فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
فرش ترک

مدل فرش ترک

درسته که فرش ایرانی جایگاه ویژه ای داره اما خب نمیشه موفقیت کشور ترکیه رو هم در تولیدفرش نادیده گرفت. فرش ترک هم در مقام خودش دارای ویژگی های بارزی هست که باعث شده داخل ایران هم، طرح و سبکش مورد توجه قرار بگیره و برای خریداران یه گزینه مد نظر باشه. مدلفرش ترک به خاطر تنوع بالا و کیفیت خوبی که داره مصرف کننده های خودش رو تا به امروز راضی نگه داشته.

چرا فرش ترک بخریم؟

مدل فرش ترک

مشاوره رایگان

اگه دوست دارین کمی از فضای سنتی و سبک های این چنینی دور بشین، فرش ترک به عنوان یهفرش لوکس به کمک شما میاد. نکته مهم اینه که اخیرا دو نمونه جدید از مدل فرش ترک به نام هایفرش ترک پیکاسو و فرش ترک سمرقند هم به بازار اومده که با زیبایی هرچه تمام تر میتونه کف منزل شما بشینه و خونتون رو روح و رنگی تازه بده.

فرش ترک ، پر نقش و نگار است یا ساده؟

شاید این سوال براتون پیش بیاد که فرش ترک ، پر نقش و شلوغ هست یا ساده؟ باید بگیم اینفرش با طرح های ساده و رنگ روشن که در اونها غالب هست زینت خاصی به فضای خونه میده. درسته که رنگ های فرش ترک خنثی هست اما اگر انتخابی هوشمندانه داشته باشین، قرار دادن اینفرش در کنار باقی وسایل و دکوراسیون ، توانایی زیبایی بخشیدن به محیط رو داره.

فرش ترک بخریم یا فرش اصیل ایرانی؟

مدل فرش ترک

بیشتر بخوانید: فرش ترک در جذابیت طراحی منازل امروزی چه نقشی ایفا می‌کند؟

معمولا فرش های اصیل ایرانی دارای نقش های اسلیمی ، خشتی ، سنتی و … هستن. هرچی فرش شلوغ تر و ریزنقش تر باشه انتخاب بقیه وسایل به صورت هماهنگ با این فرش سخت تر میشه. پس اینجاست که نتیجه میگیریم فرش ترک میتونه یکی از اون انتخابای درست برای دکور فانتزی و مدرن باشه که همه چیز در عین سادگی از زیبایی هم برخورداره.

میشه گفت فرش ترک یه گزینه دلپذیر برای خونه نو عروس هست.

کیفیت فرش ترک به چه صورته؟

فرش ترک اغلب ۵۰۰ شانه و با تراکم ۱۵۰۰ تولید میشه. ۵۰۰ شانه بودن فرش ترک میتونه شما رو بیشتر از قبل برای خرید فرش ترک ترغیب کنه. چرا که این مورد باعث افزایش ضخامت و عمر فرشمیشه.

ضد حساسیت بودن ، نرمی و لطافت و چرک تاب بودن جنس فرش ترک که نظافت اون رو راحت کرده از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های این نمونه از فرش هست.

قیمت و ابعاد فرش ترک

مدل فرش ترک

از هر چیزی که بگذریم سخن قیمت خوش تر است!

همه ما دوست داریم جنس با کیفیت و عالی رو با قیمتی مناسب خریداری کنیم. اما گاهی وقتا کمی هزینه بیشتر دادن می ارزه چرا که وسیله ای خریداری میشه که از دیدنش و استفاده کردنش لذت میبریم.

فرش ترک هم در ۶ رنگ زیبا و دلنشین و در ابعاد ۲ متری تا ۱۲ متری، همچنین نمونه های فرش ترک کودک با قیمت هایی مناسب در بازار موجوده و فروشگاه فرش مرداس با امکان خرید اقساط میتونه شما رو در داشتن یه فرش و دکوراسیون رویایی کمک کنه.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی