فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰


از گذشته های دور تا به اکنون فرش از جمله کالاهای ضروری در هرخانه ای به شمار می رود.فضای منزلمان با فرش است که تحول پیدا می کند و زیبا می شود .اینکه چه نوع فرشی انتخاب کنید فرش ماشینی یا  فرش دستباف فرقی نمی کند بستگی دارد شما هدفتان از خرید چه باشد.؟

فرش های دستباف اغلب در گذشته در بیشتر خانه ها دیده می شد حتی در حال حاضرهم عده ای علاقه ی زیادی به این نوع دست بافته ها دارند .اما اکنون با بالارفتن هزینه ها قدرت خرید مردم برای خرید فرش های دستباف کمتر از قبل شده است و اصولا شاید خرید و فروش آنچنانی از این فرش ها در بازار نباشد.

فرش های ماشینی به علت طرح های بینظیری که دارند با استقبال بینظیری هم در داخل ایران و هم در خارج از کشور مواجه شده است.

تولیدات فرش ماشینی در بعضی از شهرها رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است یکی از این شهرها ، شهر کاشان است.

این شهر از چندین هزار سال قبل پیشینه ای عظیم در صنغت فرش دستباف داشته است ، اکنون نی به عنوان بزرگترین قطب فرش ماشینی در جهان شناخته شده است که با وجود شهرک های متنوع در اطراف خود سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده است.

آیا با انواع فرش ماشینی آشنا هستید؟

فرش های ماشینی تنوع زیادی از نظر طرح ، رنگبندی ، نقشه ، نوع بافت و دیگر مسایل دارند، بسته به نقشه ، نوع بافت ، تعداد شانه و تراکم ، زیبایی ، قیمت و دیگر شاخص ها متغیرخواهد بود.

فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ محصولی است که چند سال پیش طراحی آن توسط طراحان حاذق انجام شد و شرکتهای تولیدی بسیاری اقدام به تولید آن کردند.

این نوع از فرش های ماشینی به علت فشردگی و تراکم بالایی که دارند و نیز به علت نخ ریزی که در بافت فرش به کاررفته است بسیار ریزبافت و ظریف هستند.

ظرافت و لطافت فرش های ۱۲۰۰ شانه به قدری است که با نگاه اول عاشقشان خواهید شد ، الیاف به کار گرفته شده در فرش ۱۲۰۰ شانه به هیچ عنوان پرزدهی نداشته.

پس اگر به دنبال فرشی هستید که ظرافت ، زیبایی ، کیفیت و دوام بالایی داشته باشد شک نکنید که فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان از بهترین انتخاب هایتان خواهد بود.

با طرح های فرش ۱۲۰۰ شانه بیشتر آشنا شوید

مسلما تنوع طرح ها در فرش های ۱۲۰۰ شانه نسبت به دیگر انواع فرش ماشینی بیشتر است.

برای انتخاب فرش زیرپایتان اول باید به تمام ریزکاری های دکوراسیون تان توجه داشته باشید ، دقت کنید هارمونی رنگ ها به چه سمت و سویی کشیده شده اند، مبلمان ، رنگ کوسن ، دیزاین پرده ها به چه شکل است و چه رنگبندی را در خود جای داده است اینها از مواردی مهمی هستند که اگر به آن ها توجه کنید زیبایی محیط تان را چند برابر خواهد کرد ، بهتر است اگر دکوراسیون تان بیشتر سبک مدرن دارد و وسایلی که به کار برده اید ساده هستند از طرح فرشهایی انتخاب کنید که ساده تر و در عین حال خلوت تر باشد.

برای نمونه فرش ۱۲۰۰ شانه طرح افشان نسبت به دیگر طرح های فرش ۱۲۰۰ شانه نقشه ساده تری دارد این طرح یکی از پرفروش های فرش ۱۲۰۰ شانه محسوب می شود ، لچک و ترنج نداشته وآمیخته ای از طرح های حیوانات و گل و گیاهان هستند.

طرح افشان در کلیه ی رنگبندی های سرمه ای ، کرم ، آبی فیروزه ای ، ترمه ای و یا همان فیلی با متراژهای فرش ۱۲ متری ، فرش ۹ متری ، و قالیچه تولید و در بازار موجود می باشد ، کافی است که انتخابتان این طرح باشد خواهید دید که چه زیبایی و جانی به دکوراسیون تان کی بخشد.

متخصصان و طراحان فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه به تازگی با به کار بردن نح های هایبالک (برجسته) در بافت این فرش ها موفق به تولید فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته شده اند ، طرح ها و گل های این فرش ها حالت برجستگی دارند که از این نظر زیبایی بافت آن را دو چندان کرده است ، با خرید این نمونه از فرشهای ماشینی ۱۲۰۰ شانه ( فرش های هایبالک)  فضایی دلپذیر را تقدیم منزلتان خواهد کرد.

فرش افق کاشان و نیز فرش قیطران کاشان از شرکت های تولیدی است که اقدام به بافت فرش های ۱۲۰۰ شانه گل  برجسته کرده است.

فرش های ۱۲۰۰ شانه برند در کاشان

همانطور که در سطرهای بالا اشاره شد کاشان با دارابودن بسیاری از شرکت های تولیدی در اطراف خود بافت انواع فرش ماشینی را به طور گسترده ای بر عهده دارد.این کارخانه ها هر کدام محصولات متنوعی را تولید و ارایه می دهند که زیبایی آن بینظیر و فوق العاده است از جمله فرش های ۱۲۰۰ شانه که بیشترین فروش ها را به نام خود ثبت کرده اند فرش ۱۲۰۰ شانه پاتریس ، فرش ۱۲۰۰ شانه مشهد اردهال ، فرش ۱۲۰۰ شانه قیطران ، فرش ۱۲۰۰ شانه نگین مشهد ، فرش ۱۲۰۰ شانه زمرد مشهد و … میباشند.

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه در چه بازه ای است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که قیمت از عنصر اصلی در انتخاب و خرید فرش ماشینی است ، در واقع نباید خریدمان به گونه ای باشد که از بودجه ای که برای خریدمان در نظر گرفته ایم بیشتر و یا کمتر شود ، قیمت فرش های ۱۲۰۰ شانه به علت شانه و تراکم بالاتری که دارند از دیگر فرش های ماشینی از قبیل فرش ۱۰۰۰ شانه و نیز فرش ۷۰۰ شانه بالاتر است .

قالی سلیمان از دیگر برندهای محبوب در تولید فرش های ۱۲۰۰ شانه است ، قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه قالی سلیمان ، قیمت متفاوتی از دیگر شرکت ها دارد و در واقع از دیگر کارخانجات تولیدی بالاتر است این بالابودن قیمت دلایلی دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی