فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
فرش کهنه باف

فرش کهنه باف

اگرچه بیشتر منازل امروزی به خصوص منزل نوعروسان به سمت مدرن شدن و دکوراسیون فانتزی و به قولی رنگارنگ پیش میره اما هنوزم هستن کسایی که خونه هایی با سبک کلاسیک و قدیمی میپسندن و حاضرن هزینه کنن و وسایلی لوکس با طرح و سبکی سنتی و قدیمی داشته باشن. یکی از این کالاهایی که میتونه توی همچین خونه هایی خودنمایی کنه و خودشو جا بده فرش کهنه باف یا به عبارتی دیگه فرش وینتیج هست.

درسته که این نمونه از فرش به نوعی به عنوان فرش لوکس در بازار به فروش میرسه اما ظاهر و ماهیت اون به سبک و سیاق قدیمی و سنتی بیشتر میخوره.

فرش دستباف کهنه باف

فرش کهنه باف

مشاوره رایگان

موضوع قابل توجه اینه که فرش دستباف کهنه باف و فرش کلاریس کهنه باف هر دو در رقابت با هم  در بازار وجود دارن اما جایگاه هرکدوم باهم فرق داره. فرش وینتیج دستباف قیمت بالایی داره که به خاطر اینه که هنر مستقیم دست هست. اگر حاضرین برای داشتن دکوراسیون خاص هزینه کنین الان وقتشه که با خرید فرش وینتیج به دکوراسیون منزلتون رنگ و رویی جدید بدین. نمونه های فرش دستباف کهنه نما در ابعاد ۲ متری تا ۱۲ متری بافته میشه و این امکان رو برای خریدار فراهم میکنه که حتی فرش کهنه باف کوچک را با قیمتی ارزان تر از بقیه متراژها در خونه داشته باشن.

فرش کلاریس کهنه باف

فرش کهنه باف

بیشتربخوانید : فرش کلاریس چیست ؟

اما یه نمونه دیگه از فرش کهنه باف رو هم داریم که جزو نسل جدید فرش ماشینی هست. فرش کلاریس کهنه باف اخیرا به بازار رقابتی انواع فرش ماشینی پا گذاشته. اما فلسفه بافت و تولید فرش کلاریس به چه صورته؟

ابتدا یه فرش معمولی رو به رنگ سفید میبافن بعد طرح و رنگ مورد نظر رو از طریق دستگاه های پیشرفته و جدید نساجی، به فرش تزریق میکنن. اما خاصیت این طرح ها در اینه که در چشم بیننده به صورت کهنه و قدیمی میاد به طوری که بیننده احساس میکنه روی یه فرش کهنه و بسیار قدیمی در حال راه رفتن یا نشستن هست. قیمت فرش کلاریس کهنه نما به سبب ماشینی بودنش خیلی از فرش دستباف وینتیج پایین تره و در ابعاد ۲ تا ۱۲ متری قابل خرید هست.

فرش کلاریس کهنه باف بخریم یا فرش دستباف وینتیج؟

فرش کهنه باف

اگه قیمت براتون مهم نباشه ممکنه بین خرید یه فرش نسل نو و یه فرش دستباف گیر کرده باشین و احتیاج به راهنمایی داشته باشید. اینکه کدوم فرش رو بخرید و به دکوراسیون و سلیقه شما بستگی داره. همونطور که میدونین فرش دستباف قیمت بالایی داره اما خب یه کالای کاملا نفیس و ارزشمنده که نمونه فرش دستباف وینتیج مناسب دکوراسیون های کلاسیک و همچنین سنتیه. اما اگه دنبال یه فرش خاص با طرح سنتی ولی قیمت پایین تر هستین فرش کلاریس کهنه باف میتونه زینت بخش خونه شما باشه.

چطوری یه فرش نو، کهنه باف میشه؟

شاید عجیب باشه یه فرشی که تازه بافته میشه، نمایی کهنه داشته باشه. خیلی از شما دوست دارین بدونین چطوری این اتفاق میوفته. قدیم ترها برای کهنه نشون دادن فرش ، اونو زیر پا مینداختن تا حسابی پا بخوره و یا در معرض نور مستقیم آفتاب مینداختن تا رنگ و روی فرش بپره. اما این روزا با پیشرفت تکنولوژی، فرش رو بعد از بافته شدن با به کار بردن ماده شیمیایی هیپوکریت کلسیم در سطح اون ، فرش از نو بودن میوفته و پرزای اون کم میشه و رنگ روی فرش از حالت تازگی و طراوت خارج میشه و نمای کهنه میگیره.

فرش کهنه باف فقط یه فرش نیست بلکه میتونه یه تابلوی زینتی برای دیوار شما هم باشه.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی