فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰

آنچه که باید قبل از خرید فرش ترک بدانید

با توجه به مدرن شدن سبک خانه ها، اکثر افرادی که می خواهند دکوراسیون خانه خود را عوض کنند به دنبال تغییراتی اساسی در آن هستند. فرش ، یکی از اجزای اصلی دکوراسیون است که نقش پررنگی در خانه ها ایفا میکند. یکی از فرش هایی که با سبک زندگی مدرن امروز مطابقت زیادی دارد، خرید فرش ترک است که به دلیل تنوع در نقش و رنگ با استقبال زیادی مواجه شده است و این امر باعث شده تا مشتریان با سلیقه های متفاوت را راضی نگه دارد. ترکیه از کشورهایی است که از زمان قدیم در صنعت فرش نقش داشته و زمانی که هنوز مردم کشور های دیگر با هنر فرش دستباف ایرانی آشنایی نداشتند، استفاده از فرش ترک در خانه اشرافیان اروپایی رواج داشته است. همسایگی ترکیه با ایران و قفقاز باعث رقابت و پیشرفت آن شده است و صنعت فرش ترکیه توانسته با تکیه بر مد و تمرکز بر زندگی مدرن در بین دوستداران فرش جایگاه بالایی پیدا کند. فرش مرینوس معروف ترین برند فرش ترک است که از اعتبار جهانی برخوردار است.

با هر سلیقه ای می توانید به خرید فرش ترک بپردازید

خرید فرش ترک

مدل فرش های ترک

در این فرش ها عموما از طرح های خلوت و رنگ های روشن استفاده شده است، رنگ ملایم و لایت این فرش ها باعث می شود تا فضا بزرگ و دلباز جلوه کند که این برای خانه های کوچک امروزی ویژگی مهمی است. اما اگر طرفدار فرش های روشن نیستید به سراغ نوعی دیگر از کلکسیون فرش های ترک به نام فرش ترک سمرقند بروید چون در آن از رنگ های خنثی و تیره تر استفاده شده است.  

خرید فرش ترک یعنی خرید یکی از فرش های لوکس که به خوبی در دکوراسیون خانه شما جلوه می کند و به آن حال و هوای تازه ای می دهد. مزیت خرید فرش ترک این است که شما می توانید آن را هم با دکوراسیون مدرن و هم بادکوراسیون سنتی هماهنگ کنید، چرا که تنوع زیادی دارند و هر نقش و طرحی که بخواهید در آن پیدا می کنید. با خرید فرش ترک ، از آن در تمام فضاهای خانه می توانید استفاده کنید و طرح های فانتزی ترک گزینه بسیار مناسبی برای اتاق خواب یا اتاق کودک هستند. 

کیفیت فرش ترک چگونه است؟

خرید فرش ترک

بیشتر بخوانید: فرش پیکاسو را به خانه خود ببرید!

فرش ترک به علت استفاده از نخ اکرولیک و تاپس از کیفیت خوبی برخوردار است و جنس نخ های به کار رفته در آن باعث نرمی، لطافت و ضد حساسیت شدن فرش ، شده است. از طرفی تراکم بالای فرش ، آن را در مقابل کوبیدگی مقاوم کرده است، دوام زیادی دارد و نگهداری آن آسان است. اگر با خرید فرش ترک نگران رنگ روشن آن هستید باید بدانید که چرک تاب هستند و شست‌و‌شوی آسانی دارند. این ویژگی ها باعث شده فرش ترک جزء فرش های با کیفیت و مرغوب قرار بگیرد و سهم زیادی از بازار را کسب کند.

اگر دنبال دکوراسیونی لوکس و زیبا هستید و فکر می کنید فرش هایی با طرح شلوغ خانه شما را گرفته و کوچک نشان می دهد بهترین گزینه، انتخاب و خرید فرش ترک است. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی فرش مرداسنمونه های متنوعی از این فرش را ببینید، بهترین انتخاب را داشته باشید و از مزایای خرید قسطی فرش بهره ببرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی