فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
فرش کلاریس ماشینی

فرش کلاریس ماشینی 

یه زمانی در دنیای فرش و زیر انداز، گزینه‌های خرید فرش ماشینی با انواع محدود، فرش دستباف و انواع گلیم و فرش گبه بود که سابقه دیرینه دارن اما با گذشت زمان و پیشرفت دنیای تکنولوژی و عوض شدن سلیقه‌های مردم، مدل‌های زیادی از انواع فرش ماشینی به بازار اومد که نیاز خریدارا رو هم از نظر سلیقه و هم از لحاظ بودجه تامین میکرد.

حالا این بار هم نسل جدید فرش، که اخیرا با ورودشون به بازار، نظرهارو جلب کرده، فرش چاپیهست که به نام فرش کلاریس شناخته میشن.

همه ما دوست داریم وسایل جدید و تازه رو تجربه کنیم اما این وسط یه نگرانی به وجود میاد کهفرش چاپی کیفیت داره یا نه؟ نکنه رنگاش بعد از یه مدتی از بین بره.

حالا ما می‌خوایم برای شما از فرش چاپی و بافتی بگیم تا تصمیم‌گیری نهایی براتون راحت تر بشه.

فرش بافتی

همه شما معنی فرش بافتی رو به خوبی می‌دونید. فرشی که برای بافتش نیاز به نخ و الیافی هست که از قبل رنگ آمیزی شده باشه و بعد طبق نقشه فرش که به دستگاه بافندگی داده میشه، با بافتن نخ‌ها در کنار هم، فرش نهایی به دست میاد. اما موضوع اینجاست که فرش بافتی دارای محدودیت رنگ هست و در حال حاضر ۶ الی ۱۰ رنگ در بازار موجوده و اینکه در آینده این ترکیب و تعداد رنگا بیشتر بشه یا نه مشخص نیست.

فرش کلاریس ماشینی چاپی

فرش کلاریس ماشینی

اما بیاییم از فرش چاپی و تفاوتش با فرش بافتی صحبت کنیم. نگرانی از این موضوع بین خریدارا وجود داره که کیفیت فرش چاپی چطوریه و یه وقت با خرید این فرش پولمون هدر نره.

بذارید یه کم برگردیم به عقب، موقعی که اولین نمونه‌های تابلو فرش چاپی تولید میشد، فرآیندشون به این صورت بود که اول دور طرح و نقشه روی فرش سفید بافته میشد بعد هم رنگای مایع رو روی فرش میپاشیدن تا طرح اصلی در بیاد.

ایراد این نوع بافت اینجا بود که اگه روی فرش یه کم محکم دست میکشیدی، سفیدی زیر اون نمایان میشد.

اما در درجه بعد با پیشرفت دستگاه‌ها و تکنولوژی تولید، فرش چاپی وارد مرحله جدیدی شد. در این نوع تولید، رنگای مورد نظر به ریشه‌های فرش تزریق میشه که دیگه سفیدی فرش اولیه پیدا نمیشه و ماندگاری رنگا بالا میره و همچنین فرش زیباتری داریم.

تفاوت فرش بافتی و فرش کلاریس ماشینی 

فرش کلاریس ماشینی

تفاوت بارز فرش بافتی و فرش نسل جدید در اینه که فرش بافتی محدودیت رنگی داره اما این موضوع در فرش چاپی یا همون فرش کلاریس وجود نداره و شما میتونین طرح و عکس دلخواهتون رو بدون محدودیت رنگی برای تولید فرش چاپی که فرش کلاریس نمونه جدید اون هست سفارش بدین.

تفاوت بعدی اینه که پایه و اساس فرش بافتی در نمونه دستباف و بعدم نمونه فرش ماشینی که سالیان ساله جا افتاده، ریشه ای از اصالت و هنر دست داره اما در حال حاضر فرش نسل نو ، در درجه اول فرش‌ هایی هست که بیشتر از بقیه درگیر تکنولوژی شدن.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی