فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰


قالیچه و قالی از جمله مهم‌ترین عناصر دکوراسیون ایرانی هستند. برای ما ایرانی‌ها، خانه بدون فرش و قالیچه مانند جنگلی بی‌درخت است. برای خرید قالیچه، انتخاب‌های بسیار متنوعی پیش روی شما است. انواع نقشه‌ها و طرح‌ها، شیوه‌های بافت مختلف در استان‌ها گوناگون و تنوع بی‌نظیر در ابعاد قالیچه‌ها باعث می‌شود که هر مشتری بنا به نیاز و سلیقه‌ای که دارد، قالیچه محبوب خود را از میان انواع قالیچه دستباف یا قالیچه‌ فانتزی پیدا کند.

شاید برای‌تان جالب باشد که ۳۰ درصد از بازار صادرات قالیچه دستباف دنیا به ایران اختصاص دارد و یک-سوم فرش‌ها و قالیچه‌های دستباف در کشور ما بافته و تولید می‌شوند. علاوه بر قالیچه‌های دستباف که شهره عام و خاص هستند. این روزها، صنعت هم دست هنر و سنت را گرفته است و با همراهی هم، انواع قالیچه ماشینی در بازار فرش ایرانی به فروش می‌رسند. اگر شما هم به دنبال خرید، قالیچه‌ای مناسب برای منزل‌تان هستید یا قصد خرید و هدیه دادن دارید، ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید:

انواع قالیچه چیست؟

قالیچه به فرش‌هایی گفته می‌شود که مساحتی کمتر از ۴ متر مربع دارند. قالیچه‌ها انواع مختلف دارند: ریزبافت، سجاده‌ای و… . در واقع، تفاوت اصلی قالیچه با فرش در اندازه و ابعاد آن است.  این روزها، علاوه بر قالیچه‌های دستبافی مانند قالیچه ابریشم، انواعقالیچه‌های فانتزی و قالیچه ماشینی نیز در بازار عرضه می‌شوند.

به خاطر قیمت قالیچه ماشینی که بسیار مقرون به صرفه است و البته کاربردهای گسترده‌ای که برای پوشش کف و تزئین منازل دارد، در بازارهای فرش مورد استقبال خریداران قرار می‌گیرد.

نقش قالیچه در دکوراسیون و طراحی داخلی چیست؟

قالیچه‌ها ابعاد بزرگی ندارند بنابراین در دکوراسیون داخلی منزل بیشتر برای تزئین مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر شخص بنا به سلیقه خود از قالیچه‌های دستباف در نقاط مختلف اتاق پذیرایی و… بهره می‌گیرد. قالیچه‌های دستباف معمولا گران هستند زیرا در بافت آن دقت و ظرافت بی‌نظیری به کار می‌رود.

قالیچه دستباف تماما از الیاف طبیعی تولید می‌شود. طبیعی بودن تار و پود این نوع از فرش باعث می‌شود تا ویژگی‌های منحصربفردی داشته باشد. یکی از این ویژگی‌های جالب توجه، این است که قالیچه دستباف در تابستان، سطحی گرم دارد و در زمستان سرد است. مواد سازنده قالیچه دستباف پشم، پنبه و ابریشم است. به همین خاطر هیچ‌گونه الکتریسیته ساکنی ایجاد نمی‌کند و فاقد پرزدهی است.

کسانی که به خاطر مشکلات تنفسی باید از پرز و غبار دور باشند، بهتر است در منزل خود از فرش‌ها و قالیچه‌های دستباف استفاده کنند. قالیچه‌های دستباف در طرح‌ها و با نقشه‌های گوناگونی مانند طرح: گل، حیوان، چهره و… بافته می‌شوند. یکی از مشخصه‌های بیشتر قالیچه‌های ایرانی حاشیه‌دار بودن آنها است. این قالیچه‌ها معمولا رنگی غالب در حاشیه و قسمت‌های میانی بافت خود دارند. طرح، ابعاد و جنس قالیچه‌ها  مختلف است. هر مشتری با توجه به بودجه‌ای که در جیب دارد و نوع استفاده خود می‌تواند طیف وسیعی از انتخاب‌ها را پیش روی خود داشته باشد.

قالیچه ماشینی چه کاربردی دارد؟

قالیچه دستباف به علت ظرافت بافت و مواد سازنده، قیمت نسبتا زیادی دارد. بنابراین همه مشتریان با توانایی‌های خرید مختلف را راضی نمی‌کند. اگر چه هر کس دوست دارد که قالیچه‌ای دستباف و زیبا در منزل داشته باشد اما تناسب جیب و علاقه هم نقش مهمی در شکل‌گیری خرید دارد.

اگر به دنبال خرید قالیچه ارزان باشید باید به سراغ خرید قالیچه های فانتزی بروید. قالیچه مدرن یا فانتزی نیز در ابعاد مختلفی تولید می‌شود. به کمک ماشین‌ها و تجهیزات ممتاز اروپایی، شرکت‌های مختلف ایرانی، اقدام به تولید انواع فرش‌ها و قالیچه های فانتزیکرده‌اند.

قالیچه ماشینی نیز در شکل‌های مختلفی مثل: گرد، مستطیل و پادری عرضه می‌شود. برای منازل کوچک یا کسانی که زیاد اسباب‌کشی می‌کنند، انتخاب قالیچه ماشینی و انواع فانتزی آن گزینه بسیار خوبی است. بیشتر مشتریان در بازار به دنبال قالیچه‌های ۶ متری و ۹ متری هستند. قیمت قالیچه ماشینی به ویژه برای زوج‌های جوان و افرادی که بودجه کافی ندارند، بسیار مناسب است.

قالیچه ابریشم چه کیفیتی دارد؟

قالیچه ابریشم به معنی واقعی کلمه اثری هنری و زیبا است. این نوع قالیچه آنقدر ظریف و بالطافت است که راه رفتن روی آن را کمی سخت می‌کند. نه به این خاطر که راه رفتن روی آن آزاردهنده است بلکه به این خاطر که باید چنین ظرافتی و زیبایی را در قابی زیبا به دیوار آویخت. استفاده از رنگ‌های طبیعی و گیاهی در قالیچه‌های دستباف و پودهای ظریف و نازک باعث افزایش جلوه آن می‌شود.

در بافت قالیچه تمام ابریشم، پودها و گره‌ها خیلی منظم و به ترتیب در کنار هم هستند. این نظم مستلزم دقت و زمان زیادی است. پس بافندگان باید انرژی فکری و جسمی زیادی برای بافت چنین اثری صرف کنند. در واقع دقتی بالا که انرژی فکری بافنده را مصرف می‌کند و ساعاتی طولانی برای بافندگی که انرژی جسمی او را استفاده می‌کند.  از این رو است که قالیچه‌های تمام ابریشم از ارزش مادی و معنوی بسیار زیادی برخوردار هستند.

یکی از معروف‌ترین انواع قالیچه ابریشم در استان قم تهیه می‌شود. قالیبافان ماهر و باتجربه با نهایت تدبیر و مهارت، فرش‌ها وقالیچه‌های تمام ابریشم  قم را به صورت ریزبافت و در رَج‌شمارهای بالا تولید می‌کنند. قالیچه تمام ابریشم قم، با ظریف‌ترین الیاف ابریشمی و به عنوان گل ابریشم به بازار عرضه می‌شود.

قالیچه قم به دلیل قیمت بالا و ظرافت بیش از حد در اندازه و ابعاد بزرگ بافته نمی‌شود. این قالیچه‌ها بیشتر در اندازه‌های کوچک تولید می‌شوند و جنبه تزئینی دارند. استحکام و دوام این فرش‌ها نیز بسیار عالی است. علیرغم زیبایی و ظرافت، دوام فوق‌العاده و ماندگاری قالیچه‌های دستباف تمام‌ابریشم نیز عاملی دیگر برای ارزشمند دانستن آنها است.

اگر قصد خرید انواع مختلفی از قالیچه‌های دستباف یا ماشینی را دارید، بهتر است به فروشگاه‌های معتبر اینترنتی نیز سری بزنید. این فروشگاه‌های معتبر که دارای نشان‌های تجاری الکترونیک دولتی هستند، خیال شما را از هر بابت برای خریدی امن و آسان راحت می‌کنند، ارائه اطلاعات مناسب و ضمانت کمترین قیمت در این فروشگاه‌ها باعث می‌شود تا خریدی مناسب داشته باشید. یکی از اینفروشگاه‌های فروش آنلاین، فروشگاه فروش اینترنتی فرش مرداس است که با کمک نیروها و کارشناسان مجرب و همکاری با برندهای معتبر و باکیفیت در تلاش است تا بخش وسیعی از مشتریان را راضی نگه دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی