فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰
تابلو فرش ماشینی

دقیقا از نامش پیداست. تابلو فرش یعنی نقش و نگاری که از فرش بافته شده. فرش هایی در ابعاد و اندازه های ۷۰×۵۰ ، ۱۰۰×۵۰  و ۱۰۰×۷۰  که توسط دستگاه های بافندگی یا به صورت دستباف بافته میشن و اثری هنری و زیبا رو به تصویر میکشن. از زمان های قدیم، تابلو فرش دستباف به عنوان یه وسیله ارزشمند شناخته میشد که در قالب وان یکاد و آیه های قرآنی بود و بعضا در طرح های منظره هم دیده میشد.

هدیه‌ای دیدنی بخرید

تابلو فرش میتونه یه هدیه خاص و ارزشمند باشه. هدیه ای که نشانگر هنر و اصالت ایرانی هست و از طرفی هم همیشه جلوی چشم و یادآور شمایی هست که هدیه دادین. شاید اولش فکر کنین که چرا باید تابلو فرش هدیه بدم و همیشه روی دیوار باشه و ازش استفاده ای نشه؟ اما این روزها خرید تابلو فرش فقط به تصویر کوه و دشت و جنگل یا آیه های قرآنی ختم نمیشه. با پیشترفت تکنولوژی، حالا دیگه میتونین هر تصویری که دوست دارین رو روی تابلو فرش و بین چهارچوب یه قاب خوشگل ببینین.

بعد از روی کار اومدن فرش کلاریس ، حالا شما میتونین عکس دلخواهتون رو به یه فروشگاه فرش یا تولیدکننده و بافنده فرش بدین تا برای شما یه تابلوی بی نظیر ببافن. تصویر شخص، منظره، کودک یا هر چیز دیگه که دوست دارین. تابلو فرش دستباف ، تابلو فرش چاپی ، تابلو فرش کلاریس همه از نمونه های مختلف این هنر هستن که تفاوت هایی باهم دارن. اما تابلو فرش چاپی و کلاریس رو باهم مقایسه میکنیم.

تفاوت تابلو فرش ماشینی کلاریس با تابلو فرش چاپی

تابلو فرش ماشینی

مدل تابلو فرش های ماشینی

فرش ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ که در اندازه های کوچک، تشکیل دهنده یه تابلو فرش هست اگر به صورت سفید رنگ بافته بشه و بعد تصویر روی اون چاپ بشه یه تابلوی چاپی میشه که اگر روی نخ خواب اون دست بکشید، تار و پود سفید رنگ فرش اولیه قابل مشاهده هست اما اگر روی همین تابلو فرش سفید رنگ، رنگ های تصویر با دستگاه های جدید، تزریق بشه و به عمق ریشه برسه دیگه نمیشه فرش اولیه رو دید و در این صورت یه تابلو فرش کلاریسبا کیفیت بالا و بدون محدودیت رنگ دارین. اما توی نمونه اول، رنگ ها محدود بوده و تنوع کمی دارن.

تابلو فرش ماشینی برجسته را فراموش نکنید

تابلو فرش ماشینی

بیشتر بخوانید: تابلو فرش ؛ هدیه‌ای برای سلیقه‌های خاص

از بین انواع مدل های بافته و تولید شده این کالا، تابلوی برجسته هم وجود داره که زیبایی های خاص خودش رو به تصویر میکشه. اما روند تولید اون دیگه توسط دستگاه یا بافنده اولیه صورت نمیگیره. بلکه بعد از اتمام کار، به دست پرداختچی سپرده میشه تا برجستگی ها و برآمدگی های مورد نظر روی فرش ایجاد کنه.

در خرید و نگهداری تابلو فرش ماشینی دقت کنید

فرقی نداره تابلوی ماشینی یا دستباف . در هر صورت در موقع خریدش اون رو کاملا بررسی کنین. دو طرف فرش رو روی هم بذارین تا اگر کج بود متوجه بشین. پشت فرش رو نگاه کنین، گره های فرش باید کاملا برجسته و قابل لمس باشن. بعد از اینکه خریدتون رو انجام دادین، تابلوی خودتون رو در جای مناسب نصب کنین. اگر مقابل باد کولر باشه، رطوبت و گرد و خاک اون رو از بین میبره و باعث پوسیدگی میشه. اگر خواستین از اون برای مدتی استفاده نکنین، در صورت لوله کردنش حتما از قرص نفتالین برای جلوگیری از بید زدگی استفاده کنین.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی