فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
فرش ۷۰۰ شانه

در این مقاله تصمیم به این داریم به بررسی ویژگی های فرش ماشینی ۷۰۰ شانه بپردازیم. یکی از شاخه های پرفروش فرش ماشینی،فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه است. با گروه کارشناسان مرداس همراه باشید تا به ویژگی های فرش ماشینی در رده ۷۰۰ بپردازیم. فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه در بازار به سه دسته تقسیم می شوند.

فرش ۷۰۰ شانه واقعی

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه واقعی دارای شانه ۷۰۰ گره و تراکم ۲۱۰۰ تا ۳۰۰۰ گره می باشد که بارزترین آن تراکم ۲۵۵۰ می باشد . فرش ماشینی ۷۰۰ شانه اصل ودرجه یک معمولا در ۸ رنگ و یا ۱۰رنگ وبا تفاوت قیمتی اندک نسبت به فرش ۷۰۰ شانه درجه دو ، به فروش می رسد . فرش ۷۰۰ شانه ماشینی توسط دستگاه های مختلف و قدرتمند بافت فرش در کارخانجات تولید می گردند . معروفترین دستگاه های بافت فرش ۷۰۰ شانه hcpx2 می باشد که از دستگاه های مدرن ، به روز و درجه یک تولید فرش ماشینی کاشان می باشد .

فرش ۷۰۰ شانه تبدیلی

فرش ۷۰۰ شانه ماشینی تبدیلی ، فرشی است که توسط دستگاه های بافندگی ۵۰۰ شانه بافته می شود و با اعمال تغییراتی که در دستگاه داده می شود فرش با تراکم عرضی یا تعداد شانه ۷۰۰ تولید می شود . این فرش ها معمولا دارای تراکم ۱۵۰۰ می باشد که به صورت ۷ رنگ در بازار عرضه می شوند . فرش ۷۰۰ شانه تبدیلی به مراتب دارای کیفیت و قیمت کمتری نسبت به فرش ماشینی ۷۰۰ شانه واقعی است که گاها در فروشگاه های اینترنتی خرید فرش و یا حتی در فروشگاه های واقعی خرید فرش به عنوان فرش ۷۰۰ شانه واقعی عرضه می گردد .

طرح ۷۰۰ شانه

فرش ماشینی طرح ۷۰۰ شانه بر خلاف نامش در زمره فرش ۷۰۰ شانه قرار نخواهد گرفت . علت نام گذاری این نوع فرش ، بافته شدنطرح های جدید و پرفروش ۷۰۰ شانه در این دسته از فرش ماشینی است . فرش ماشینی طرح ۷۰۰ شانه در واقع فرش ۵۰۰ شانه است که معمولا در تراکم ۱۰۰۰ توسط دستگاه های ۵۰۰ شانه بافته می شود و به بازار عرضه می شود . فرش طرح ۷۰۰ شانه در ۷ رنگ یا ۸ رنگ به بازار عرضه می شود که دستگاه های بافنده با استفاده از تکنولوژی کامپیوتر طرح های متفاوت تری نسبت به فرش ماشینی ۵۰۰ شانه می بافند و در رده بالاتری نسبت به فرش ۵۰۰ شانه قرار می گیرند . فرش های طرح ۷۰۰ شانه به خاطر قیمت مناسبت و طرح های متنوع و زیبای آن مورد استقبال خیلی ها است که با این وجود کیفیت خوبی هم دارند .

نکات مورد نیاز در هنگام خرید فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه

  • پشت تمامی سه دسته ای که از ویژگی های انواع فرش ۷۰۰ شانه گفتیم ، معمولا برچسب زده می شود ( ممکن است توسط افراد سودجو برچسب آن از بین برود و یا تغییر کند ) و از لحاظ ظاهری برای افراد غیر کارشناس یا غیر مجرب قابل تشخیص نباشد .
  • در هر ۳ دسته فرش ۷۰۰ شانه ، یعنی فرش واقعی ، فرش تبدیلی ، طرح ۷۰۰ شانه محصولات تولید دارای درجه کیفی ۱ و ۲ هستند
  • فرش ۷۰۰ شانه واقعی قطعا به خاطر کیفیت بهتر و جنس به کار رفته در بافت آن به مراتب قیمتی بیشتر از فرش ۷۰۰ شانه تبدیلی و فرش طرح ۷۰۰ شانه خواهد داشت .

 

  • باید بدانید که کیفیت فرش ماشینی بافته شده به سه چیز بستگی دارد :

الف – جنس نخ به کار رفته در بافت آن

ب – درصد خالص بودن جنس بافت آن

ج – دستگاه بافنده آن که در چه سطحی باشد .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی