فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰

لازم به یادآوری نیست که فرش نه تنها به عنوان یکی از وسایل منزل بلکه به عنوان جلوه ای از هنر ایرانی، جایگاه ویژه ای دردکوراسیون خانه های ایرانی دارد. فرش نه تنها حکم یک کفپوش را دارد بلکه از لوازمی است که به خانه گرما و انرژی می دهد و حس زندگی را در محیط جاری می کند.

در سال های اخیر با ورود صنعت فرش ماشینی به ایران و تنوع طرح و نقش فرش هایی که با قیمت پایین تر در بازار تولید و عرضه می شوند باعث شده تا همه ی افراد بتوانند بر اساس سلیقه و متناسب با دکوراسیون و فضای خانه، فرش موردنظرشان را خریداری کنند. اما تنها کارکرد فرش برای ما ایرانی ها این نیست که آن را روی زمین پهن کنیم، همانطور که گفتیم، زیبایی فرش به حدی است که یکی از پرطرفدارترین لوازم دکوری در منزل، تابلو فرش است.

همانطور که از نام تابلو فرش مشخص است، به تابلویی که از فرش ساخته شده باشد، گفته می شود. به عبارت دیگر، به فرش هاییکه در اندازه های کوچک تر تولید می شوند و بیشتر از هر چیز به جنبه ی هنری و زیبایی آنها توجه می شود، تابلو فرش می گویند.تابلو فرش در واقع یک کالای زینتی است که روی دیوار نصب می شود.

تابلو فرش ماشینی 

در گذشته تابلوفرش فقط به صورت دستباف تولید می شد اما امروزه انواع تابلو فرش ماشینی با طرح ها و ابعاد مختلف عرضه می شوند. درست است که تابلو فرش دستباف از اصالت بیشتری نسبت به تابلو فرش ماشینی برخودار است اما به چند دلیل در بیشتر مواقع خرید تابلوفرش ماشینی بهتر به نظر می رسد.

قیمت تابلو فرش دستباف در مقایسه با تابلو فرش ماشینی بسیار گران تر است و همینطور به دلیل محدودیت هایی که در هنرهای دستی وجود دارد، تنوع طرح در تابلو فرش ماشینی بیشتر است و حتی امکان تولید تابلو فرش با طرح های سفارشی هم وجود دارد که از نظر هزینه هم به صرفه تر است. البته باید گفت که شاید تنها تفاوت اساسی که باعث اختلاف قیمت بین تابلو فرش دستباف وتابلو فرش ماشینی می شود، مدت زمان تولید آن است که. مطمئنا بافت یک تابلو فرش دستباف به زمان بیشتری نیاز دارد اما تابلو فرش ماشینی به صورت صنعتی تولید می شود که به مدت زمان اندکی نیاز دارد.

 شانه تابلو فرش های ماشینی 

تابلو فرش های ماشینی بر اساس تعداد شانه و تعداد رنگ هایی که در بافت آن به کار می رود از هم متمایز می شوند . تابلو فرش معمولا به صورت ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه بافته می شوند. همانطور که می دانید هر چقدر شانه های به کار رفته در تابلو فرش بیشتر باشد، نرم تر، لطیف تر و ریزبافت تر است و معمولا طرح های بسیار ریز و با جزئیات در تابلوفرش ۱۲۰۰ شانه جلوه ای خاص دارند. یکی دیگر از عواملی که در زیبایی و چشم نوازی تابلو فرش تاثیر زیادی دارد، تعداد رنگ های به کار رفته در بافت آن است.

امکان استفاده از انواع طرح و نقش ها مثل آیات، چهره، مناظر طبیعی، طرح حیوانات و شخصیت های کارتونی و طرح های کودکان در تابلو فرش ماشینی وجود دارد اما تابلو فرش آیات، تابلو فرش منظره و تابلو فرش سفارشی که امکان بافت طرح و عکس موردنظر مشتری روی آن وجود دارد، پرطرفدارتر هستند. علاوه بر طرح هایی که گفتیم، تابلو فرش هایی که با طرح نقاشی های معروف ایرانی و مینیاتور بافته می شوند نیز به دکوراسیون منزل جلوه ای سنتی و اصیل می دهند. یکی از ایده هایی که می توانید با به کار بردن آن، زیبایی تابلو فرش ماشینی را دوچندان کنید، نصب دیوارکوب بالای آن است به طوری که نور متمرکز به تابلو فرش تابیده شود.

انواع تابلو فرش

طرح ها معمولا به دو صورت در تابلو فرش ایجاد می شوند. روش اول، بافت طرح موردنظر و روش دوم چاپ طرح مورد نظر است که به ترتیب تابلو فرش بافت و تابلو فرش چاپی گفته می شوند. تابلو فرش چاپی مزیت هایی نسبت به تابلو فرش بافت دارد مثل عدم محدودیت در تعداد رنگ تصویر، وضوح و کیفیت بالای تصویر، امکان تولید سریع و عدم محدودیت در انتخاب ابعاد تابلو فرش.

تابلو فرش ها علاوه بر اینکه در دکوراسیون منزل به کار می روند، برای استفاده در دکوراسیون اداری هم بسیار مناسب هستند و می توانند زینت بخش اتاق های مختلف در سازمان ها و ادارت شوند. خصوصا تابلو فرش آیات و یا تابلو فرش چاپی با لوگوی شرکت برایدکوراسیون اتاق مدیران سازمان ها کاربرد دارند.

تابلو فرش می تواند یک هدیه مناسب هم باشد. خیی از اوقات پیش می آید که به منزل یکی از دوستان یا اقوام دعوت می شویم و به رسم ادب و یا به مناسبتی خاص باید هدیه ای هم تدارک ببینیم. تابلو فرش ماشینی از هدیه هایی است که تقریبا هر کسی را خوشحال می کند، مخصوصا اگر طرح تابلو فرش را به صورت اختصاصی و ویژه برای او سفارش داده باشید. تابلو فرش چاپی با طرح های کارتونی هم یک هدیه ی مناسب برای نزدیکانی است که فرزند کوچکی دارند و یا به تازگی صاحب فرزند شده اند، حتی می توانید یک تابلو فرش چاپی با تصویر کودک سفارش بدهید تا آن را در اتاق کودک نصب کنند.

اگر به فکر خریدن یک تابلو فرش برای خانه و یا به عنوان هدیه برای دوستان و آشنایان هستید و فرصت رفتن به فروشگاه های فرش ماشینی را ندارید، سری به فروشگاه های آنلاین فرش بزنید و در قسمت فروش تابلو فرش ماشینی با انواع طرح ها و رنگ ها و همینطور قیمت تابلو فرش آشنا شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی