فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
فروشگاه فرش

یکی از روش های آسان و لذت بخش خرید که در چند سال اخیر متداول شده است، خرید اینترنتی است. همانطور که می دانید با روند روبه رشد فعالیت فروشگاه های اینترنتی که انواع کالا و خدمات را به مشتریان خود عرضه می کنند، هر روز افراد بیشتری به خرید آنلاین تمایل پیدا می کنند. سرعت گرفتن زندگی و کمبود وقت به علاوه ی مشکلات رفت و آمد و ترافیک از دلایل دیگری هستند که باعث می شوند خرید اینترنتی در اغلب مواقع اولویت داشته باشد اما بی شک لازم است پیش از خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی کمی بیشتر درباره ی نکاتی بدانید که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید و حتما مواردی مثل شناسایی فروشگاه های اینترنتی معتبر، قیمت فروش محصول، قوانین مربوط به حفظ و نگهداری اطلاعات، هزینه های مربوط به حمل و نقل و ارسال کالا و همینطور ارائه ی ضمانت نامه ی معتبر را بررسی کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا به نکاتی که باید برای خرید اینترنتی به ویژه خرید آنلاین فرش مدنظر داشته باشید، آشنا شوید.

نکاتی که باید برای خرید اینترنتی

اولین موردی که باید به آن توجه کنید، معتبر بودن فروشگاه اینترنتی است که امنیت خرید و پرداخت آنلاین شما را تضمین می کند. حتما قبل از خرید در مورد نام تجاری فروشگاه و اینکه آیا به صورت فیزیکی هم فعال است یا خیر، تحقیق کنید. فروشگاهی که انتخاب می کنید باید حاوی اطلاعات تماس مثل آدرس و شماره تلفن باشد.

حتما از فروشگاه های اینترنتی دارای نماد الکترونیک خرید کنید. معمولاً وب سایت ها و فروشگاه های آنلاینی که دارای نماد الکترنیکی هستند، امنیت خرید شما را تضمین می کنند. همچنین پس از اتصال به بانک مورد نظر جهت پرداخت اینترنتی هزینه کالا باید به مبلغی که قرار است توسط بانک کسر شود توجه داشته باشید تا اینکه مبلغ کسر شده از حساب شما با هزینه ای که برای خرید کالای مورد نظرتان پرداخت می کنید مغایرت نداشته باشد. بیشتر فروشگاه های آنلاین برای راحتی بیشتر مشتریان خود به غیر از روش پرداخت آنلاین، روش پرداخت در محل هم دارند و شما می توانید بعد از اینکه کالای خریداری شده را در محل تحویل گرفتید، اقدام به پرداخت هزینه کنید.

حتما پیش از خرید نهایی محصول موردنظر، قیمت آن را با نمونه های دیگر که در سایر فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسند، مقایسه کنید تا کالایی را با قیمت بالاتر از قیمت واقعی نخرید.

قوانین فروشگاه اینترنتی 

قوانین مربوط به حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی را خوب مطالعه کنید. دقت کنید که فروشگاه اینترنتی چه اطلاعاتی از شما می گیرد. اگر به نظرتان می رشد که سایت بیشتر از اطلاعاتی که برای خرید آنلاین به آن نیاز دارد از شما سوال می کند، بهتر است کمی بیشتر درباره ی اعتبار فروشگاه تحقیق کنید.

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کنید و شرایط آن را قبل از خرید مورد مطالعه قرار دهید، روش ارسال محصول و هزینه های مربوط به حمل و نقل آن است. بیشتر فروشگاه های اینترنتی برای رفاه حال مشتریان، محصولات خود را به رایگان ارسال می کنند. پس به ویژه هنگام خرید محصولاتی که حمل و نقل آنها هزینه بر است از فروشگاه اینترنتی خرید کنید که هزینه ای برای ارسال کالا دریافت نمی کند.

ارائه ضمانت نامه 

ارائه ی ضمانت نامه ی معتبر به همراه کالا و همینطور امکان تعویض کالا در صورت عدم رضایت مشتری از نکات مهمی هستند که اصالت و مورداعتماد بودن فروشگاه اینترنتی را نشان می دهند. مطمئنا اگر کالا و محصولی که در فروشگاه آنلاین عرضه می شود از کیفیت مناسب برخودار نباشد، ضمانت نامه و امکان بازگشت کالا به مشتری داده نمی شود.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، امکان برقراری ارتباط با فروشگاه اینترنتی چه از طریق تلفن و چه با مراجعه ی حضوری می تواند میزان اعتبار و ارزشی که فروشگاه برای مشتریان خود قائل است را مشخص کند. خصوصا برای خرید آنلاین فرش ماشینی که در بیشتر مواقع به گفتگو با کارشناسان فرش نیاز پیدا می کنیم. بهتر است از فروشگاه آنلاینی خرید کنید که حتی در روزهای تعطیل و ساعات غیراداری هم پاسخگوی شما خواهد بود.

نحوه ارسال 

ارسال سریع محصول بعد از ثبت سفارش و پرداخت هزینه از مواردی است که در تصیم گیری افراد برای خرید از یک فروشگاه اینترنتی تاثیر زیادی دارد. معمولا یکی از دلایلی که باعث می شود، خرید اینترنتی را انتخاب کنیم، کمبود وقت و عجله است. پس قبل از خرید آنلاین فرش و یا هر محصول دیگری به زمان تحویل کالا دقت کنید و از فروشگاهی خرید کنید که کالای موردنظر را در کمترین زمان ممکن به دست شما می رساند.

همه ی مواردی که به آن اشاره کردیم در خرید آنلاین انواع کالا و محصول اهمیت دارند و باید به آنها توجه کنید اما برای خرید آنلاین فرش ماشینی و یا خرید آنلاین فرش دستباف بهتر است چند نکته ی دیگر را هم مدنظر داشته باشید. توجه به برند و نام تجاری فروشگاه اینترنتی فرش و سابقه ی فعالیت فروشگاه چه به صورت فیزیکی و چه به صورت مجازی، حسن شهرت و رضایت مشتریان و از همه مهم تر کیفیت محصولات از نکاتی است که باید برای خرید آنلاین فرش به آن توجه کنید. و نکته ی آخر بهتر است از فروشگاه آنلاینی فرش خریداری کنید که محصولات خود را با حذف واسطه ها به صورت مستقیم و با قیمتی پایین تر از نمونه های مشابه در بازار به فروش می رساند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی