فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
قالیچه

وقتی صحبت از انواع کف‌پوش‌ها و پوشش زمین منزل و سایر مکان‌ها می‌شود، انتخاب‌های متنوعی پیش روی ما ایرانی‌ها قرار دارد. انواع فرش، گلیم، قالی، قالیچه و … در بازار فرش موجود است و هر یک کیفیت و ویژگی‌های متفاوتی را در اختیار مشتری قرار می‌دهند. اما این تنوع ممکن است تا شما را به عنوان یک خریدار کمی گیج و سردرگم بسازد. یکی از مهم‌ترین پرسش‌هایی که می‌تواند میزان شناخت شما نسبت به فرش و قالی را افزایش بدهد، تعریف این عناوین است. اصلا تا به حال از خود پرسیده‌اید که تفاوت میان فرش، قالی و قالیچه در چیست؟

به طور کلی به هر چیزی که زمین را پوشش بدهد و به عنوان کف‌پوش مورد استفاده قرار بگیرد، فرش می‌گویند. اما فرشی که پرز داشته باشد با عنوان قالی شناخته می‌شود. پس قالی‌ها، فرش‌های پرزداری هستند که اگر مساحتی کمتر از ۴ تا ۶ متر داشته باشند با عنوان قالیچه خوانده می‌شوند. کوچک ترین قالیچه‌ها ابعادی در حدود ۱ تا ۱.۵ متر دارند و برای کاربردهای تزئینی مثلا روی پُشتی‌ها و … استفاده می‌شوند.

چه نوع قالیچه‌هایی در ایران تولید می‌شود؟

علاوه بر قالیچه دستباف که به حق، نماد شایسته‌ای برای هنر ایرانی به شمار می‌رود، انواع قالیچه‌های ماشینی نیز در بازار به فروش می رسند. همان طور که می‌دانید قالیچه‌های دستباف مانند قالیچه تمام ابریشم قم با استفاده از تکنیک بالا و هنر بی‌کران بافندگان در نهایت ظرافت و دقت بافته می‌شوند. یکی از ویژگی‌های مهم و بارز قالیچه‌های قم  و سایر انواع قالیچه ابریشم ایرانی این است که امکان جفت‌بافی یا اصطلاحا شلخته‌بافی در آنها وجود ندارد. به همین خاطر زیبایی فوق‌العاده‌ای دارند و بافت‌شان نیز مدت زیادی طول می‌کشد.

این دقت و البته استفاده از ابریشم در بافت قالیچه‌های قمی و سایر قالیچه‌های دستباف باعث می‌شود تا قیمت قالیچه دستباف و قالیچه ابریشم زیاد باشد و همه مشتریان توانایی اختصاص دادن بودجه‌ای کلان را برای خرید آنها نداشته باشند. بنابراین، بازار فرش ماشینی با درک علاقه ایرانی به قالیچه‌های زیبا اقدام به تولید انواع قالیچه‌های ماشینی ریزبافت و باکیفیت کرده است. قیمت قالیچه ماشینی در مقایسه با قالیچه‌های ستنی دست‌باف بسیار اندک است اما زیبایی و ظرافت آن می‌تواند مشتریانی خوش‌سلیقه با بودجه اندک را راضی کند.

قالیچه ماشینی چه ویژگی‌هایی دارد؟

قالی

استفاده از تجهیزات و دستگاه‌هایی بسیار به روز که از کشورهای اروپایی نظیر آلمان وارد ایران شده‌اند به تولید و بافت فرش‌های ماشینی باکیفیت کمک شایانی کرده است. دستگاه‌هایی مانند شوهنر آلمان و سایر ماشین‌آلاتی که از کشور بلژیک وارد ایران شده است باعث تولید فرش‌ها در ابعاد مختلف، طرح‌های متنوع و ظرافت فوق العاده شده است. قالیچه‌های ماشینی نیز به کمک الیاف مرغوبی مانند آکریلیک و پلی پروپیلن با تراکم‌های بالا تولید می‌شوند. فرش‌های ماشینی و قالیچه‌هایی با تراکم و تعداد شانه بالا، آن‌قدر ظریف، ریزبافت و زیبا هستند که به راحتی خلأ قالیچه‌های دستباف را در منزل پُر می‌کنند.

انواع قالیچه‌های ماشینی تحت عنوان‌های: قالیچه‌های فانتزی، قالیچه مدرن و… به فروش می‌رسند. منازل این روزهای ما هم که جای چندانی برای انواع فرش‌های ۱۲ متری و بزرگ ندارد. پس قالیچه‌ها جایگزین مناسبی برای زینت بخشیدن به قسمت‌های مختلف منزل‌ هستند.

بیشتر زوج‌های جوان و افرادی که خانه‌های کوچک دارند، تمایل به خرید قالیچه‌های ۶ متری و کمتر از ۶ متر دارند. در واقع، این دسته از افراد بیشتر مستأجر هستند و مدام در حال اسباب‌کشی و جابه‌جایی هستند. بنابراین انتخاب قالیچه‌های ماشینی به آنها کمک می‌کند تا راحت‌تر از جایی به جای دیگر بروند و برای هر اتاق و فضایی، کف‌پوشی مناسب داشته باشند.

قالیچه فانتزی ماشینی چه انواعی دارد؟

خرید قالیچه فانتزی ماشینی، تصمیم بسیار خوبی است. زیرا تنوع طرح و جنس این قالیچه‌ها بسیار بالا است و برای مکان‌های مختلف خانه کاربرد و قابلیت استفاده بالایی دارند. این قالیچه‌های فانتزی که از سوی بهترین برندهای فرش ماشینی مانند انواع کارخانه‌های فرش کاشان تولید می‌شوند، ضمن زیبایی و تنوع از جنس خوبی نیز برخوردارند. از انواع قالیچه‌های فانتزی می‌توان بهقالیچه‌های مدرنی چون: شنل، شَگی و… اشاره کرد. این قالیچه‌ها که به شکل پرزبلند تولید می‌شوند، انتخاب مناسبی برای محیط‌های مدرن و امروزی هستند.

رنگ‌های شاد قالیچه‌های فانتزی می‌تواند مکمل بسیار شایسته‌ای برای خانه‌هایی باشد که اسباب و مبلمانی به رنگ خنثی دارند. همان طور که عنوان شد، قالیجه‌های مدرن در طرح‌ها و ابعاد گوناگونی تولید می‌شوند بنابراین با هر سلیقه‌ای که دارید امکان خرید برای تان کاملا مهیا است. نرم بودن و لطافت قالیچه‌های مدرن مختلف، آنها را به گزینه خوبی برای اتاق کودک نیز بدل می‌کند. اتاق کودک شما یکی از مهم‌ترین بخش‌های منزل‌تان است و برای طراحی آن باید زمان و فکر زیادی به خرج بدهید.

کودکان به ویژه دسته‌ای از آنها که به تازگی راه افتاده‌اند مدام در تماس با سطح زمین اتاق خود هستند. کودکان روی فرش اتاق، چهار دست و پا راه می‌روند، روی آن می‌نشینند و بازی می‌کنند و در کل با فرش اتاق تماس زیادی دارند. پس بهتر است برای خرید فرش اتاق کودک به سراغ گزینه‌های خوبی چون فرش‌های ماشینی با کیفیت فانتزی بروید که پرز تولید نمی‌کنند و ضدحساسیت نیز هستند.

قالیچه فانتزی تمام کف‌ اتاق را نمی‌پوشاند و مانع از تجمع انواع گرد و غبار و آلودگی زیر و اطراف گوشه‌های اتاق می‌شود. در حالی که اگر فرش یا کف‌پوشی که برای اتاق کودک استفاده می‌کنید تمام زمین را کاملا بپوشاند، امکان تجمع میکروب‌ها و آشغال‌های زیر در گوشه و کنار اتاق خیلی بیشتر می‌شود.

قیمت قالیچه های ماشینی چقدر است؟

قیمت قالیچه ماشینی بسته به برند و جنس آن متفاوت است. اما به طور کلی برای مشتریانی با بودجه اندک کاملا مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود. برای خرید قالیچه‌های فانتزی، قالیچه ترکیه‌ای یا سایر انواع قالیچه‌های ماشینی نیازی نیست که به بازار و فروشگاه‌های مختلف رجوع کنید. خرید اینترنتی از فروشگاه های معتبری چون فروشگاه اینترنتی فرش مرداس به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای داشته باشید. خرید اینترنتی مزایای زیادی دارد. خیلی راحت و در کمال آرامش، می‌توانید در منزل روی مبل راحتی خود بنشینید و با مرور و بررسی مدل‌های مختلف فرش و قالیچه در دستگاه تلفن همراه هوشمند خود یا لپ‌تاپ و…، به گزینه دلخواه خود برای خرید برسید. ارسال خرید شما به طور رایگان صورت خواهد گرفت و وجه نیز درب منزل از شما گرفته می‌شود پس وقت آن رسیده است که خرید اینترنتی را تجربه کنید و از آرامش و رفاهی که برای‌تان به همراه می‌آورد نهایت استفاده را ببرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی