فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
فرش 1200 شانه


انتخاب فرش مناسب به جهت ست شدن و همخوانی و هماهنگی با دکوراسیون از اهمیت بسزایی برخوردار است و بسیار حایز اهمیت می باشد پس باید تمام حواستان را جمع کنید تا خریدی لذت بخش داشته باشید.

در انتخاب فرش پذیرایی و یا حال مهم ترین عامل توجه به کیفیت و دوام فرشی است که در آن محل مورد استفاده  قرار می گیرد ، چرا که سالن پذیرایی به دلیل رفت و آمد زیاد مهمان ها و افراد ، کیفیت بالایی را می طلبد و از همه مهمتر مرکز توجه است ، همچنین اگر انتخابمان صحیح باشد و فرش با کیفیتی انتخاب کنیم باعث می شود تا با شستشوی زیاد ، فرش حالت اولیه و زیبایی و در واقع قیافه خود را از دست ندهد.

نکته ی دیگری که در خرید فرش منزل باید موردتوجه قرار داد انتخاب رنگ فرش با توجه به مدرن یا کلاسیک بودن دکوراسیون می باشد به عنوان مثال می توان برای سالن پذیرایی مدرن فرش های بدون لچک و  ترنج و در واقع طرح های ساده با رنگ های روشن تر را برگزید ، برای پذیرایی کلاسیک بهتر است از نقشه های اصیل ایرانی و یا گلیم های سنتی که کمی متنوع تر هستند با رنگ های تیره و روشن بیشتر استفاده کرد.

هم چنین در نظر داشته باشید که اگر رفت وآمدتان زیاد است خوب است که فرش هایی با رنگبندی تیره را خریداری کنید تا در صورت شستشو بی رنگ نشود و کثیفی را نمایان نسازد.

ضروری است که در هنگام انتخاب رنگ به بقیه ی بخش های دکوراسیون هم توجه کنید ، رنگ مبلمان ، کوسن ها ، پرد ها و یا حتی تابلوها در این زمینه می توانند راهنمایتان باشند برای مثال اگر مبلمان تان و یا پرده ها طرح شلوغی دارد بهتر است از فرش های ساده بیشتر استفاده کنید در غیر این صورت خانه ای برای خود خواهید ساخت شلوغ و مملو از طرح های مختلف که هیچ گونه هماهنگی با یکدیگر ندارند و آرامش تان را نیز از بین خواهد برد.

فرش ۱۲۰۰ شانه محصولی است که با انتخاب آن می توانید کلیه نیازهایتان را برآورده سازد از طرح و نقشه گرفته تا رنگبندی ، کیفیت ، و دوام و زیبایی و..

اگر انتخابتان هوشمندانه باشد و فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان را انتخاب کنید برد بزرگی نصیبتان شده است ، در واقع اگرزیبایی دکوراسیون برایتان اهمیت دارد بهتر است فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ را از بین فرش های ماشینی انتخاب و خریداری کنید .

طرح های فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان را بشناسید

ازمطرح ترین طرح های فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه در گروه ۱۲۰۰ شانه ها فرش ۱۲۰۰ شانه طرح افشان است ، این طرح به علت شباهت زیادش به فرش های دستباف جای خود را به خوبی در دکوراسیون های خانه های ایرانیان باز کرده طرح افشان به صورت ۸ رنگ و با تراکم ۳۶۰۰ با به روزترین و پیشرفته ترین دستگاه های فرش ماشینی کاشان تولید و به بازار عرضه شده است. این طرح نیز با انواع رنگبندی های سرمه ای ، کرم ، گردویی ، آبی فیروزه ای و دیگر رنگبندی ها طبق نیاز مشتریان بافته شده است.

به علاوه اینکه فرش های ۱۲۰۰ شانه به گونه ای دیگر هم طراحی و بافته می شوند که به آن ها فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته گفته می شود.بافت این دسته از فرش ها با نخ هایبالک تولید شده  به گونه ای که ترنج و طرح ها و گل ها  برجسته هستند پس اگر قصد دارید منزلتان با خانه های لوکس و لاکچری برابر شود خوب است فرش های گل برجسته انتخاب شما باشد.

طرح های افشان  نیز به صورت گل برجسته و یا همان هایبالک هم بافته شده است که زیبایی بینظیری به منزلتان خواهد داد.

بهتر است کدام یک از فرش های ۱۲۰۰ شانه را بخریم؟

از مهمترین ویژگی هایی که باید در هنگام خرید فرش به آن توجه داشته باشیم این موضوع است که چه نوع برندی را می خواهیم خریداری کنیم؟با جواب دادن به این پرسش بسیاری از موانع از سره راهتان برداشته خواهد شد و خریدی رضایت بخش خواهید داشت.

خب البته با وجود تنوعی که امروزه در بازار فرش ماشینی شاهد آن هستیم مسلما سردرگمی نصیب خیلی از افراد خواهد شد اما به نفعتان خواهد بود که سردرگم نشوید و بهترین و به صرفه ترین انتخاب را از میان فرش های ماشینی داشته باشید.

برندهای معروف از دید مصرف کنندگان عبارتند از:

فرش ۱۲۰۰ شانه مشهد اردهال ، فرش ۱۲۰۰ شانه قیطران ، فرش ۱۲۰۰ شانه نگین مشهد ، فرش ۱۲۰۰ شانه زمرد مشهدو فرش افق کاشان و …

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه معیاری برای خرید فرش ماشینی

همان طور که می دانید با بالارفتن کیفیت متقابلا قیمت هم بالاتر خواهد رفت اینکه چه نوع مواد اولیه ای در بافت فرش به کارمی رود خوب یا بد قیمت تمام شده ی فرش را مشخص خواهد کرد.

فرش های ۱۲۰۰ شانه به علت میزان نخ و الیافی که در بافت آن به کار می رود طبیعتا از میزان مواد اولیه ای که در فرش ۷۰۰ شانه و یا فرش ۱۰۰۰ شانه به کار می رود بیشتر است به همین علت و نیز به علت طراحی منحصر به فردی که طرح های آن دارند در گروه فرش های ماشینی  ممتاز قرار گرفته اند که بالاترین قیمت را به خود اختصاص داده اند البته بالاترین قیمت در حال حاضر مربوط به تولیدات جدید فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه هستند که با تراکم ۴۵۰۰ بالاترین کیفیت را به خود اختصاص داده است.

فرش قیطران از کارخانجات معتبر تولیدی است در کاشان است که با به روز کردن طرح ها و رنگبندی های فرش ماشینی که تولید کرده است جز بهترین ها شناخته شده است.

لیست قیمت فرش قیطران توسط مدیران این شرکت تهیه و بر طبق آن فروش سالیانه انجام می گیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی