فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
فرش لوکس

کالای لوکس به طور کلی به کالایی گفته می‌شود که به علت بهای بالایی که دارد، مشتریانی خاص به سمت خرید آن جلب می‌شوند. در واقع، منظور از لوکس، به طور کلی کالایی است که به خاطر برند، زیبایی و ویژگی‌های چشم‌گیر و البته قیمت بالا تنها در دسترس عده‌ای از مشتریانی قرار می‌گیرد. منظور مشتریاتی است که قادر به پرداخت هزینه‌ای بالا هستند. فرش لوکس هم دقیقا به همین معنا است. فرشی لوکس به شمار می‌رود که به خاطر زیبایی و ظرافت، جنس بسیار مرغوب و کیفیت تولید، قیمتی بالا دارد. ضمن اینکه طرح و شکل آن نیز مناسب فضاهای شیک و مجلل است. اگر بخواهیم از انواع فرش لوکس مثال بزنیم، به سادگی می‌توانیم به سراغ انواع فرش مثل: فرش دستباف درجه یک ایرانی، فرش ماشینی درجه یک دستباف‌گونه، فرش چرم و پوست، فرش ترک یا فرش وینتیج برویم. فرش‌هایی که نام برده شد، دارای کیفیت و قیمت بالایی نسبت به سایر فرش‌های موجود در بازار هستند. در ادامه به انواع این فرش‌ها بیشتر می‌پردازیم.

انواع فرش‌های لوکس را بهتر بشناسید

همان‌طور که پیش‌تر نیز عنوان شد، فرش لوکس فقط فرش‌های دستباف ایرانی را شامل نمی‌شود. انواع فرش‌های مرغوب و گران‌قیمت نیز در این دسته‌بندی می‌گنجند. فرش دستباف ایرانی به عنوان یکی از زیباترین آثار هنری و صنایع دستی، در سرتاسر جهان معروف هستند. بی‌اغراق و با اطمینان می‌توان گفت که فرش دستباف ایرانی از تمام فرش‌های دستباف دنیا زیباتر و باکیفیت‌تر است. استفاده از نخ‌های مرغوب، ابریشم یا پشم و… در بافت فرش ایرانی باعث ظرافت بی‌حدی شده است که فرش را بی‌شباهت به تابلوهای نقاشی نمی‌کند.

انواع فرش‌های دستباف ایرانی در نقاط مختلف کشور بافته می‌شوند. فرش تمام ابریشم قم، فرش کاشان، فرش اصفهان و… نمونه‌ای از فرش‌های بسیار باکیفیت و خیره‌کننده‌ای هستند که در جهان زبان‌زد است. فرش تبریز نیز که دیگر جای خود دارد و به عنوان پایتخت و مهد فرش زیبای دستباف در جهان به حساب می‌آید.

طرح و نقشه‌های فرش دستباف ایرانی، زیبا و منحصربفرد هستند. جنس الیاف و نخی که به کار می‌رود در کنار وقت و انرژی بافندگان باعث می‌شود که فرش ایرانی قیمتی بالا پیدا کند و در طبقه‌بندی کالاهای لوکس و مجلل قرار بگیرد. در دکوراسیون داخلی منزل نیز، برای فضاهای شیک و مجلل معمولا از فرش‌های ایرانی بهره گرفته می‌شود. علاوه بر فرش‌های دستبافی که برای کف استفاده می‌شود، فرش دستباف در قالب تابلوفرش نیز زینت‌بخش فضاهای ایرانی است. تابلوفرش نیز از جمله کالاهای گران و لوکس در بازار فرش است.

سایر انواع فرش لوکس کدام است؟

در حوزه فرش‌ های لوکس و گران‌قیمت به موارد دیگری به جز فرش دستباف نیز می‌توان اشاره کرد. مثلا فرش چرم و پوست از ترکیب پوست طبیعی گاو و فرش‌های سنتی دستباف ایجاد می‌شود. این فرش نیز از نظر کیفیت و قیمت در دسته فرش‌ های لوکس به شمار می‌رود و انصافا هم ترکیب زیبایی برای دکوراسیون محیط‌های خاص و شیک به شمار می‌رود.

در فرش ترک نیز از الیاف بسیار خوبی نظیر، تاپس و بامبو برای نخ خاب استفاده می‌شود. ابعاد فرش‌های ترک لوکس نیز متنوع است. قیمت این فرش‌ها نسبت به سایر انواع فرش ماشینی کمی بالاتر است و طرح‌های ساده، رنگ‌های سنگین و زیبای آن هم باعث شده تا انتخابی مناسب برای محیط‌هایی مجلل و شیک باشد. تفاوت طرح‌ فرش ‌های لوکس ترک با فرش‌های ایرانی در نقشه و رنگ است. عموما رنگ این فرش‌ها، کرِم و طوسی یا قهوه‌ای است. به همین خاطر به راحتی می‌توانید آن را با انواع دکوراسیون‌های رنگارنگ یا ساده هماهنگ کنید.

فرش دیگری که از مجموعه فرش‌های لوکس به شمار می‌رود، فرش وینتِیج است. فرش وینتیج ساختار و بافت جالبی دارد. به آن کهنه‌نما هم گفته می‌شود و از طریق کوتاه کردن و برچیدن کامل پرزهای موجود روی فرش سنتی ایرانی تولید می‌شود. حس و حالی که این نوع از فرش در طراحی داخلی ایجاد می‌کند بسیار قابل توجه است. زیرا حالتی باستانی و تاریخی به فضا می‌دهد و باعث می‌شود که اصالت فضایی مجلل مانند یک سالن پذیرایی بزرگ دوچندان بشود. اگر خواهان انتخابی خاص در حوزه فرش‌ های لوکسهستید، حتما سراغی از فرش وینتیج و طرح‌های مختلف آن بگیرید.

فرش‌های ماشینی هم فرش لوکس به شمار می‌روند؟

فرش‌های ماشینی با رشد صنعت و فناوری به کلی در برخی زمینه‌ها تغییر هویت داده‌اند. این فرش‌ها به کمک دستگاه‌های پیشرفته بافتی که عمدتا از آلمان و بلژیک وارد می‌شود، با ظرافت و کیفیتی باورنکردنی به بازار عرضه می‌شوند. فرش‌های ماشینی دستباف‌گونهاز جمله تولیدات جدیدی هستند که با شانه و تراکم بالا بافته می‌شوند در نتیجه، مثلا فرشی ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ ظرافت بسیار بالایی دارد. حتی فرش‌های ماشینی در حوزه تابلو فرش نیز وارد عرصه کالاهای لوکس شده‌اند و این روزها به سختی می‌توان بین تابلو فرش‌های دست‌باف و ماشینی تمایزی قائل شد. بدیهی است که استفاده از فرش ‌های ماشینی لوکس برای مواردی مثل اتاق خواب یا اتاق نشیمن کاربرد ندارد زیرا نسبت به طرح و جنسی که دارد می‌توان از آن در مکان‌های رسمی‌تر و مجلل‌تر بهره برد. فرش‌ های ماشینی لوکس از الیاف باکیفیتی مثل نخ اکریلیک تهیه می‌شوند و طی فرایندی موسوم به هیت‌ست قرار می‌گیرند به همین خاطر فاقد پرزدهی هستند.

برای خرید فرش لوکس به کجا می‌توان مراجعه کرد؟

همان‌طور که عنوان شد، فرش لوکس انواع مختلفی از فرش‌های گوناگون را شامل می‌شود. بنابراین اگر بودجه خرید فرش و کف‌پوشبرای‌تان اهمیت نداشته باشد و به دنبال فرشی مجلل برای سالن‌های پذیرایی و مکان‌های رسمی و شیک هستید باید به سراغ فرش دستباف ایرانی یا فرش ماشینی طرح دست‌باف بروید. اگر هم منزل شما دارای فضایی مدرن‌تر است، به دنبال طرح‌های ساده و باکیفیت فرش ترکیه ای باشید. سایر نمونه‌هایی که عنوان شد مثل ترکیب فرشچرم و فرش دستباف یا فرش وینتیج، انتخاب‌هایی خاص‌تر هستند که باید با دکوراسیونی ویژه همراهی بشوند. در هر حال، انتخاب شما هر یک از فرش ‌های لوکس باشد، برای یافتن مدل و خرید اصلا مشکل و محدودیتی وجود ندارد.

کافی است به روش‌های جدید خرید رو بیاورید و به سادگی به یکی از فروشگاه‌های آنلاین مجاز و معتبر مراجعه کنید. مثلا فروشگاه اینترنتی فرش مرداس از جمله فروشگاه‌هایی است که با وجود نشان‌های معتبر از سوی مراجع دولتی و با ارائه خدمات ویژه و مناسب، خیال‌تان را از هر بابت رها می‌کند. ارسال رایگان، تضمین کمترین قیمت، امکان پرداخت وجه درب منزل و همین طور در نظر گرفتن بازه‌ای برای بازگشت کالا از جمله خدماتی است که هیچ راهی برای ایراد گرفتن از این نوع خرید باقی نمی‌گذارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی