مختلف فراهم کرده است. اگر بخواهیم به چند مورد از بهترین برندها و شرکت‌های فعال در حوزهفرش ماشینی کاشان اشاره کنیم، از میان اسامی کارخانه های فرش کاشان، مواردی چون: فرش ممتاز کاشان، هانی فرش کاشان، فرش ایلیا و… در کاشان به ذهن می‌رسد. البته برندهای خوب و باکیفیت متعددی در این شهر فعالیت می‌کنند که نام بردن از تمامی آنها  و فهرست کردن اسامی کارخانه های فرش کاشان مستلزم جستجوی دقیق در شهرک‌های صنعتی کاشان است.

علاوه بر فضای رقابتی خوب، تجربه و سابقه شهر کاشان در تولید فرش نیز در رونق بازار آن بی‌تأثیر نبوده است. فرش‌های ماشینی کاشان اغلب دارای کیفیت نخ بالا هستند. به طوری که الیاف آکریلیک به کار برده شده در بافت فرش‌ها و دستگاه‌هایی که برای تولید انواع فرش استفاده می‌شود با استانداردهای روز دنیا مطابقت دارد. بیشتر کارخانه های فرش ماشینی کاشان دارای گواهینامه‌های استاندارد اروپا (CE) و استاندارد ملی ایران هستند. فرش‌های کاشان شناسنامه‌دار هستند و مشخصات فرش پشت آن با دستگاه حک می‌شود. همه این‌ها باعث شده تا برندهای خوب کاشان از سایر برندها متمایز باشند.

موفقیت فرش‌های ماشینی کاشان تنها به بازار داخلی ختم نمی‌شود، در بازارهای جهانی و صادرات فرش ماشینی به سایر کشورها نیز کاشان سهم مهمی دارد.

انواع فرش ماشینی کاشان به چه شکل بافته می‌شوند؟

فرش‌های ماشینی کاشان با استفاده از بهترین دستگاه‌های اروپایی ساخت بلژیک و آلمان تولید می‌شوند.  طرح‌های فرش ماشینی به طور کلی یا به صورت طرح دستباف است یا به شکل طرح‌های مدرن.

برندهای مختلف کاشانی با تکیه بر طرح‌های زیبا هم در بخش تولید فرش‌های ماشینی طرح دستباف موفق عمل می‌کنند و هم در تولید انواع فرش مدرن و فانتزی. از جمله طرح‌هایی که مشتریان به آنها علاقه زیادی دارند، باید به فرش کاشان طرح عرب، فرش کاشان طرح پارادایس و… اشاره کرد. علت علاقه خریداران به برخی از طرح‌ها ریشه در رنگ و جنس این فرش‌ها دارد. فرش‌هایی ریزبافت که جنس لطیفی دارند برای استفاده در اتاق پذیرایی و فضاهای کلاسیک بسیار پرکاربرد هستند. برای نمونه، فرش کاشان طرح اهورا، فرشی است پرفروش که در قالب فرش ماشینی ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۷۰۰ و فرش  ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ تولید می‌شود. تراکم بالای این فرش به ظرافت هر چه بیشتر آن، کمک شایانی کرده است.

از جمله سایر فرش‌های ماشینی کاشان که در بازار فرش کشور موفق و پرفروش هستند، می‌توان به فرش کاشان طرح افشان نیز اشاره کرد. این فرش فاقد پرزدهی است و در ابعاد استاندارد مختلفی چون: فرش ماشینی ۶ متری،  فرش ماشینی ۹ متری،  فرش ماشینی۱۲ متری و… تولید و بافته می‌شود. جنس نخ خاب این فرش ۱۰۰ درصد از آکریلیک ِ هیت‌سِت‌شده و تعداد ۸ رنگ در بافت آن به کار رفته است.

فرش کاشان طرح گلستان نیز به خاطر نقشه زیبا، رنگ‌بندی منظم و مواد درجه یکی که در تولید داشته است از جمله طرح‌های پرفروش به حساب می‌آید. فرش کاشان طرح باغ ارم یا فرش کاشان طرح رز و… نیز از فرش‌های پرطرفداری هستند که به واسطه نرمی فرش، طول عمر بالا، مقاومت در برابر حرارت و البته ظرافت زیاد، مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرند.

فرش ماشینی کاشان چه کاربردهایی دارد؟

به جای اینکه بپرسیم، فرش ماشینی کاشان چه کاربردهایی دارد، بهتر است بپرسیم که این فرش چه کاربردهایی ندارد. زیرا انواع فرش‌های ماشینی با استفاده‌ها و کاربردهای گوناگون برای راضی کردن سلایق مختلف تولید می‌شوند. فرش‌های ریزبافت و ظریف که با تراکم‌های بالا ۲۵۵۰ و ۳۶۰۰ بافته می‌شوند به خوبی در اتاق پذیرایی با سایر دکوراسیون منزل هماهنگ می‌شوند و انواع دیگر فرش‌های ماشینی مثل: فرش‌های اسپورت و فانتزی کاملا دلخواه سلیقه‌های مدرن و امروزی است.

انواع گلیم‌های ماشینی، فرش‌های ماشینی طرح گبه و… نیز از محصولات تولیدی کارخانه‌های فرش کاشان هستند. کارخانه‌های فرش کاشان و برندهای مختلف کاشانی از طریق نماینده‌های مختلف خود در شهرهای دیگر به عرضه فرش به سراسر کشور مشغول هستند. فرش کاشان در اصفهان یکی از بازارهای موفق خود را تجربه می‌کند. علاوه بر نمایندگی‌های مختلف فرش‌های کاشان در شهرهای مختلف، امکان خرید اینترنتی فرش‌های کاشان نیز در وبسایت‌های معتبری که به عنوان فروشگاه‌های اینترنتی مشغول به فعالیت هستند کاملا آسان و میسر است.

اگر دوست ندارید که برای خرید، از این فروشگاه به آن فروشگاه بروید، با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که دارای نشان اعتماد از مراجع قانونی هستند، اقدام به خرید کنید و بی‌دغدغه فرش مورد نیاز و علاقه‌تان را درب منزل تحویل گرفته و مبلغ خرید را نیز همان‌جا تحویل بدهید. این نوع خرید به شما رفاه زیادی تقدیم می‌کند و در فروشگاه‌هایی مانند فروشگاه اینترنتی فرش مرداس به شما  اجازه می دهد که اگر فرش را بنا به هر دلیلی نپسندید تا مدت یک هفته مرجوع کنید. وجود رقابت میان کارخانه‌های تولید فرش ماشینی و اخیرا فروشگاه‌های فروش اینترنتی فرش باعث شده که هر برندی درصدد ارائه تسهیلات رفاهی مختلف برای جلب مشتریان باشد. مثلا بیمه فرش‌ها و عرضه انواع ضمانت، نمونه‌ای از مواردی است که برندهای گوناگون برای جذب بیشتر مشتریان در نظر می‌گیرند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی