فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰

اگر به این فکر افتادید که دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید، پس با ما همراه باشید در این مقاله نکاتی را می گوییم که حتما به کارتان می آید و به شما کمک می کند تا دکوراتور خانه خود باشید.

۱٫ چه چیزی را می خواهید تغییر دهید؟

قبل از هرچیزی باید بدانید به دنبال چه هستید؟ چه چیزی را می خواهید تغییر دهید و هدف از این تغییر، چیست؟ مثلا می خواهید فضا را کارآمدتر کنید و فضای آزاد بیشتری داشته باشید یا رنگ وسایل را عوض کنید تا فقط تنوعی ایجاد شود؟

۲٫ اجزای اصلی دکوراسیون خانه خود را بشناسید

دکوراسیون خانه

مشاوره رایگان

نوبت آن است که با اجزای اساسی خانه خود بیشتر آشنا شوید و تاثیر تک تک آن ها را بر روی دکوراسیون خانه خود بررسی کنید. مثلا باید بدانید برای بزرگ تر نشان دادن فضا، از فرش چه رنگی استفاده کنید؛ و چه مبلمانی مناسب فضای منزل شماست؟ چه پرده ای انتخاب کنید که هم نور کافی وارد خانه شود و هم به فضای خانه شما نزدیک باشد؟ آیا مبلمان و دکوری ها در جای مناسبی قرار گرفته اند؟

با شناخت این اجزا و بررسی هرکدام بهتر متوجه می شوید چه چیزی را باید چطور تغییر دهید یا اصلا تغییر ندهید.

۳٫ چقدر می خواهید برای دکوراسیون خانه هزینه کنید؟

این که چقدر بودجه دارید و می خواهید آن را برای چه کاری صرف کنید موضوع بسیار مهمی است. هرچند که همه تغییرات الزاما نیاز به هزینه بالایی ندارند و شما با تغییراتی کوچک هم می توانید فضا را متفاوت کنید، مثلا می توانید با جا به جا کردن جای تابلوها، آباژورها و اضافه کردن چند کوسن برای مبل، تغییراتی هر چند کوچک ایجاد کنید. با این کار، تغییر دکوراسیون ارزان و در عین حال زیبا ایجاد کرده اید.

در هنگام خرید فرش برای تکمیل کردن دکوراسیون خانه خود می توانید به جای اینکه به سراغ فرش لوکس و یا فرش دستباف بروید؛ با صرف بودجه ای کمتر از فرش های ماشینی ،‌ فرش ترک و فرش فانتزی استفاده کنید.

۴٫ با رنگ ها و تاثیرشان بر محیط آشنا شوید

دکوراسیون خانه

بیشتر بخوانید: دکور اتاق خواب را با این ایده‌ها زیباتر کنید

رنگ ها تاثیر به سزایی در محیط دارند و هویت فضا را مشخص می کنند. رنگ های روشن فضا را بزرگ تر و بازتر نشان می دهند و از طرفی کنار نور طبیعی، گرم و صمیمی جلوه می کنند. اما همین رنگ ها با نور مصنوعی سردتر به نظر می آیند و لازم است برای حفظ تعادل از چند رنگ گرم و تند استفاده شود. در دکوراسیون خانه خود، رنگ ها را کنار هم قرار دهید و آن ها را با هم ترکیب کنید. استفاده از یک رنگ تنها فضا را بی روح و تک بعدی نشان می دهد. 

۵٫ فریب ویترین ها را نخورید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که کالایی زیبا بخرید و بعد از اینکه آن را به خانه بردید از خرید خود پشیمان شوید. این موضوع در دکوراسیون خانه اهمیت زیادی دارد چون بعضی از وسایل مانند مبل را بعد از خرید، به راحتی نمی توانید پس دهید و یا تعویض کنید.

مبلمانی که در مغازه بسیار زیبا به نظر می رسند ممکن در خانه شما جلوه ای چشم نواز نداشته باشند؛ یا خیلی جاگیر باشند و فضای شما را کوچکتر کرده باشند و یا خیلی برای فضای شما کم باشند و خانه را خالی نشان دهند. توجه کنید که آنچه پشت ویترین ها قرار دارد با نور و رنگ آن فضا هماهنگ شده است، پس شما باید وسایل را برمتناسب متراژ و فضای خانه خود انتخاب کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی