فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰


وقتی صحبت از هدیه دادن می شود، تنها چیزهایی که به ذهن هر کسی می رسد بعد از وسایل و لوازم شخصی، دکوری های کوچک برای خانه است. اما آیا تا به حال در میان دکوری هایی که قصد خریدشان را داشته اید، خرید تابلو فرش نیز به ذهنتان رسیده است؟
کمتر کسی پیدا می شود که بخواهد برای خرید و هدیه دادن یک تابلو فرش هزینه کند زیرا تصور بیشتر افراد بر این است که خرید تابلو فرش آن هم در بازار پر تلاطم و گرانی های حاکم بر جامعه در این روزها، هزینه بالایی دارد. اما عجله نکنید. تابلو فرش با قیمت مناسب و تصاویر خاص هم برای هدیه دادن پیدا می کنید.

تابلو فرش چیست؟

تابلو فرش یک اثر هنری اصیل است که جنبه تزئینی دارد. تار و پود گره زده شده ای که در میان چهار ضلع یک قاب قرار گرفته و بر روی دیوار نقش می بندد و می توانید انواع آن را به عنوان یک هدیه ای فراموش نشدنی در نظر بگیرید که هم در قالب تابلو فرش ماشینی و هم تابلو فرش دستباف قابل خرید است.

تصویر مورد نظر خود را بر روی تابلو فرش ببینید!

تابلو فرش

بیشتر ذهن مردم از تابلو فرش هایی با تصویر آیات قرآنی، کوه، دشت، جنگل و طرح های این چنینی پر شده است، اما با پیشرفت در دنیای تکنولوژی هیچ چیز بعید نیست. پس نباید از دیدن عکس خودتان یا هر تصویر دلخواه دیگری بر روی تابلو فرش تعجب کنید.
تابلو فرش چاپی این امکان را برای شما فراهم می کند که تصویر مورد علاقه خود را بر روی تار و پود فرش ببینید. برای تولید تابلو فرش چاپی، ابتدا فرش در ابعاد و اندازه های مختلف بافته می شود سپس تصویر مورد نظر بدون محدودیت رنگ بر روی فرش چاپ می کنند.
این تابلو فرش ها، ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ هستند. میزان تراکم بالا در آن موجب محکم بودن و فشردگی بافت فرش می شود.


تفاوت قیمت تابلو فرش ها به چه چیز بستگی دارد؟

تابلو فرش

بعد از تابلو فرش چاپی و بافتی، به تقسیم بندی تابلو فرش دستباف و تابلو فرش ماشینی می رسیم. فرقی ندارد تابلو فرش آیات، منظره و یا سفارشی باشد در هر صورت تفاوت تابلو فرش ماشینی و دستباف کاملا واضح است. زحمتی که بافت فرش با دست دارد و زمانی که می برد، با نمونه های ماشین باف که سریع تر و توسط دستگاه به تولید می رسد قابل قیاس نیست.
موضوع دیگری که در قیمت تابلو فرش ، تفاوت ایجاد می کند مربوط به رنگ بندی، کیفیت الیاف و مواد اولیه، طرز بافت (ریز و درشت بودن) و طرح و نقشه می باشد.


نکات قابل توجه در خرید تابلو فرش
۱٫ پشت فرش را نگاه کنید. حتی اگر فرش را به صورت قاب شده به شما تحویل دادند، آن را از قاب خارج کرده و گره های پشت فرش را ببینید، هم چنین دو لبه فرش را روی هم قرار دهید تا مطمئن شوید کجی ندارد.
۲٫ هرچه ابریشم به کار رفته در فرش بیشتر باشد قیمت آن بالاتر می رود و همچنین براق تر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی