فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
فرش 1200 شانه

فرش کاشان

اولین شهری که درهاش به روی فرش ماشینی باز شد، کاشان بود که با دانش و صنعتش شروع به تولید فرش کاشان  کرد و سهم بزرگی از این هنر و صنعت رو از آن خودش کرد تا جایی‌که تونست در یونسکو به ثبت برسه. فرش ماشینی ۷۰۰ شانه و فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه از بین محصولات کارخانه فرش کاشان به محبوبیت بالایی رسید.

شاید خیلیا براشون جالب باشه و دوست داشته باشن بدونن فرش ماشینی از چه زمانی به تولید رسید.

اولین کارخونه سال ۱۳۱۳ برای ریسندگی شروع به کار کرد و به دنبال اون کارخونه‌های زیادی در زمینه تولید و بافت فرش  شروع به کار کردن. پایتخت فرش ماشینی در ایران بیشتر از ۷۰۰ مرکز و کارخونه بافندگی فرش داره که لیست اسامی کارخانه‌های فرش کاشانرو اگه سرچ کنین خودتون متوجه تعددشون میشید.

چرا فرش کاشان رو باید بخرید؟

فرشای تولیدی کاشان شامل ویژگی‌های زیادی هست. شما میدونید چه ویژگی‌هایی داره؟

ما بهتون میگیم. توی نمونه‌های فرش کاشان میشه به حاشیه‌های سرمه‌ای، زمینه لاکی، ترنجای لوزی و بیضی، لچک و … اشاره کرد. وجود یه ترنج مرکزی و تعدادی دیگه از ترنجای کوچیکتر که با یه سری شاخ و برگای زیبا به هم وصل شدن، از ویژگی‌های مهم و اصیل فرشای این شهره.

در فرش کاشان میتونین حاشیه‌هایی با نقش و طرحای بزرگ ببینین و اشکال هندسی و گیاهایی مثل گل نیلوفر، گل رز، گل سرخ و … روی فرش شما نمایانه و زیبایی بی‌نظیری به این محصول میده.

از طرحای معروف این فرش میشه به فرش کاشان طرح افشان، فرش کاشان طرح باغ ارم، فرش کاشان طرح اهورا، فرش کاشان طرح رز، فرش کاشان عرب و … اشاره‌ای داشت.

اما از این بین، فرش کاشان طرح ریز ماهی و فرش کاشان طرح افشان جزو پرفروش‌ترین و پر طرفدارترین نمونه‌هاست.

 

فرش کاشان

 

بیشتر بخوانید : خرید فرش ماشینی را جدی بگیرید

فرش کاشان با چه ابعادی توی بازاره؟

اگه قصد خرید فرش کاشان رو داشته باشین باید بگیم که فرش ماشینی کاشان به صورت فرش ۷۰۰ شانه، فرش ۱۰۰۰ شانه، فرش ۱۲۰۰ شانه و اخیرا محصول جدیدی به نام فرش ۱۵۰۰ شانه رو میتونین توی لیست خریدتون داشته باشین با یه کم بررسی، مناسب‌ترینش رو با توجه به نیازتون انتخاب کنین.

ابعاد و اندازه‌های این فرشا از ۲ متری تا ۱۲ متری و همینطور در نمونه‌های فرش پادری، فرش کناره، فرش گرد و … توی فروشگاه فرشو بازار موجوده.

فرش کاشان به چه رنگایی تولید میشه؟

فرش کاشان

 

این نمونه از فرشا تنوع رنگ و طرح بالایی داره مثلا توی فرش کاشانی که با طرح عاجی بافته شده، رنگ مشکی، خاکستری، توتونی و قهوه‌ای رو بیشتر میبینین. همینطور میشه به فرش کاشان با طرح مستوفی اشاره‌ای داشت که از رنگ قرمز و آبی داخل زمینش به کار رفته که باعث میشه فرش، تیره به نظر بیاد.

رنگای اصلی و شناسنامه‌ای فرش کاشان شامل رنگی به نام مله ای( ترکیبی از نارنجی با زرد)، رنگ شکری (تقریبا کرم رنگ)، صورتی پر رنگ که به رنگ دوغی معروفه و رنگ چهره که به همون صورتی ملایم و کم رنگ ازش یاد میشه هستن.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی