فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
فرش ۷۰۰ شانه

این‌روزها نام انواع مختلفی از فرش را در تبلیغات تجاری مختلف و… می‌شنویم: فرش ۷۰۰ شانه، فرش ۱۲۰۰ شانه، فرش ۱۵۰۰ شانهو…. . فرش، جزئی جدایی‌ناپذیر از منزل ایرانی‌ها است. اگر انواع و اقسام وسایل تزئینی و اسباب‌واثاثیه رنگارنگ هم در منزل داشته باشید، هیچ‌یک تأثیرگذاری فرشی زیبا را نخواهند داشت. در طراحی داخلی منزل ایرانی نیز یکی از مهم‌ترین عواملی که در شکل و شمایل نهایی خانه نقش دارد، فرش است. همه ما دوست داریم که منزلی زیبا با طراحی دل‌نشین و شیک  و با فرش‌هایی نفیس و مرغوب داشته باشیم. اما واقعیت این است که همه ما بودجه کافی برای خرید بهترین فرش‌های دست‌بافت و… را نداریم. پس چه باید کرد؟ صنعت و بازار فرش نسبت به گذشته‌ها تغییرات چشم‌گیری داشته است. تولیدات فرش ماشینی به شدت رشد کرده است. تولید متنوع و دسترسی بیشتر به دستگاه‌ها و تجهیزات ناب تولید فرش نقش مهمی در کاهش قیمت‌ها و افزایش حق انتخاب مشتریان داشته است. پس با خرج کمی دقت و حوصله به راحتی می‌توانیم بهترین فرش را که با منزل و بودجه‌مان سازگار است، خریداری کنیم. فرش ۷۰۰ شانه یکی از گزینه‌های خوبی است که ضمن ارائه طرح‌ها و رنگ‌ها متفاوت، دست خریدار در قیمت را نیز به شدت باز نگه داشته است.

ویژگی‌های فرش ۷۰۰ شانه چیست؟

فرش ۷۰۰ شانه

فرش ۷۰۰ شانه دارای تراکم عرضی یا شانه فرش ۷۰۰ گره است. این نوع از فرش ماشینی در انواع متفاوتی شامل: فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰، فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰، فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۱۵۰۰ به بازار عرضه می‌شود که معروف‌ترین آنها فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ گره است. قیمت فرش ۷۰۰ شانه نسبت به فرش ماشینی ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه کمتر است و تراکم آن نیز نسبت به فرش ماشینی ۵۰۰ شانه بیشتر است. این ۲ ویژگی باعث می‌شود که این نوع از فرش با استقبال بیشتری از سوی مشتریان مواجه شود.

جنس نخ فرش ۷۰۰ شانه از الیاف و اکریلیک هیت ست است و به همین خاطر خیال مشتری از بابت پرزدهی را به شدت راحت می‌کند. افزایش شانه و تراکم آن نیز نسبت به فرش‌های ۵۰۰ شانه و فرش‌ماشینی‌های قدیمی باعث می‌شود که ضخامت آن به اندازه باشد و ظرافت فرش تحت‌الشعاع قرار نگیرد. فرش ماشینی ۷۰۰ شانه در ایران به کمک فنون عالی به کار گرفته شده از سوی متخصصان و به کمک مشاوران برجسته تولید می‌شود. از همین روی، طرح‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های متنوعی دارد که با حفظ اصالت بافت، مشتریان با اهداف مصرف مختلف را راضی نگه می‌دارد. فرش ۷۰۰ شانه کاشان، فرش ۷۰۰ شانه نگین مشهد و فرش ۷۰۰ شانه مشهد با تراکم‌های مختلف، بافتی یکدست و زیبا ایجاد می‌کنند. فرش ماشینی ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ و ۳۰۰۰ بافت ریزی دارد که موجب زیبایی آن می‌شود.

نقش فرش ۷۰۰ شانه در طراحی داخلی منزل چگونه است؟

همان‌طور که پیش‌تر نیز عنوان شد، فرش ماشینی ۷۰۰ شانه دارای تنوع بسیار زیادی در طرح، نقشه و رنگ است. قیمت آن نیز از سایر فرش‌های ماشینی با تراکم بالاتر، مقرون به صرفه‌تر است. به همین خاطر، بیشتر مشتریان ترجیح می‌دهند برای منزل خود و استفاده از فرش در اتاق خواب، نشیمن و… از این فرش بهره ببرند. فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۱۵۰۰ از پنبه و پلی‌استر و در برخی موارد حتی از کنف و پنبه تهیه می‌شود. در نتیجه بهترین انتخاب برای افرادی است که از مبل استفاده نمی‌کنند و بیشتر ترجیح می‌دهند که روی زمین بنشینند.

مقاومت فرش ماشینی ۷۰۰ شانه در برابر رفت‌وآمد زیاد بسیار بالا است و در برابر پاخوردن زیاد، ظاهرش تغییر نمی‌کند. اگر به دنبال فرشی مناسب برای اتاق نشیمن، اتاق خواب کودک خود یا کودک دلبندتان هستید، حتما به انتخاب از میان طرح‌ها و رنگ‌های متنوعفرش ۷۰۰ شانه فکر کنید.

استحکام فرش ماشینی ۷۰۰ شانه به دلیل تراکم فرش بسیار بالا است. پس اگر از میان فرش‌های مختلفی جون نمونه فرش‌های ۷۰۰ شانه پاتریس، قیطران و فرش ۷۰۰ شانه کاشان، طرح و نقشه‌ای را پسند کرده‌اید، تعلل نکنید که بهترین انتخاب را کرده‌اید.

فرش ۷۰۰ شانه کاربردهای زیادی دارد. زیرا علاوه بر استحکام بالا، در هم‌ رفتگی عمیق تار و پودها باعث می‌شود، نقشه آن از ظرافت مناسب برخوردار باشد. ضمن اینکه نرم‌تر و لطیف‌تر از فرش‌های ماشینی ۵۰۰ شانه است. این ویژگی‌ها دست به دست هم می‌دهند و انتخاب فرش ۷۰۰ شانه به ویژه با تراکم ۲۵۵۰ و ۳۰۰۰ را برای اتاق پذیرایی نیز قابل‌قبول می‌کنند.

قیمت فرش ماشینی ۷۰۰ شانه چگونه است؟

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه نسبت به سایر انواع فرش ماشینی با تراکم بالا مثل فرش ۱۲۰۰ یا ۱۵۰۰ شانه از تراکم کم‌تر و قیمت مناسب‌تری برخوردار است. برای مثال قیمت فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۳۰۰۰ در بازه‌ای از ۶۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون‌ تومان در بازار قابل خرید است. فرش ۷۰۰ شانه کاشان نیز در همین طیف قیمت، فرش‌های زیبایی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. قیمت فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۱۵۰۰ از قیمت فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰ کم‌تر است. اگر قصد خرید یکی از انواع فرش‌های ماشینی ۷۰۰ شانه را داشته باشید به راحتی می‌توانید با گشتی در فروشگاه‌های اینترنتی مانند فروشگاه اینترنتی بزرگ مرداس، از فهرست قیمت فرش ۷۰۰ شانه پاتریس، قیمت فرش ۷۰۰ شانه ماشینی در دو نوع ۸ رنگ و ۱۰ رنگ و… باخبر بشوید. کافی است جست‌وجویی ساده در سطح اینترنت داشته باشید تا با انواع قیمت‌های فرش باخبر بشوید. همه چیز به سلیقه شما وابسته است. اگر خواهان فرشی کم‌نقشه با رنگ روشن باشید یا طرحی شلوغ و رنگارنگ را می‌پسندید، هیچ فرقی نمی‌کند، در هر حال، انواع برندهای موفق فرش ماشینی مانندفرش ۷۰۰ شانه قیطران در دسترس شما خواهند بود. آشنایی با قیمت فرش ۷۰۰ شانه قیطران و سایر برندهای باکیفیت و خرید اینترنتی باعث شده که خریدن فرش نیز مانند سایر خریدهای اینترنتی به شدت ساده بشود. ویژگی خوب خریدهای اینترنتی کم نیست. پس اگر تا کنون چنین شیوه خریدی را برای فرش انتخاب نکرده‌اید، بهتر است دست به کار بشوید. با وجود فروشگاه‌های معتبری چون فروشگاه فروش اینترنتی فرش مرداس، دیگر زمان آن رسیده است که به خرید اینترنتی اعتماد کنید. ارسال سریع و رایگان، پرداخت وجه درب منزل و تضمین پایین‌ترین قیمت نیز بخشی از مزایای فوق‌العاده این امکان جدید در خرید کردن است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی