فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
مدل های فرش

سبک دکوراسیون منزل شما چیه؟

همه ما به دنبال تنوع فراوان و همچنین داشتن وسایل جدید هستیم. این تنوع در دکوراسیون منزل هم به وضوح مشاهده میشه. خونه رو با حضور فرش زیبا و جدید که در زیر مبلمان پهن شده و جلوه مبلمان رو بیشتر میکنه تصور کنین. اما این فرش جدید چه مدلی میتونه باشه؟
همیشه به فرشی که تازه وارد بازار شده، جدید نمیگن. پس دنبال یه فرش تازه وارد نباشین! یه سوالی که برای خریدار فرش به وجود میاد این هست که چه فرشی برای پذیرایی مناسبه؟ این مهمترین موضوع هست که موقع انتخاب فرشی که قراره زیر پاتون پهن بشه یا زیر مبلمان خودنمایی کنه باید بهش توجه کرد.
بعد از دکوراسیون و سبک اون، به رنگ فرش توجه زیادی کنین چرا که این رنگ هاست که به زندگی جون میبخشه و روح و طراوت رو به خونه شما میاره.


فرش کلاژ (چهل تکه)

مدل فرش ماشینی

مشاوره رایگان

یه فرش لوکس و بی نظیر که میتونه دنیایی از رنگ رو به خونه شما بیاره. اما آیا واقعا این یه فرش چهل تکه هست؟
اصطلاح فرش چهل تکه به خاطر حضور تکه های مختلف و متفاوت از فرش است که در کنار هم قرار گرفته و اینفرش لوکس رو تشکیل دادن. اگه دوست دارین یه فرش جذاب و چشم گیر داشته باشین و حاضرین خوب هزینه کنید، فرش کلاژ یا همون فرش چهل تکه گزینه خوبی هست. اصل این فرش به صورت دستباف و در اندازه های ۲ متری تا ۱۲ متری تولید میشه اما این روزا با حضور تکنولوژی برتر که در زمینه نساجی در حال پیشرفته فرش چهل تکه ماشینی هم تولید میشه.


فرش چرم و پوست

مدل فرش
یه فرش دیگه که نمیشه اسمشو فرش مخصوص نشیمن گذاشت فرش چرم و پوست هست. اما یعنی چی فرشیه که مناسب اتاق نشیمن نیست؟ فرش چرم و پوست خاصیت راحتی رو برای نشستن مستقیم روی خودش نداره. جنبه تزئینی این فرش به جنبه راحتی و قابلیت نشستن روی اون غلبه داره. این فرش فقط مخصوص روی زمین انداختن نیست و میشه از اون به عنوان دیوارکوب هم استفاده کرد. فضای مدرن فانتزی یا فضای کلاسیک فرقی نداره. فرش چرم و پوست قابلیت استفاده شدن در هر فضا و دکوراسیونی رو داره.


فرش کلاریس

مدل فرش
تصویر دلخواهتون رو زیر پاهاتون ببینین!
فرش کلاریس یا فرش جوهر افشان رو میتونین از نسل جدید فرش ماشینی بدونین. فرش کلاریس این امکان رو بهتون میده که تصویر دلخواهتون رو به کارخونه بسپارین تا روی فرش چاپ کنه و بهتون تحویل بده. درسته که در اصطلاح به این فرش ها چاپی میگن اما در حقیقت رنگ و خطوط تصویر به ریشه این فرش تزریق میشه و امکان از بین رفتن رنگ موقع شستن فرش وجود نداره.

فرش ۱۵۰۰ شانه

مدل های فرش

بیشتربخوانید : مدل فرش کلاسیک برای کدام فضا مناسب است؟

اما اگر دنبال یه فرش کلاسیک هستین، فرش ۱۵۰۰ شانه که اخیرا وارد بازار شده میتونه نیاز شما رو برای زیباتر شدن فضای زندگیتون رفع کنه. به خاطر تعداد شانه زیادی که داره فرشی ریز نقش و ریزبافت هست. درسته که هزینه خرید فرش جدید و زیبا در اوضاع اقتصادی این روزا کمی بالاست اما میتونین از فروشگاه فرش مرداس کمک بگیرین و از امکانات خرید اقساط فرش که برای خریدار فراهم آورده استفاده کنین.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی