فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
فرش ماشینی

فرش ماشینی

شاید برایتان جالب باشد بدانید که محیط زندگی شما تاثیر زیادی در آرامش روح و روان شما دارد. خانه یکی از مهم‌ترین محیط‌ هایی است که دکوراسیون و چیدمان آن نقش پررنگی در زندگی شما دارد.

انتخاب یک فرش ماشینی  مناسب فضا، یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌ها برای روح دادن و گرما بخشیدن به خانۀ شماست. شاید الان پیش خودتان بگویید که با این اوضاع نابه‌سامان اقتصادی وضعیت دلار و این گرانی چه کسی می‌تواند فرش بخرد؟

اصلا لازم نیست که چندین میلیون خرج کنید و حتما فرش دستباف بخرید. امروزه فرش‌ ماشینی با انواع اقسام طرح و رنگ‌های متنوع و شکل‌های رنگارنگ تمام نیاز شما به زیبایی و نشاط یک فرش را برطرف می‌کنند. با خرید فرش ماشینی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و به جای یک فرش چندین فرش بخرید. یکی از اصطلاحاتی که در مورد فرش زیاد به کار می‌رود، شانۀ فرش است. اما شانۀ فرش دقیقا به چه اشاره میکند؟

تراکم عرضی گره‌های بافته شده در یک فرش ماشینی را “شانه” آن فرش گویند. شانه فرش بر حسب متر محاسبه می گردد. مثلا وقتی به فرش ۷۰۰ شانه یا فرش  ۱۰۰۰ شانه اشاره می‌کنیم، منظورمان این است که در یک متر از عرض فرش  ۷۰۰ گره و در فرش ۷۰۰ شانه و ۱۰۰۰ گره در فرش ۱۰۰۰ شانه وجود دارد.

 

فرش  ماشینی ۱۲۰۰ شانه

فرش ۱۲۰۰ شانه یکی از جدیدترین شاخه فرش می باشد که حدود ۲ یا ۳ سالی هست وارد بازار شده است. اما این نوع فرش خیلی سریع به یکی از پرفروش‌ترین انواع فرش تبدیل شده است. یکی از دلایل جذابیت و محبوبیت فرش ۱۲۰۰ شانه ، ظرافت ، لطافت و جدید بودنش می باشد . از مهم‌ترین کاربردهای فرش ۱۲۰۰ شانه در تابلو فرش است؛ چراکه تابلوهای فرش به ظرافت و لطافت نیاز دارند.

فرش  ماشینی ۱۰۰۰ شانه

فرش۱۰۰۰ شانه یعنی در هر ۱ متر عرض فرش، ۱۰۰۰ ریشه یا گره رنگ بافته شده است.  از جمله ویژگی‌های بارز فرش ۱۰۰۰ شانه ریز بافت های این فرش نسبت به فرش ۷۰۰ شانه و فرش ۵۰۰ شانه اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود که فرش ۱۰۰۰ شانه و همچنین فرش ۱۲۰۰ شانه شباهت زیادی به فرش دستباف پیدا کنند .

فرش  ماشینی ۷۰۰ شانه

امروزه با وجود فرش هایی با تراکم ۱۲۰۰ شانه ، همچنان تقاضا برای فرش ۷۰۰ شانه زیاد است . چراکه برخی از مردم بیشتر از ظرافت و زیبایی به ضخامت فرش اهمیت ویژه می دهند. از طرف دیگر قیمت فرش ۷۰۰ شانه به مراتب کمتر از فرش  ۱۰۰۰ شانه و  فرش ۱۲۰۰ شانه است.

خرید آنلاین فرش

فرش ماشینی

به عنوان از یک طرف دیگر خرید اینترنتی و آنلاین روز به روز در ایران گسترده‌تر می‌شود، چراکه در خرید اینترنتی شما لازم نیست ساعت‌ها زمان خود را در فروشگاه‌های مختلف بگذارنید، مدام قیمت بپرسید، از این مغازه به آن مغازه بروید و کلی هم زمان در ترافیک هدر بدهید. خرید آنلاین به شما اجازه می‌دهد تمام محصولات را یکجا ببینید، از قیمت‌ها باخبر شوید و در نهایت اگر لازم است با سایر قیمت‌ها مقایسه کنید.

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش مرداس یکی از فروشگاه‌های آنلاین فروش فرش ماشینی است. در سایت فروشگاه فرش مرداس تا شما به راحتی بتوانید به انواع اقسام فرش دسترسی داشته باشید و بسیاری از طرح و نقش‌های  فرش را ببینید و متناسب با فضای خود یک فرش خوش رنگ و لعاب انتخاب کنید.

پس اگر قصد خرید فرش ماشینی دارید، در این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله من انواع فرش‌هایی که مناسب فضاهای مختلف است را به شما معرفی خواهم کرد. اما پیش از هرچیز شاید این سوال برایتان پیش بیاید:

قیمت فرش ماشینی به چه عواملی بستگی دارد؟

فرش ماشینی در ایران حدود ۵۰ سال قدمت دارد. کاشان یکی از پیشقدمان بزرگ در فرش‌های دستباف و ماشینی است. عوامل زیادی در قیمت فرش ماشینی تاثیر دارد؛ مانند میزان شانه، تراکم فرش، وزن، جنس نخ خاب و … . همچنین یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در قیمت فرش، شرکت تولید کنندۀ آن است.

حالا همانطور که قول دادیم چند نوع فرش مناسب با فضای شما را معرفی خواهیم کرد.

فرش ماشینی کلاسیک با چه فضاهایی هماهنگ می‌شود؟

فرش ماشینی

سبک دکوراسیون کلاسیک جزئیات و بافت‌های زیادی می‌طلبد. رنگ‌ها در سبک کلاسیک عموما رنگ‌های سنگین، تیره و گرم هستند، مانند قهوه‌ای، نارنجی، زرشکی، طلایی و … . در چنین فضاهایی حتما از فرش کلاسیک استفاده کنید.

استفاده از یک فرش مدرن در فضای کلاسیک باعث می‌شود که کلیت فضای شما بی‌ربط و ناهماهنگ جلوه کند.

اگر فضای شما کوچک است بهتر است از فرش‌هایی با نقوش بزرگ‌تر استفاده کنید، چون فرش‌هایی با نقش و نگارهای ریز فضای خانۀ شما را کوچک‌تر نشان می‌دهد. همینطور دقت کنید که ابعاد فرش را متناسب با فضای خود انتخاب کنید. چراکه انتخاب یکفرش بیش‌ازحد بزرگ، فضای خانۀ شما را گرفته و خفه نشان می‌دهد. وبسایت مرداس انواع اقسام فرش‌ها را در طرح و رنگ‌های مختلف به شما نشان می‌دهد. برای مشاهدۀ فرش‌های کلاسیک به قسمت فرش ماشینی کلاسیک مرداس مراجعه کنید.

فرش گلیم مناسب چه فضایی است؟

گلیم نوعی فرش نازک، سبک و بادوام است که مسطح است و عموما پرز ندارد. هرچه یک گلیم نازک‌تر و لطیف‌تر باشد مرغوب‌تر است. گلیمها عموما طرحهای هندسی و رنگارنگ دارند و با بیشتر فضاها سازگارند، از فضاهای سنتی مانند قهوه‌خانه گرفته تا یک اتاق مدرن. گلیم به فضا طراوت و شادابی می‌بخشد. شما گلیم را در انواع اقسام فضاها در خانه می‌توانید استفاده کنید از جمله:

  • فضای زیر میزناهارخوری
  • داخل اتاق‌ها
  • در فضا‌های روباز و بیرون از خانه که در معرض آلودگی است، استفاده از گلیم جلوۀ زیبایی که به فضای شما می‌دهد، علاوه بر این شست و شوی گلیم از فرش بسیار راحت‌تر است و کاملا مناسب این فضاهاست.

برای مشاهدۀ گلیم‌های وبسایت مرداس به فرش گلیم مراجعه کنید.

نظرات (۲)

1

سایت پوکر آنلاین ایرانی و خارجی
<a href="https://poker-online-ir.com">ثبت نام در سایت پوکر ایرانی</a>
ثبت نام در سایت پوکر آنلاین و کازینو آنلاین معتبر فارسی


<a href="http://irangamblers.com">ثبت نام در سایت پوکر خارجی </a>
بهترین سایت پوکر آنلاین بازی پوکر آنلاین ایرانی و خارجی

<a href="http://river-poker.com">سایت پوکر</a>
پوکر پولی با درگاه شتاب ریور پوکر سایت پوکر ایرانی

<a href="https://pokeriran.jimdofree.com">پوکر آنلاین </a>
بازی پوکر آنلاین را با ما تجربه کنید سایت پوکر ثبت نام پوکر

https://pokeriran.jimdofree.com

https://poker-online-ir.com

http://river-poker.com

http://irangamblers.com

پوکر آنلاین
سایت پوکر آنلاین خارجی
سایت پوکر ریور
ثبت نام در سایت پوکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی