فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
جهیزیه عروس



جهیزیه عروس


تبریک میگم! شما بالاخره دوران مجردی رو پشت سرگذاشتید و وارد یکی شیرین ترین دوره های زندگیتون شدین.

همانقدری که برای شروع یه دوره جدید در زندگی هیجان زده هستید و برای برپایی جشن با همسر آیندتون مشورت و همفکری می کنید به همون میزان باید در انتخاب جهیزیه عروس و دکوراسیون خونه ، با هم مشارکت داشته باشید . دقت کنید که این مرحله میتونه یکی از پرخاطره ترین و لذت بخش ترین کارهایی باشه که با همسرتون انجامش میدین پس به عنوان یه سرگرمی رویاییجهیزیه عروس بهش نگاه کنید و وسواس و سخت گیری رو کنار بذارید و با گذشت و همفکری انجامش بدین.

نگران نباشید!‌ شما قطعا نصف راه رو طی کردین ، چرا؟ چون به خواست خودتون قبول کردین تا وارد زندگی مشترک با شخصی بشید که بیشترین میزان تفاهم رو باهاش دارید، پس برای  خرید جهیزیه عروس  هم دیدگاه مشابه و سلیقه نزدیک به هم خواهید داشت.

  

همفکر در جهیزیه عروس


جهیزیه عروس


همفکری درخرید وسایل منزل، بین بیشتر زوج های جوان درحال انجامه. باید درنظر بگیرید که دکوراسیون خونه و وسایلش و حتی رنگ و نوعشون نقش بسیار مهمی در بالابردن کیفیت رابطه شما داره و انتخاب اون به تنهایی از طرف عروس و خانواده اش میتونه بنای نبود همکاری و نظرخواهی رو در زندگی مشترک زوج بذاره.

این حق شما و همسرتون هست که تو یه محیط اروم و به دور از دغدغه وسایل خونه رو بخرید و از داشتن خونه ای مشترک لذت ببرید.

میدونیم که بدو بدو های قبل مراسم و مشغله فکریتون قبل از برگذاری مراسم بسیار زیاده، پس باید تو کمترین زمان و با بهترین و به صرفه ترین راه ها به تمام کارهاتون برسید. برای خرید و داشتن تمام وسایل عجله نکنید. بهتره اول به سراغ خرید خونه و یا اجاره اون برید. با داشتن متراژ خونتون میتونید بهترین هارو انتخاب کنید. اگر خونه اپارتمانی و کوچیکی دراختیارتونه لازم نیست مبل و فرش های بزرگ داشته باشید. همه وسایل رو کم حجم انتخاب کنید و از باز بودن فضای خونه لذت ببرید.


انتخاب رنگ دکوراسیون منزل عروس   


از انتخاب های جدید و وارد کردن رنگ هایی که قبلا تو خونه نداشتینشون ترس نداشته باشید . از حضور و انرژی رنگ های شاد و پرانرژی غافل نشید. اگر پنجره های بزرگ دارین اونهارو با پرده های زخیم نپوشونید و اجازه بدید نور به خونه شما هجوم بیاره. دیوارهارو با رنگ های شاد رنگ کنید و حتی روشن. همونطوری که قبلا گفتیم از شخصی سازی فضا برای خودتون و همسر دلبندتون غافل نشید. تو لیست خریدتون یه فرش شاد و کوچیک و حتی فرش گرد اضافه کنید برای اینکه دوتا کاناپه تکی روش بذارید و محل مطالعه و سکوتتون باشه. اگر جفتتون کارمند هستید از مبل های راحتی و کاناپه استفاده کنید و اونهارو به گونه ای بچینید که پایه هاش کامل روی فرش قرار بگیره. با توجه به شخصیت و شغلتون وسایل رو انتخاب کنید.

اگر دانشجو هستید و یا میزان مطالعه بالایی دارید و طرفدار کتابین، کتابخونه رو به خرید بوفه لوازم دکوری ترجیح بدین!

در تمام لحظه ها حواستون باشه انصاف رو رعایت کنید و با توجه به توان مالیتون وسایل و ضروریات رو انتخاب کنید!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی