فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
فرش ماشینی

فرش ماشینی 

این روزها با توجه به تغییرات مداوم در قیمت‌ها و ثابت نبودن آن، خرید کردن کار عالقانه‌ای نیست اما شاید شما به طور مثال یکی از افرادی بوده که در حال خرید جهیزیه هستید و زمان زیادی ندارید تا برای ثابت شدن قیمت‌ها منتظر بمانید.

از طرفی استرس این موضوع که شاید بعد از ثابت شدن بازار، قیمت‌ها بیشتر از یک ساعت قبل شود هم شما را ترغیب کند که هرچه سریع‌تر خرید خود را انجام دهید.

اما نگذارید این استرس و عجله باعث شود تا شما خریدی نادرست انجام دهید و بعدا پشیمان شوید.

پس با ما همراه باشید تا شما را در خرید یکی از همین وسایلی که قیمتش در بازار این روزها به میزان قابل توجهی بالا رفته است و جزو یکی از اساسی‌ترین خریدهاست یاری کنیم.

بله درست است. خرید فرش!

اما فرش ماشینی یا فرش دستباف؟

در دهه ۵۰ و با ورود ماشین‌آلات صنعتی و نساجی به عرصه فرش بافی بود که موجب شد طرح و نقش‌های فرش دستباف نیز بر روی فرش ماشینیبنشیند. اگرچه امروزه بازار فرش پر از نقش و نگارهای  فرش فانتزی و  فرش مدرن می‎‌باشد اما هنوز هم نقش‌های قدیمی جزو علایق بسیاری از خریداران بوده و محبوبیت دارند.

همه ما می‌دانیم که خرید فرش دستباف هزینه بالایی می‌خواهد و مناسب کسانی است که به دنبال سرمایه گذاری هستند. اما سرمایه گذاری با فرش؟ مگر می‌شود؟ زیاد موضوع را باز نمی‌کنیم و از اصل بحث دور نمی‌شویم، فقط همین‌قدر بدانیدکه فرش دستباف هر چقدر پا بخورد با ارزش‌تر و قیمتی‌تر می‌شود پس خرید آن یک سرمایه‌گذاری ناب به حساب می‌آید.

اما ما به دنبال خرید فرش ماشینی ارزان قیمت هستیم. این ویژگی را هم با توجه به سرعت بالای دستگاه‌های نساجی می‌توانیم در فرش ماشینی بیابیم.

چه نکاتی را باید قبل از خرید فرش ماشینی بدانید؟

 

فرش ماشینی

بهتر است معنی شانه و تراکم را قبل از خرید فرش کاشان  بدانید. هرچه شانه (تعداد ریشه‌های فرش در هر یک متر از عرض ) و تراکم فرش (تعداد گره‌ها در هر یک متر از طول ) بیشتر باشد، فرش شما ریز بافت‌تر بوده و مانند فرش دستباف جلوه می‌کند و قیمت آن هم بالاتر است اما اگر فرشی ضخیم می‌خواهید به دنبال فرش با شانه کمتر باشد.

نکته حائز اهمیت بعدی این است که چه جنس نخی کیفیت بهتری در فرش ماشینی دارد؟

فرش با جنس آکریلیک بهترین نوع فرش ماشینی است چرا که طول عمر بیشتری داشته و برای سایش و یا کم شدن طول آن (آب رفتن) نیز مدت زمان زیادی طول می کشد، همچنین این فرش به راحتی نمی سوزد و اگر بر روی آن کتری، اتو و یا قابلمه داغ قرار گیرد بسیار مقاومت بالایی دارد.

فرش چند متری بخرم؟

انتخاب متراژ فرش کاملا سلیقه‌ای و همچنین بسته به دکوراسیون شما و متراژ منزل شما دارد اما این روزها خرید فرش ماشینی ۶ متری و خرید فرش ماشینی ۹ متری بسیار رایج است چرا که این متراژها تقریبا در همه منازل کاربرد دارد اما اگر فرش شما ۱۲ متری باشد ممکن است بعد از تعویض منزل برای پهن کردن آن در متراژ جدید به مشکل بخورید.

فرش ماشینی تولید کدام شهر است؟

اولین فرش ماشینی در کاشان تولید و به بازار وارد شد اما بعدها شهرهای دیگر هم پا به عرصه تولید فرش ماشینی گذاشتندکه از میان آنها می توان مشهد، دلیجان، اصفهان، آران و بیدگل، تهران و… را نام برد اما در مجموع بعد از بازار داغ خرید فرش کاشان، نظرها به سوی خرید فرش ماشینی تبریز وفرش ماشینی مشهد می‌چرخد.

چرا خرید اینترنتی؟

فرش ماشینی

آیا تاکنون به بازارهای شلوغ و زمانی که صرف رفت و آمد و بررسی محصولات در مغازه‌ها می شود فکر کرده‌اید؟ در اینجاست که فروش اینترنتی فرش به سراغ شما می‌آید و به راحتی با چند کلیک ساده می‌توانید اقدام به خرید فرش ماشینی آنلاین کنید.

مزیت اصلی خرید اینترنتی فرش این است که شما می‌توانید با بهره‌گیری ازفروشگاه‌های اینترنتی فرش، تمامی مدل ها و رنگ ها را در یک جا و کنار هم دیده، مقایسه کنید و سر فرصت انتخاب خود را انجام دهید. با این کار فرشخود را با قیمت مناسب تری خریداری می‌کنید چرا که هزینه حمل و نقل فرش و انتقال آن به نمایشگاه و یا هزینه انتقال فرش از کارخانه به فروشگاه را نمی‌دهید.

اما در این میان مراقب باشید چرا که اگر از فروشگاه معتبری خرید نکنید ممکن است فرش با جنس پلاستیک را به جای فرش مرغوب به شما عرضه کنند.

فروشگاه فرش آنلاین مرداس امکان خرید اینترنتی فرش و همچنین خرید فرش ماشینی اقساطی را برای شما فراهم آورده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی