فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی مرداس

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس - فرش ماشینی کاشان، تابلو فرش کاشان

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر این اساس نهاده ایم که فرش های و تابلوفرش های ماشینی با جنس های متنوع نظیر آکرولیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را بصورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش ها ماشینی آکرولیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ بندی و طرح های متنوع با تراکم های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

  • ۰
  • ۰

انواع لوازم آشپزخانه برای راحتی بیشتر ما طراحی می شوند تا برای پخت و پز به کمک فرد دیگری احتیاج نداشته باشیم و بتوانیم در زمانی کم همه چیز را مدیریت کنیم. از طرفی این وسایل باید حجم کمی داشته باشند و در مصرف انرژی، بهینه عمل کنند در غیر این صورت هزینه‌های زیادی را متقبل می شویم. اکثر برند‌های معتبر لوازم آشپزخانهاین ویژگی‌ها را در اولویت قرار داده اند. یکی از وسایل کمکی در آشپزی، تخم مرغ پز می باشد. البته می توان گفت خرید تخم مرغ پز ضرورت آنچنانی ندارد اما برای کمک گرفتن در آشپزی و هنگامی که تمام شعله‌های گاز پر است و نیاز به تخم‌مرغ دارید، می توانید از آن استفاده کنید و از آنجایی که قیمت زیادی ندارند بد نیست یکی از آن‌ها را در خانه داشته باشیم.

شاید بهتر باشد از تخم مرغ پز استفاده کنید

دستگاه تخم مرغ پز برای خانواده‌های پر جمعیت بسیار مناسب است و از آنجایی که با شعله مستقیم ارتباط ندارد، کودکان نیز راحت‌تر می توانند از آن استفاده کنند. در ادامه به بررسی برخی خصوصیات این وسیله می پردازیم:

  1. آن‌ها معمولا بعد از آماده شدن تخم‌مرغ به طور خودکار خاموش می شوند که این ویژگی در افزایش امنیتشان موثر است.
  2. این دستگاه ها دارای طراحی خلاقانه و متفاوت بوده و از نظر ظاهری جذاب هستند که این موضوع کمک می کند تا کودکان تمایل بیشتری به خوردن تخم‌مرغ داشته باشند.
  3. تخم مرغ پز هرچقدر که برای آشپزخانه‌های منازل ضروری نباشد اما برای رستوران‌ها،‌ هتل‌ها، کافی شاپ‌ها و … وسیله ای ضروری است زیرا در آشپزخانه‌های حرفه ای شعله‌های گاز معمولا همیشه مشغولند و همین طور زمان آماده شدن غذاها بسیار مهم است به همین دلیل آن‌ها مجبورند از وسایل بیشتری به موازات هم استفاده کنند.

کارایی تخم مرغ پز

تخم مرغ پز


  1. تخم مرغ پز وسیله ای کوچک است که با برق کار می کند و  بسته به طراحی آن می تواند تعداد متفاوتی تخم‌مرغ را هم زمان آب پز کند.
  2. تخم‌ مرغ‌ پز‌ها معمولا دارای بدنه استیل یا تفلون هستند اما درب آن‌ها با توجه به برندی که تهیه می کنید می تواند از جنس فلز یا پلاستیک باشد.
  3. در بالای درب، یک حفره کوچک برای خارج شدن بخار در نظر گرفته شده است که در حین پخت نباید به آن دست بزنید یا آن را مسدود کنید.
  4. کار کردن با آن‌ها نیز کار دشواری نیست فقط باید به میزان معین که در دفترچه نوشته شده است در محفظه مخصوص آب بریزید و سپس تخم‌مرغ‌ها را در جای خود قرار دهید. بعد از حدود ۱۰ دقیقه تخم‌مرغ‌های شما آماده است. شما می توانید به کمک تخم‌مرغ‌پز‌ها آن‌ها را به صورت آب پز یا عسلی آماده کنید همین طور نمونه‌های دیگری از آن، سینی فلزی دارند که برای نیمرو کردن تخم‌مرغ یا سرخ کردن مواد کوچک مانند سوسیس‌ها قابل استفاده است.
  5. شاید فکر کنید تخم‌مرغ‌پز‌ها تنها برای پخت تخم‌مرغ‌ها استفاده می شوند اما این طور نیست شما می توانید مواد غذایی کوچک مانند انواع سبزیجات، قارچ،‌ ذرت و … را در آن بخار پز کنید. یکی دیگر از مزیت‌های اصلی تخم مرغ پز ، حجم کم و سبک بودن آن‌هاست که به همین دلیل به خوبی قابل حمل هستند.

تخم مرغ پز با طراحی‌های چند کاره

تخم مرغ پز

تخم‌مرغ‌پز‌ها در طراحی‌های متفاوتی تولید می شوند و نمونه‌هایی از آن‌ها دو طبقه هستند که هنگام پخت می توانید از طبقه بالا برای پخت مواد دیگری استفاده کنید. همین طور مدل‌هایی از آن وجود دارد که با توستر‌ها ترکیب شده اند و در واقع یک دستگاه دو کاره هستند. این وسایل کارایی بیشتری دارند و هم زمان می توان از قسمت‌های مختلف آن استفاده کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی