فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
فرش ترک

بیشتر زوج‌های جوانی که این روزها در حال تهیه جهیزیه بوده و یا افرادی که در فکر تغییر دکوراسیون منزل خود هستند به دنبال انتخاب و خرید وسایلی با رنگ‌های روشن و شاد و داشتن خانه‌ای با سبک مدرن و فانتزی می‌باشند. یکی از موارد مهم در دکوراسیون داخلی، خرید فرش مناسب است.

خانه ای بزرگ و آرامش بخش با فرش ترکیه ای!

شاید خرید فرش با رنگ روشن مثل فرش ترک در نگاه اول انتخاب درستی به نظر نرسد چرا که مدام کثیف می‌شود و نیاز به شستشو دارد اما در پاسخ به این طرز فکر باید بگوییم که همیشه هم نباید دلایلی این چنینی بر سلیقه شما غالب شده و مجبور شوید رنگ‌هایی تیره انتخاب کنید.

پایه و اساس دکوراسیون اروپایی و مدرن، بر رنگ‌های روشن بنا شده که این موضوع علاوه بر تاثیر مثبت بر روحیه و آرامش افراد حاضر در محیط، به بزرگتر نشان دادن فضا هم کمک می‌کند. این نکته را نیز فراموش نکنید که رنگ‌های خنثی و روشن را به راحتی می‌توان با هر رنگی هماهنگ ساخت.

دکوراسیون مدرن خود را با فرش ترک کامل‌تر کنید

فرش ترکیه ای در وهله اول یک کالای لوکس معرفی می‌شود در صورتی که کاربرد این فرش زیبا در دکوراسیون مدرن می‌باشد. اما این موضوع معرف این نیست که تمام فرش های ترکیه ای ، رنگ‌هایی روشن دارند چرا که فرش ترک سمرقند که اخیرا به بازار وارد شده است در ۸ رنگ خنثی تولید می‌شود که رنگ‌های تیره هم در میان نمونه‌های آن به چشم می‌خورد و این گزینه‌ای مناسب برای شمایی است که خیلی تمایل به خرید فرش با رنگ روشن ندارید. طراحی‌های مدرن ترکیه‌ای بر روی فرش هایشان، زیبایی دکوراسیون را دو چندان می‌کند.

با مدل های فرش ترک آشنا شوید

فرش ترک

اگر خریدار فرش ترکیه ای هستید؛ با توجه به رنگ‌های به کار رفته در دکوراسیون منزل، در نظر داشتن متراژ مورد نیاز فرش و بودجه‌ای که می‌خواهید به این خرید اختصاص دهید می‌توانید یکی از انواع  این محصول را برگزینید. پس بهتر است با انواع فرش ترک آشنا شوید:

  1. فرش ترک ساده : در ابعاد ۲ تا ۱۲ متر به تولید می‌رسد. فرش ۵۰۰ شانه با تراکم ۱۵۰۰ که به دلیل میزان شانه پایین، ضخامت قابل توجهی دارد و یک ویژگی مثبت برای این کفپوش به حساب می‌آید. جنس نخ به کار رفته در این فرش ، اکریلیک است.
  2. فرش ترک ممتاز : سری بعدی از تولیدات کارخانه‌های فرش ماشینی ترک ، فرش ترک ممتاز است که به دلیل گل برجسته بودن، به چشم بسیاری از خریداران؛ خاص و قابل توجه می‌آید. ویژگی‌های این فرش هم با فرش ترک ساده تقریبا یکسان بوده و تنها تفاوت آنها در جنس نخشان می‌باشد که در این مدل، از نخ تاپس به همراه بامبو استفاده می‌شود. نخ بامبو ؛ ضد باکتری و ضد میکروب بوده و همین موضوع باعث می‌شود که فرش در مدت زمان کوتاه نیاز به شستشو نداشته باشد.
  3. فرش ترک سمرقند :فرش ۷۰۰ شانه  با تراکم ۲۵۵۰ و جدید در ابعاد ۲، ۴ و ۶ متری که به نام فرش ترک سمرقند به بازار فرش ماشینی روانه شد. جنس نخ آن از اکریلیک بدون پرزدهی با ثبات رنگی بالا است.

ویژگی  فرش های ترکیه چیست؟

فرش ترک

تمامی فرش های ترکیه‌ای که در مورد آنها صحبت کردیم به سبب جنس نخ‌های به کار رفته در آنها؛ ضد لک، ضد حساسیت و آلرژی و دارای نرمی و لطافت بالا بوده و ویژگی چرک تاب بودن این فرش ها هم شستشوی آنها را راحت کرده. پس دیگر نگران رنگ روشن و لک شدن مداوم آنها نباشید.

فرش ترک را با قیمت مناسب بخرید

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس ، جدیدترین مدل فرش ترک را در انواع مختلف برای خریداران بر روی سایت خود قرار داده که می‌توانید این مدل‌ها را به همراه تمامی خصوصیات و قیمت‌ها مشاهده و مقایسه کنید. همچنین، کارشناسان این مجموعه آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید هستند.

از دیگر مزایای خرید اینترنتی فرش از این فروشگاه آنلاین ، ارائه کالا به قیمت درب کارخانه، خرید اقساط با کارمزد ۱ درصد، ارسال رایگان، پرداخت وجه در محل و ارائه شناسنامه و ضمانت نامه معتبر می‌باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی