فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
فرش آشپزخانه

بهترین فرش آشپزخانه چه فرشی می باشد و آیا انداختن فرش در محیط آشپزخانه لازم است یا خیر؟ در این متن تمامی جوانب در زمینه انواع فرش ها و طراحی های مناسب و فواید فرش های آشپزخانه را برای شما بازگو می کنیم.

با توجه به داشتن سلیقه های مختلف، عموم افراد قرار دادن فرش در آشپزخانه را می پسندند عده ای زیاد نیز از قرار دادن فرش در محیط آشپزخانه خودداری می کنند که باید در پاسخ به این نظرات بگوییم که یکی از بهترین مکان‌‌‌‌هایی که بهتر است بیشتر برای آن قسمت پولتان را صرف کنید محیط آشپزخانه است و اگر در این محیط از فرش استفاده نکنید پولی که صرف کاشی های آشپزخانهکردید را از بین نبرده‌‌‌اید. همان طور که می دانید محل آشپزخانه به دلیل رفت و آمد و زیاد و درست کردن غذا با انداختن فرش مشکل عظیمی در تمیز کردن آن به وجود می آید که شما را ناراحت می کند همچنین در زمانی که در حال آشپزی هستید مقداری روغن و حتی مقداری کثیفی بر روی فرش ما را واقعا آزار می دهد به همین منظور به شما پیشنهاد می کنیم که از فرش در محیط آشپزخانه استفاده نکنید.

نکاتی در مورد  انتخاب فرش آشپزخانه

انتخاب فرش مناسب آشپزخانه و اینکه باید به چه نکاتی دقت کنید بسیار اساسی است. انتخاب فرش آشپزخانه بسیار مهم است و باید به این نکته توجه کنیم که چگونه بهترین فرش را باید برای محیط خود انتخاب کنیم تا با دکوراسیون منزل ما هم خوانی داشته باشد. انداختن فرش یا گلیم در آشپزخانه به طور کلی مناسب نیست که دلیل اصلی آن رعایت نظافت و بهداشت فرش است که در فرهنگ ما استفاده از فرش مدرن و زیبا در محیط آشپزخانه بسیار مشهود است. پس اگر حتما می خواهید در محیط آشپزخانه خود گلیمی داشته باشید از گلیم های سبک استفاده نمایید تا در تمیز کردن آن مشکلی نداشته باشید. سعی کنید از رنگ هایی در فرشاستفاده نمایید تا ترکیب خوبی با دکوراسیون آشپزخانه داشته باشد و هم افرادی که در آن محیط مشغول غذا خوردن هستن احساس خوبی داشته باشند

اما فرش مناسب برای محیط آشپزخانه فرش‌‌هایی است که دارای پرزهای کوتاه باشد تا آلودگی به راحتی از آن خارج شود همچنین این نکته را باید بدانید که باید محیط آشپزخانه باید بسیار پاکیزه و سالم باشد. فرش های سبک بسیار شستشوی راحتی دارند پس اینگونه فرش ها برای محیط شما مناسب است. سعی کنید از فرش های ارزان استفاده نمایید تا در صورت تخریب و سوختگی به شما ضرری وارد نشود .

بهترین فرش و قالی ها برای آشپزخانه آنهایی هستند که از موادی نرم، لطیف، با دوام و مقاوم و قابل شست و شو بدون از دست دادن شفافیت رنگ در ساخت خود استفاده می کنند. چنین فرش و قالیچه ای برای محیط آشپزخانه کاملا مناسب هستند به طوری که می توان از این فرش ها در تمامی محیط خانه استفاده کرد.

بهترین پارچه برای فرش آشپزخانه چه می باشد؟

در این قسمت پیشنهادهای اساسی به شما خواهیم کرد که عبارتند از : شما می توانید با یک فیبر دوام دار که بهترین شانس تمیز نگه داشتن کف در آشپزخانه را داشته باشید یا این که از فیبر ارزان قیمت استفاده کنید، به طوری که شما می توانید آن را به طور مرتب جایگزین کنید. یکی دیگر از پیشنهادات ما نایلون است که بهترین گزینه برای ایستادن در برابر سوء استفاده از لکه ها، چربی و ترافیک بالای آشپزخانه خواهد بود. با این حال، نایلون نیز از گزینه های دیگر گران تر است. یکی از این گزینه ها فرش الفین / پلی پروپیلناست که دوام خوبی در برابر نشت، اما جزو فرش های زیبا در محیط آشپزخانه است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی