فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
فرش کلاریس

این روزها شرایطی بر اقتصاد کشور حاکم شده است که فرش ماشینی به عنوان رقیبی برای فرش دستباف در حال سبقت گرفتن از آن است. این موضوع چیزی از اصالت و ارزش فرش دستباف که هنر اصیل ایرانی است کم نخواهد کرد اما هزینه‌های بالا، امکان خرید فرش دستباف را به بسیاری از مشتریان نخواهد داد.

با این حال، انواع فرش ماشینی و مدل‌های زیبا و متنوع آن به قدری زیاد است که حتی اگر شرایط مالی خوبی هم داشته باشید ممکن است با دیدن فرش کلاریس که یک مدل خاص از فرش ماشینی است از خرید فرش دستباف صرف نظر کنید.

فرش کلاریس ، فرش نسل نو برای سلایق نو و خاص

هزاران سلیقه مختلف وجود دارد که فرش ماشینی در پاسخگویی به این سلیقه‌ها بسیار قدرتمند عمل می‌کند. این قدرت و توانایی در فرش نسل نو با نام فرش کلاریس بسیار مشهود است.

 فرش ماشینی کلاریس که به تازگی به بازار راه پیدا کرده با انواع مختلفی شامل فرش کلاریس کودک ، فرش کلاریس فانتزی ، فرش کلاریس کهنه باف و فرش کلاریس سنتی به راحتی می‌تواند جای خود را در دل افراد، با سلیقه‌های خاص و سخت پسند باز کند.

ویژگی‌های فرش کلاریس چیست؟

فرش کلاریس

این محصول جدید، یک فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۳۳۰۰  است که همین موضوع یک امتیاز مثبت برای فرش نسل نو محسوب می‌‎شود. چرا که میزان شانه پایین آن، در ضخامت بالای فرش نقش مهمی دارد و می‌توان اطمینان حاصل کرد که قابلیت پا خور بودن را دارد و با خیال راحت می‌شود آن را در فضاهای پر رفت و آمد و شلوغ پهن کرد.

خرید فرش کلاریس را به شما پیشنهاد می‌کنیم زیرا جنس نخ پلی استر و پلی ویژن به  کار رفته در آن موجب نرمی و لطافت، کیفیت بالا و استحکام، عدم پرز دهی و عدم ایجاد حساسیت شده است.

با فرش کلاریس تصویر مورد نظر خود را به خانه ببرید

بله درست متوجه شدید. تصویر مورد نظر خود را به راحتی بر روی فرش کلاریس ببینید چرا که این فرش به عنوان یک فرش چاپی شناخته میشود و می‌توانید تصویر دلخواهتان را برای درج بر روی آن به تولید کننده مورد نظر سفارش دهید و در ابعاد و اندازه‌های مختلف و حتی تابلو فرش در خانه خود استفاده کنید.

آیا رنگ فرش کلاریس از بین می‌رود؟

فرش کلاریس

 

چاپی بودن فرش کلاریس برای شما این طرز تفکر را ایجاد نکند که ممکن است با شستن، رنگ‌های آن از بین برود. در واقع چاپ تصویر یک اصطلاح است اما در اصل رنگ های موجود در طرح، با دستگاه‌های جدید و مخصوص به ریشه‌های فرش تزریق می‌گردد و کیفیت آن بالا می‌رود به طوری که با شستن و نظافت، رنگ‌ها خراب نشده و کیفیتشان را از دست نمی‌دهند.

خرید فرش کلاریس از کدام فروشگاه؟

اگر قصد خرید این فرش زیبا را داشتید، فروشگاه اینترنتی فرش مرداس ، با تنوع بالا در زمینه طرح و رنگ فرش کلاریس ، می‌تواند شما را برای خریدی خاص همراهی کند.

شما در این فروشگاه امکان پرداخت هزینه به صورت اقساطی با شرایط ویژه و کارمزد ۱% را خواهید داشت. پرداخت در محل بعد از تحویل کالا، ارسال رایگان، امکان باز پس دادن فرش در صورت نا مطابق بودن کالای ارسال شده با سفارش شما، ضمانت نامه معتبر و … از امکانات فراهم شده برای مشتریان توسط این فروشگاه فرش می‌باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی