فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
فرش

 همیشه به دنبال کشف راز و رمز توی هرچیزی بودم. این بار هم رفتم به سراغ کشف این موضوع که چرا همیشه از وقتی که وارد خونه میشم کسل‌تر و خسته‌تر میشم و ته مونده انرژیم رو هم از دست میدم! آره خودشه!!!

گذشت اون روزایی که همه به دنبال دکوراسیون‌های قدیمی با وجود وسایل عتیقه بودن.

مدت‌ها بود که منم از سبک دکوراسیون خونه خسته شده بودم و دوست داشتم مثل اکثر خونه‌های امروزی، یه فضای شیک و مدرن داشته باشیم.

یه روز نشستم و شروع کردم به بررسی وسایلی که به نظرم لازم بود تا عوض بشن برای اینکه سبک خونه مدرن‌تر جلوه بده. تا رسیدم به مبل و فرش که دوست داشتم یه فرش فانتزی ایرانی و یه دست مبل خوشگل و خوش رنگ بخرم.

از اونجایی که خرید فرش هزینه کمی نمی‌بره و لزومی هم نداره زود به زود عوض بشه پس بهتر بود که عجله نکنم و قبل از خرید همه چیز رو بررسی کنم و در نظر بگیرم تا یه انتخاب درست و مناسب داشته باشم. مواردی که در موردش تحقیق کردم و به نتیجه نهایی رسیدم رو برای شما هم میگم، شاید به کار شما هم اومد:

  فرش دستباف بخرم یا فرش ماشینی؟

اولین موضوعی که خیلی درگیرش بودم این بود که فرش دستباف رو مد نظرم داشته باشم یا فرش ماشینی. موقعی که داشتم داخل اینترنت به دنبال طرح و رنگ فرش می‌گشتم انقدر تنوع و زیبایی توی فرش‌های ماشینی با قیمت مناسب دیدم که به کل فراموش کردم سمت فرش دستباف برم.

هدفم مشخص شد. خرید فرش ماشینی اونم از نوع فرش فانتزی و فرش مدرن.

از بین انواع مختلف فرش ماشینی، فرش‌های فانتزی هم برای خودش دنیایی داشت و رنگ‌های شاد و طرح‌های جذابش نظر منو حسابی جلب کرده بود.

فرش فانتزی  و فرش مدرن چه فرشی هست؟

شاید شمام مثل من فکر می‌کنید که فرش فانتزی مدرن، همونطوری که از اسمش معلومه، فقط کاربرد تزیین داره اما باید بگم که اشتباه فکر می‌کردیم! من بعد از بررسی‌هام فهمیدم که این بافت فرش هست که کارآییش رو معلوم می‌کنه.

فرش شگی؛ یه فرش پرز بلند

فرش

فرش شگی که یکی از نمونه‌های مدل فرش مدرن هست که در آن از ریشه‌های با طول زیاد نسبت به فرش‌های دیگه به کار رفته و به عنوان یه فرش فانتزی ۶ متری پرز بلند، برای اتاق خواب بیشتر به کار میاد چون حس راحتی رو به آدم میده. سبک خاص فرش شگی میتونه یه دلیل خوب برای خریدش و داشتن اون در یه فضای مدرن باشه.

ما که بچه کوچیک نداریم اما اگه شما توی خونتون کودک دارین بهتره از این فرش نخرین چون تمیز کردنش سخته و اگه بهش رسیدگی نشه و بین پرزهاش تیکه‌های خوراکی باشه جای خوبی برای رشد میکروب و باکتریه.

فرش گبه؛ طرح عشایری

فرش

فرش گبه، یه فرش فانتزی هست که به فرش عشایری هم معروفه. اگه دوست دارین نمایی از سنت و مدرنیته رو در خونه‌هاتون داشته باشین گبه میتونه این فضا رو برای شما ایجاد کنه. اگر از فرش با طرح اصیل خوشتون میاد میتونین این فرش رو بخرین ولی من خیلی زیاد از طرح‌های سنتی نمیتونم استقبال کنم.

فرش شنل؛ فرش براق فانتزی

فرش

یه مدل دیگه از فرش مدرن هم فرش شنل بودکه اگه جنس نخش از پلی استر و شنل باشه، هم نمایی براق داره و هم شستشوش راحته، در ضمن پرز هم نمیده. خوبیه این فرشا در اینه که فقط شکل هندسی مثل دایره و مستطیل نیست و در طرح‌های مختلف مثل قلب، گل و گیاه و … هم تولید میشه. براقیت فرش شنل هم میتونه یکی دیگه از دلایل خریدش برای داشتن یه وسیله خاص در داخل دکوراسیون مدرن باشه.

حالا چرا فرش فانتزی بخریم؟

فرش فانتزی فرشی هست که برای اتاق‌های پر رفت و آمد مناسبه چون گره‌هاش خاص و محکمه و پا خور فرش خوبه.

یه موردی که انگیزه من رو برای خرید این مدل از فرش بیشتر کرد این بود که وقتی قیمت فرش فانتزی مدرن رو  با فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه و فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه و … مقایسه کردم، دیدم برای خرید فرش فانتزی هزینه کمتری رو باید بپردازم.

 

چطوری به فروشگاه اینترنتی اعتماد کنم؟

حتما شمام مثل من دوست ندارین وقتتون رو توی ترافیک‌ بگذرونین و تا بازار برید از طرفی هم نگران از خرید اینترنتی فرش و پرداخت پول به جایی که نمیشناسین هستین.

اما من از بین فروشگاهایی که داخل اینترنت دیدم، فروشگاه اینترنتی فرش مرداس تا حدودی نگرانی منو رفع کرد چون پرداخت در محل داشت و با  کاراشون هم ضمانت نامه معتبر میدن و منم میتونستم با خیال راحت سفارشمو بدم و اگه موقع تحویل باب میلم نبود یا با اون چیزی که سفارش داده بودم یکی نبود، از خریدش صرف نظر کنم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی